Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund I ren nyfikenhet slog jag upp grabbens chippnr på jordbruksverkets hundregister. Och inget kommer upp. O_o Jag har en sådär svagt...
Svar
1
· Visningar
852
Senast: TantAgda
·
Hundavel & Ras hejsan! jag skulle vilja veta lite om era erfarenheter kring korthårig collie, mentalitet och sjukdomsbild... tack på förhand :)
Svar
6
· Visningar
2 341
Senast: chiara
·
Hundhälsa Jag antar att hunden klarar sig utan framtänder, men hur bra? Min lillakilles tänder tycker jag har blivit väldigt snabbt sämre på...
Svar
8
· Visningar
8 637
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Vad kostar det att chipmärka och ägarregistrera en hund? Hur går det till när man ägarregistrerar en hund? Får man papper att skicka...
Svar
12
· Visningar
2 089
Senast: Lena_B
·
Hundhälsa Vi är på en camping och på kvällsrundan hittade hunden en grillplats där det fanns ett kycklingben liggandes. Jag bara hörde att han...
Svar
4
· Visningar
2 008
Senast: McFlurry
·
Övr. Hund Försöker hitta något vad lagen säger om skällande hundar. Har ett svagt minne om att hundar får skälla till och från mellan 7-22 men...
Svar
10
· Visningar
17 449
Senast: Corminta
·
Övr. Hund Hej! Jag har en Lapsk vallhundshane på ca 5,5 månader. Vår ensamhetsträning har tidigare inte gått så bra då han skällde/gnällde...
Svar
10
· Visningar
3 793
Senast: LH90
·
Övr. Hund Har två hanhundar som är lite mer än ett år. En aussie född mars -12 och en finnstövare född april -12. Det är Aussien som är den...
Svar
8
· Visningar
1 498
Senast: Luff
·
Hundhälsa (Är inte så aktiv på forum men har en fråga som jag skulle uppskatta ett svar på, + skapade kontot för länge sedan utan att inte vara... 2 3
Svar
53
· Visningar
21 495
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Inser att jag saknar hundarna något fruktansvärt. :( Försöker intala mig att jag inte ska ha hund men allt, allt, allt påminner mig...
Svar
12
· Visningar
1 835
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Hur noga är det med tiden för andra sprutan? Alltså går det att vänta 1-2 veckor längre eller är skyddet borta då och man måste börja...
Svar
4
· Visningar
1 541
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Dt är så länge sen jag var här på Buke och surfade runt, så jag tar och slänger in några bilder på mitt senaste tillskott, som nu blivit...
Svar
2
· Visningar
1 025
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Min hund blev ormbiten i Söndags och fick spendera ett dygn med dropp på djursjukhuset. Fick komma hem igår eftermiddag. Nu är det... 2
Svar
23
· Visningar
5 696
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Jag har förstått att vissa har problem med att deras hundar får för sig att äta kattskit eller kattsand ifrån lådorna, är det någon här...
Svar
7
· Visningar
1 786
Senast: movi
·
Hundhälsa Ingen aning om vad jag talar om här. Så därför frågar jag :p Ynkis, staffe på 1år. Ger färskfoder och lite "barfmat" på sidan av.. Nu...
Svar
4
· Visningar
2 065
Övr. Hund Jag fick precis mail om att tiken jag tingade valp efter i december förra året - äntligen- har gått in i löp! Om allt går enligt...
Svar
8
· Visningar
1 043
Senast: wellanw
·
Övr. Hund Jag och sambon har under en längre tid pratat om att skaffa hund och tanken känns mer och mer realistisk. Men jag känner att jag behöver...
Svar
18
· Visningar
2 117
Senast: Nenyah
·
Övr. Hund Behöver av personlig anledning sälja min unghund. renrasig. NU undrar jag dock, ska man verkligen gå ner så mycket i pris? Hunden är... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 835
Senast: Migo
·
Hundhälsa Ailu började igår att spy på kvällen. En gång ganska rejält. Vid 7 imorse ytterligare en gång, rejält och alldeles nyss spydde han... 2
Svar
26
· Visningar
15 225
Senast: bitta
·
Hundhälsa Hej! Min gamla tik på 9 år har fått ett väldigt svullet juver på kort tid (från idag/igårkväll). Det är en hård knöl och det är...
Svar
6
· Visningar
17 893

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka