Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ja, visst låter det otroligt:grin:.. Min lilla JRT tik på ganska exakt två år är aningens lite för hyper och har ganska mycket...
Svar
4
· Visningar
1 509
Senast: jemeni
·
Hundavel & Ras vad vet ni om den rasen? jag vet inget, kollade lite på nätet och hittade nåt,men skulle vilja höra hurdan efarenhet ni har,om ni...
Svar
5
· Visningar
1 254
Senast: lainen
·
Övr. Hund Vår lapphund på drygt tre månader visar alla som passerar vårt hus att hon finns, genom att skälla cirka 5-10 ggr. Detta gäller...
Svar
7
· Visningar
1 220
Senast: Amk
·
Övr. Hund http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.dn.se%2Fnyheter%2Fsverige%2Fstor-okning-av-hundattacker&h=9efec Alla som säger... 6 7 8
Svar
153
· Visningar
11 509
Senast: Bebben
·
T
Hundavel & Ras Funderar på att skaffa Tollare och behöver lite information om den. Ni som har en, känner någon som har en eller att du "bara" har...
Svar
16
· Visningar
4 960
Senast: Tollare
·
Hundhälsa Det just den diagnos vi fick nu, vi ska behandla med Prednisolon 10 mg om jag minns rätt (1.5 i 5 dagar, 0.75 i 5 dagar och 0.5 varannan... 2 3
Svar
50
· Visningar
24 748
Senast: rahl
·
Övr. Hund Min hund passade på. I den korta tidsintervallen från det att matte drog igen ytterdörren och drog till jobbet, tills dess att husses... 2
Svar
22
· Visningar
2 922
Senast: Dentaku
·
Hundavel & Ras ja nu börjar funderingar för o skaffa en till hund, jag och min pojkvän ska skaffa en tillsammans. just nu har jag en underbar liten...
Svar
9
· Visningar
1 263
Senast: Ace
·
Hundhälsa Upptäckte att lillskiten luktade illa ur munnen idag, och det visade sig att han hade en massa tandsten i tänderna längst bak. Jag har...
Svar
13
· Visningar
3 275
Senast: Denver
·
Övr. Hund Vår hund är världens snällaste & goaste, inomhus. Han leker fint med oss och våran 1,5 åriga son. Men - ute så är han omöjlig. Han är...
Svar
2
· Visningar
787
Senast: Carolininen
·
Övr. Hund Jag sitter och funderar lite så här på förmiddagen. Vi var på lydnadskurs igår och efter första dressyrpasset så tog instruktören mig åt... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 406
Senast: Fragile
·
G
Hundhälsa Var med om en lite omtumlande händelse med min 6 månaders valp igår kväll. Vi var ute i skogen och tog lilla kvällskissen då hon smet in...
Svar
7
· Visningar
6 090
Senast: Denver
·
Övr. Hund Min älskade Lova har idag fått somna in. Hon blev 14 år och 8 månader. Den bästa, roligaste, klokaste, busigaste, vildaste lilla...
Svar
4
· Visningar
837
Senast: madde_84
·
L
Hundhälsa Var på Liseberg igår med min käre sambo.. På vägen ut så hörde vi en hund skälla som tusan ur en bil på den bevakade avdelningen! Bilen... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
9 586
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Sitter här med världens huvudbry. Vi tar det hela från början: (bifogar bild längst ner) Hunden är en papillon. Modell STOR, väger...
Svar
9
· Visningar
3 409
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Ja, vad tror ni: är det en och samma eller flera olika hundar här nedan? Om flera olika: hur många olika hundar gissar ni då på att... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 850
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund http://hd.se/angelholm/2011/06/29/ryttarinna-hotade-att-rida-over/
Svar
15
· Visningar
1 481
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Jag har panik och ångest, jag mår så fruktansvärt dåligt av att förmodligen behöva avliva min hund nästa vecka. Jag mår så dåligt att... 2
Svar
21
· Visningar
11 208
Senast: madde_84
·
Hundhälsa HD är ju höft men vad är AD för något? En hund kan väll ha A,B,C på höst eller kan dom han 0 oxå?
Svar
7
· Visningar
816
Senast: linafina
·
G
Övr. Hund Jag behöver hjälp med lite inspiration, det står helt still i huvudet på mig. I augusti ska jag och min ena afghan starta i freestyle...
Svar
6
· Visningar
968
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka