Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Skulle vilja veta ifall någon här har någon form av erfarenhet av glaskroppsframfall och ärftligheten. Roade mig med att kolla runt på...
Svar
13
· Visningar
4 694
Senast: Hemskehansson
·
Svar
44
· Visningar
4 406
Senast: Josefiine
·
Övr. Hund Vuxen, normalhullad, frisk hund som dricker, kissar och skiter normalt men som under en dag inte rör sin mat (som är av "vant" märke)... 2
Svar
20
· Visningar
3 201
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Är det vanligt att kastrerade hanhundar blir våldtagna? Av andra icke kastrerade hanhundar. * Jenny *
Svar
17
· Visningar
4 534
Senast: escodobe
·
Hundavel & Ras Jag har läst om många hundraser och börjar känna mig förvirrad och nästan förtvivlad då jag aldrig haft hund tidigare. I ena stunden... 2
Svar
21
· Visningar
2 292
Senast: Asko
·
Övr. Hund Hej! Jag har i dagsläget en liten hund av sällskapsras. Jag vill ha en hund till, en som jag kan träna lite mer med. Vill träna agility...
Svar
4
· Visningar
2 644
Övr. Hund Jag undrar om någon har något bra tips på att träna in ett stoppkommando, alltså att hunden stannar och väntar på mig. Har försökt att...
Svar
5
· Visningar
1 869
Senast: movi
·
Hundhälsa Unghunden fick nog något i ögat sist vi jagade, höll koll på det och kunde inte se någon skada. Hon verkade inte särskilt bekymrat över... 2
Svar
23
· Visningar
6 557
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Ja, herregud... Vi har en 6 månaders Powder Puff-pojke som vi försöker behålla pälsen på, den är väl någon dryg decimeter lång och...
Svar
14
· Visningar
3 689
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Vi har fått nya grannar och dom har en valp på uppskattningsvis 5-6 månader. Jag har märkt att varje gång dom lämnar den själv så... 2
Svar
23
· Visningar
12 628
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Kanske finns det hopp för bättre djurskydd.. http://www.dn.se/sthlm/rekordlangt-straff-for-djurplageri
Svar
1
· Visningar
791
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag har efter diskussion i en tråd på en annan underdel av buke lite funderingar kring att använda hunden som vapen. Att en person... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 919
Senast: SannaMark
·
Övr. Hund som frågan ovan, hur mkt ska man som granne stå ut med skällande hund på dagen, kvällen, natten? (lägenhet resp hus) hur mkt skäller er... 2
Svar
22
· Visningar
3 278
Senast: Varmblod90
·
W
Övr. Hund Min amstaff hane på 10 månader får mat morgon och kväll och alltid samma tider. Han får endast sin mat och inget vid matbordet osv. Han...
Svar
17
· Visningar
3 862
Senast: lady_vip
·
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Sandie3
·
Hundhälsa Då jag misstänker att min hund har eller åtminstone har haft urinvägsinfektion ska vi åka till veterinären imorgon och utforska detta...
Svar
5
· Visningar
4 217
Senast: Libra
·
Övr. Hund http://vk.se/Article.jsp?article=503199 Dom kanske borde haft en sån här... 2
Svar
21
· Visningar
3 123
Senast: Golddigger
·
Hundhälsa Förutom bra dragsele som ska införskaffas så fort jag har pengar, så har jag testat smått med hunden i spårsele, han verkade tycka det...
Svar
3
· Visningar
1 069
Senast: Ravishing
·
J
Hundhälsa Jag har en Amstaff/Ambull tik på snart 9 månader. Vi har ett ganska stort problem som jag känner att jag gärna vill veta andras... 2
Svar
25
· Visningar
5 005
Senast: soom
·
Övr. Hund Men sedan inte ett ord om hur många och hur skadade hundarna är...
Svar
5
· Visningar
1 137
Senast: startpompe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka