Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Hundhälsa Hejsan! Hoppas ngn kan ge mig tips eller liknande situation. Har en rottweiler han blir fem år i september. Han har haft en rad...
Svar
0
· Visningar
1 684
Senast: fridisen
·
Övr. Hund Någon som vet någonstans man kan bada med hund runt om i Västmanland/Södermanland? Bosatt i Kolbäck, en mil väster om Västerås, men...
Svar
2
· Visningar
4 630
Övr. Hund Just nu är det bara pest och pina att ha hund, faktiskt. Vi, min sambo och jag, har en fyraårig rottistik. Sambon håller på att utbilda...
Svar
13
· Visningar
1 857
Senast: Jadzia
·
Hundhälsa (ja, vi har kontakt med veterinär, vill höra lite fler erfarenheter bara) Verkar som att hunden har problem med sura uppstötningar...
Svar
14
· Visningar
34 296
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Är i planeringsstadiet att börja leta valp och har funderingar på bullmastiff! Skulle vilja veta för och nackdelar med rasen om det...
Svar
13
· Visningar
4 630
Senast: em-pirre
·
H
Övr. Hund Leksaken gled ut men då hon är feg för att gå ut på djupare vatten och inte gärna simmar själv så kämpade hon fram och tillbaka på land...
Svar
8
· Visningar
1 176
Senast: Lizah
·
Övr. Hund Någon som har en aning om vart man kan hitta en sådan att köpa? Skulle vara himla behändigt att slippa åka x antal mil enbart för att...
Svar
12
· Visningar
6 361
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Det dök upp en spontan fundering när jag läste en annan tråd här inne, ang överträning av hund. Har som bekant två (vallande) border...
Svar
6
· Visningar
2 506
Hundavel & Ras Jag har funderat på att skaffa hund och högst upp på 'ras listan' är en vit schäfer/vit herdehund. skulle vilja veta lite mer om hur...
Svar
10
· Visningar
14 924
Senast: simba_112
·
G
Hundavel & Ras Trillade över en (antagligen väldigt gammal) men bra film på youtube ikväll! En film som många borde se och lära sig lite mer om rasen...
Svar
5
· Visningar
1 014
Senast: linnsan
·
Hundavel & Ras Har haft Leonberger innan vi fick barn och när vi fick första barnet,(har varit utan hund i 4år) och jag är så kär i rasen:love: Men nu...
Svar
6
· Visningar
1 006
Senast: KING88
·
Hundhälsa Någon som gjort det på sin hund? Hur har det gått till väga (hur många sprutor och i vilket intervall har det getts) och vad har det...
Svar
6
· Visningar
11 134
Senast: Killaloe
·
Övr. Hund Trevlig midsommar önskar Piru och Jääkäri som nyss blivit stockholmare en tid framöver. Ska bli spännande och se vad det kan ge oss. :)
Svar
4
· Visningar
1 225
Senast: PIRU
·
Hundhälsa Jag har en blandras mellan Engelsk springerspaniell och Wachtel. Vi köpte honom när han var ett. Mitt problem med honom är att HUR... 2
Svar
22
· Visningar
2 716
Senast: Springer
·
Hundavel & Ras Avelsdiskussion önskas här igen! ;) Vissa är våldsamma demonstranter mot användandet av B-höfter i avel. Varför då? En B-höft är...
Svar
14
· Visningar
5 897
Övr. Hund Hej! Har sedan min amstafftik varit liten haft väldigt svårt att få henne rumsren, trots ihärdiga försök till att skapa rutiner som...
Svar
11
· Visningar
7 367
Senast: Piggelkot
·
Hundträning Finns det någon här som har en privat tränare? Jag skulle vilja ha en privat tränare som backar och hjälper till vid lydnad, typ som på...
Svar
0
· Visningar
824
Senast: linafina
·
Hundhälsa Min unghund har under längre tid haft lite problem med gult klet från snoppen och är där och slickar relativt ofta. Frågade vet. när vi...
Svar
2
· Visningar
2 277
Senast: linafina
·
Övr. Hund Jag känner sedan länge, att en husbil är vad jag behöver. Jag och min man hade en för många år sen, då vi bodde i USA och kuskade landet...
Svar
1
· Visningar
1 818
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka