Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Nån som har erfarenhet o kunskap hur prognosen och rehaben ser ut efteråt?Hur promenaderna ser ut o vad dom gör på rehaben
Svar
8
· Visningar
1 737
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Jag vaccinerade min hund mot lepto i februari har jag för mig... Skulle ha en spruta till 4 veckor efter men då ble de ändrade planer ...
Svar
6
· Visningar
1 428
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Nu, äntligen, är vi så samspelta och trygga att jag vågade filma ett par minuter på gårdagens träning...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Ravishing
·
Övr. Hund Idag har Fritte hjälpt till att flytta ut tackor och lamm till stora beteshagen. Först skulle alla djuren avmaskas, sen delas upp i...
Svar
8
· Visningar
1 325
Senast: Ravishing
·
Hundhälsa Vet inte om det här är en "ge mig tips-tråd" eller bara en skriva-av-mig-tråd. Min lilla tik fick något slags anfall i början på...
Svar
8
· Visningar
2 526
Senast: martha
·
Övr. Hund Hej Vi har varit på restaurant och café med hund då varit varmare och man kan sitta ute. Finns det något ställe där man får ta med...
Svar
16
· Visningar
6 127
Senast: RubinNovak
·
Övr. Hund Hej! Jag har en hund på fem år som är väldigt reserverad mot folk hon inte känner. Tänkte bara höra om det finns fler som har sådana...
Svar
17
· Visningar
4 791
Senast: NotlikeI
·
Övr. Hund Jag har en (ung) golden mer åt showtypen, som tyvärr har fått tagit det lite väl lugnt under en period. Nu vill jag att vi ska försöka...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 190
Senast: Sail
·
Hundhälsa Vår hund fick Medrol på recept, 4mg. Dvärgschnauzer 5 år gammal, 9,3 kg. Två första veckorna 2,5 tabletter/dag, två nästföljande...
Svar
3
· Visningar
4 531
Hundhälsa Varning för att inlägget förmodligen kommer att bli rörigt. Hunden ifråga har varit dålig lite drygt det senaste dygnet. Han kräks...
Svar
8
· Visningar
1 190
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Vi har en labbetik nyss fyllda åtta månader, som är lite osäker på främmande/nya människor, och därför skäller där folk kommer på besök...
Svar
5
· Visningar
919
Övr. Hund Vad säger ni om att träffas en dag i vår, lägga spår, snacka hund och fika? Migo
Svar
3
· Visningar
769
Hundhälsa Ja jag är så kluven. Mina kära hund är inte pigg och har varit vinglig sedan två veckor tillbaks. Vi har besökt veterinär som inte kunde...
Svar
7
· Visningar
3 804
Hundavel & Ras Nästa hundköp ligger minst tre år i framtiden och som mest är det tio år kvar, men vad skadar det att planera? :p Jag var egentligen...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 937
Senast: Luff
·
Övr. Hund Min älskade vän sedan 13 år tillbaka fick tyvärr somna in veckan innan jul:cry: Vi beslöt oss för en separat kremering så att vi kan få...
Svar
12
· Visningar
7 594
Senast: aprilia
·
Övr. Hund Hej allesammans! Det är så att jag funderar på att skaffa hund för första gången. Har funderingar på en av min kompis valpar, de är...
2
Svar
24
· Visningar
4 834
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Någon som vet vart man kan hitta en lista på vilka hundsjukdomar som är anmälningspliktiga? Inte jordbruksverkets text om epizootlagen...
Svar
2
· Visningar
1 217
Senast: falukorw
·
Hundavel & Ras Om ett år ungefär har jag planer på att skaffa min första egna hund. Jag är vid det tillfället 20 år, boendes ensam i lägenhet, pluggar...
Svar
0
· Visningar
742
Senast: isafore
·
Övr. Hund Hur ser hundklimatet ut i Skottland och Wales? Skillnad storstäder landet kanske? Svårt att hitta (hyres)boende om man har hund? Bra...
Svar
0
· Visningar
605
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Jahopp, så fick man hooppa in som spårmottagare på tävlingen imorgon :eek: Jag ska dit ikväll och kolla vart jag ska va och lite, men...
Svar
5
· Visningar
1 115
Senast: PrittePuff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp