Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa I morse gick vi ner till sjön på morgonpromenad. Husse kastade R:s älsklingsboll som flög långt och försvann ur sikte. R kutade efter... 2
Svar
26
· Visningar
11 439
Senast: Zantha
·
Övr. Hund http://www.dn.se/sthlm/rekordlangt-straff-for-djurplageri Jag tycker det är bra att det markeras ordentligt att djurplågeri inte är... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 975
Senast: HeleneK
·
K
Hundhälsa Hej, har en mindre blandishund på snart 10 år med patella luxation med grad 1 på ena benet och grad 2 på andra benet. Hon har haft...
Svar
3
· Visningar
1 092
Övr. Hund Har lite smått börja leta hund. För troligast kommer vårt hem berikas med ytterligare en ljuvlig fyrbening 2012. Jag har kollat *Länk...
Svar
4
· Visningar
982
Senast: Lona
·
I
Hundavel & Ras Nu starttar jag en ny tråd pga att min förra kom in på ett helt annat spår om vallhundar osv :D. Nu är min fråga någon som har... 7 8 9
Svar
165
· Visningar
49 234
Hundhälsa Hej käre buke! Jag är lite kluven. Det är så att för ca 3 v sen så fick min mamma va hundvakt åt min 7 månaders i en vecka. När jag sen...
Svar
19
· Visningar
3 192
Senast: tessiem
·
Övr. Hund Nu står jag här lite undrande och vill höra om andras erfarenheter.. Jag har en bassethane som är snart 9månader, han har varit i min...
Svar
3
· Visningar
1 543
Senast: Jaahl
·
Övr. Hund Blev lite inspirerad av tråden om "enmanshundar, familjehundar" osv ;) Hur är din hund när du lämnar den till någon? och hur är den i... 2
Svar
22
· Visningar
4 397
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Usch idag har vi tagit det oerhört tunga beslutet att låta vår gammelman få sluta sina dagar.:cry: Varför ska det känna så jobbigt fast...
Svar
4
· Visningar
1 126
Senast: pannkaka
·
Övr. Hund Jag funderar över termen enmanshund som man kan läsa i texterna om vissa hundraser och är osäker på vad det egentligen innebär... 2
Svar
20
· Visningar
5 377
Senast: Asko
·
Övr. Hund Har en bedårande liten blandrastik som är hur go som helst. Lättlärd, snäll & överlag en väldigt trevlig hund. Hon är 5 månader kommer... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 346
Senast: ch791022
·
Hundavel & Ras Är ute i hunddjungeln... Tittar på två specifika raser...sheltie ooch Cavalier. Söker främst sällskapshund som vill hänga med ute... 2 3
Svar
54
· Visningar
8 329
Senast: Taxilock
·
Hundavel & Ras Nybliven bukefalist här! Ber om ursäkt ifall trådar av detta slag inte uppskattas men jag hittade ingen liknande. Jag tänkte be er... 2
Svar
37
· Visningar
4 316
Senast: Eira
·
Övr. Hund Några här som bor där? Har alldeles för lite hundkontakter känner jag! Saknar folk att prata med, gå ut och gå med och kanske träna...
Svar
17
· Visningar
1 570
Övr. Hund www.youtube.com/watch?v=3GRSbr0EYYU Ifall någon undgått den här videon..... Jag skrattar så tårarna rinner - HEMSKT för egentligen är...
Svar
7
· Visningar
1 220
Senast: Meanwhile
·
2
Övr. Hund Hej ! Jag har en tik som precis fått valpar.Tyvärr så har alla hennes valpar dött utan en .Denna valp som är kvar var den som kom ut...
Svar
3
· Visningar
1 377
Hundavel & Ras Är det ngn här som har Chihuahua? Kort eller långhårig? Bilder m.m :laugh: Jag köpte en Chihuahua nu i höstas. Har ingen erfarenhet...
Svar
3
· Visningar
3 368
Senast: Bubble
·
Övr. Hund ..lille Bruno :) har velat ha hund länge och nu äntligen har han kommit <3 Bruno är en chihuahua 16v lugn och go,går kanon ihop med...
Svar
10
· Visningar
1 696
Hundträning Kunde inte hitta någon liknande tråd, rätta mig gärna om den ligger fel nu ;) Hur brukar ni göra med era hundar när snön kommer, det...
Svar
11
· Visningar
1 832
Senast: Ceero
·
Hundavel & Ras Vi har tänkt att utöka våran familj med en valp främst för att min bror ska få en hobby och något att se fram emot. Han är van att...
Svar
1
· Visningar
957
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår