Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag har en Vit Herdehundstik på 10mån, som är glad och possitiv till vardags.:love: Men vid annsträgning som vid längre promenader...
Svar
4
· Visningar
1 064
Senast: Equus
·
B
Hundhälsa Det vi trodde var en avkliad fästing på min lilla sheltiekilles hals visade sig vara en godartad tumör. Eller det var i alla fall vad... 2
Svar
22
· Visningar
19 615
Hundhälsa Jag hittade precis det här: http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=4659000 Vet inte om det är så att det...
Svar
12
· Visningar
2 241
Senast: vallhund
·
L
Övr. Hund Hejsan allihopa!! Tänkte att vi helt enkelt kunder presentera vår hund/hundar!!:D Är ju flera trådar med... 2 3
Svar
44
· Visningar
6 533
Senast: bruksschafer
·
Övr. Hund En kort jaktfråga, hur gör man nuförtiden när älghunden slutar spåra älg och tar en sniff på rådjurspåret eller katten som nyss gick...
Svar
2
· Visningar
812
Övr. Hund Har ni någon gång era hundar lösa? Är det endast i skogen eller även på promenad på gångvägen tex? Hur lydig är er hund om ni är i... 2
Svar
27
· Visningar
3 157
Senast: Tretjak
·
Hundavel & Ras http://www.youtube.com/watch?v=qw7zOoJsY_I Känner någon igen denna hunden? Är det en ras? Eller.. är det en hund överhuvudtaget? En... 2 3
Svar
44
· Visningar
26 734
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Ja jag har nu kollat på den dvdn "välkommen valp" som jag fick av min uppfödare. Där säger dom att man helst ska borsta tänderna varje... 2
Svar
38
· Visningar
5 441
Senast: Nila
·
Hundhälsa Hunden, 8 mån, som jag har på prov inför ev köp (skulle bestämma mig efter prel.röntgen hd/ed 29e) hoppade i söndags rätt upp i luften...
Svar
0
· Visningar
1 370
Senast: zitrus
·
Övr. Hund Jag har äntligen fått hem en liten härlig valp och är nu i full gång med att klickerträna den. Jag tycker det går riktigt bra, och...
Svar
11
· Visningar
2 112
Senast: Ravishing
·
Övr. Hund Är det vanligt att hundar har ögonfärg i mahogny som täcker hela ögat? Alltså ingen pupill syns och ögat ser ungefär ut som om man målat...
Svar
2
· Visningar
1 019
Senast: Belethien
·
C
Hundavel & Ras Jag undrar vid vilken ålder man ska sluta para en tik alltså när de anses för gamla för att användas i avel? Om jag inte minns helt... 2
Svar
21
· Visningar
6 771
Hundhälsa Hej! Hur ofta ger ni eran mat hund? Och varför? Har många kompisar som är hundägare, vissa ger 2 ggr vissa ger 3ggr vissa låter...
Svar
14
· Visningar
2 104
C
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av hur lång tid det tar innan man får sin faktura från strömsholm efter att man varit där med hunden? Jag ska...
Svar
3
· Visningar
1 384
Senast: CassyJo
·
Övr. Hund Någon som vet vad som gäller? Är det tillåtet? Hittade detta på JBV's hemsida: Har ringt min kommun men skickas bara hit och dit...
Svar
1
· Visningar
1 371
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Skulle vilja ha tips på träningsgodis till min hund som drar mer än någonsin. Varje promenad är en pina och jag får blåsor i händerna...
Svar
12
· Visningar
1 664
Senast: et_flickan
·
  • Låst
Övr. Hund Den gamla damen orkar inte längre hålla sig när jag jobbar. Blodprov är taget för 2 månader sedan, njurar och lever såg bättre ut än på... 6 7 8
Svar
142
· Visningar
17 890
Övr. Hund Tycker att de var tråkigt att den tråden dog ut, så jag tänkte väcka liv i den igen. Tanken är samma som förra gången. Ett nytt trix...
Svar
4
· Visningar
664
Hundhälsa Hej, Min 2 åriga tik har tecken på livmodersinflammation i form av bruna sega flytningar:( Hon ska till veterinären i morgonbitti...
Svar
15
· Visningar
2 267
Senast: bengeten
·
Övr. Hund Såg att det i programmet fanns flera hundar som hade specialtecken S och inte får tävla om cert. Varför får de inte det? vad kan det...
Svar
7
· Visningar
12 955
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka