Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Finns ju en tråd om skor/kängor men jag är mer nyfiken på vad ni har på händerna när ni är ute med hundarna? På vintern när det är...
Svar
15
· Visningar
1 077
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Jag HATAR mig själv just nu. Jag lät min älskade vän bara dö ifrån mig, jag lät han stilla somna in. Min stackars lilla Charlie. Jag...
Svar
7
· Visningar
1 266
Senast: Novelette
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en bok om apportering, alltså en lärobok, hur man lär in apportering. Vill gärna ha tips på namn och författare :idea:
Svar
8
· Visningar
974
Övr. Hund Vilket program anser ni om... Hundcoachen Mannen som kunde tala med hundar dvs Ceasar Millar Vem är mer direkt? Vem är...
2
Svar
26
· Visningar
1 713
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Ja det har varit svårt att hålla inte för jag har varit så sugen på att berätta, men det är alldeles sant! En liten hanvalp blir det :)...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 367
Senast: Diplomaten
·
Övr. Hund jag har tröttnat på mina skitskor som bara läcker in vatten hela tiden och funderar nu på att köpa ett par ordentliga kängor att ha på...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 681
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Hur tränar man bäst upp snabba läggande?
Svar
2
· Visningar
635
Senast: Milosari
·
Övr. Hund ska vi gå nästa år:bump:Och vi tänkte ta hunden med oss, så jag undrar om någon annan gått turen (el.ngn liknande tur)och vill ha tips...
2
Svar
28
· Visningar
5 263
Senast: peace
·
R
Övr. Hund På min spårkurs finns det en hund som har väldiga problem med att få ner nosen i spåret. Den går mest och vädrar med huvudet uppe...
2
Svar
36
· Visningar
2 595
Övr. Hund Jag har bestämt mig för att jag inte kan ha kvar Ella, jag mår stundtals väldigt dåligt, och kombinationen mig och Ella gör att jag mår...
Svar
18
· Visningar
1 712
Övr. Hund Har planerat att anmäla Hannibal dit, o tänkte bara kolla om det är nån mer från buke som ska dit.
Svar
2
· Visningar
552
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Nu har det roliga börjat.. :crazy: Ska verkligen könsmognad vara nödvändigt, egentligen? :devil: Två gånger idag har hundskrällena...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 873
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 758
Senast: Lotus
·
Övr. Hund Är den så bra som man hört? Den kostar ju multum men enligt alla jag pratat med är den värt det. Finns det inga billiga kopior? Jag...
2
Svar
28
· Visningar
5 985
Senast: DuploBit
·
K
Övr. Hund Någon som kan rekomendera någon bra klippmaskin? Det är så galet dyrt att trimma så jag har kommit fram till att det är mer ekonomiskt...
Svar
14
· Visningar
2 197
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Hund Nu ha våran fina Minta fått sina efterlängtade valpar! 7 st blev det och ALLA är tikar! En drömkull:laugh: Föddes igår, första valpen...
2
Svar
23
· Visningar
2 080
Senast: Varmblod90
·
Övr. Hund Vissa hundar passar i nitar och läder och andra passar i siden. Eller har jag fel? Skulle iaf vilja se bilder på din hund med sitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 236
Övr. Hund Hur mycket tycker ni att en schäfervalp på 6 månader ska äta om dagen? Ska den få 3 gånger, eller två om dagen? Vilka tider?
Svar
3
· Visningar
675
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Hund Från den 18 maj reser husdjur gratis med Västtrafik. En förutsättning är att de inte är giftiga, farliga eller störande för andra...
Svar
10
· Visningar
1 316
Senast: eldione
·
Övr. Hund Ska sätta upp stängsel för min hundgård och funderar på vilkrn höjd det behöver vara. Hunden i fråga är en korsning beagel/borde collie...
Svar
14
· Visningar
14 667
Senast: Frieserhäst
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp