Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Lite bakgrund: För ca 4 veckor sedan fick jag hem en liten varelse. En smällfet, tovig, 9-årig papillon. Hon kunde inte ett enda...
Svar
16
· Visningar
2 879
Hundhälsa Har sökt efter antal trådar men får inget svar. Jag har en JRT tik som fäller otroliga mängder året runt. Hon äter Starndart Normal...
Svar
4
· Visningar
1 306
Övr. Hund jag är inte såå bevandrad ute i den stora hundvärlden än, men jag och vovven tar så sakteliga ett steg i taget och upptäcker nya saker...
Svar
3
· Visningar
1 786
Hundhälsa Ja, som rubriken lyder - kan man med blotta ögat se om en hund har bra eller dåliga höfter? Vad tittar man efter i så fall? Har bland...
Svar
18
· Visningar
14 806
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Sökte lite men hittade inte så mycket om detta, så nu vill jag veta: Har du en hund med (typ konstant) rinniga ögon? 1. Ras? 2...
Svar
11
· Visningar
4 864
Senast: linafina
·
C
Övr. Hund Igår när vi gick till sjön hela familjen med hunden för att ha en lugn dag där och njuta av sommarvärmen utsattes min hund av en obekväm...
Svar
7
· Visningar
926
Senast: doleron
·
Övr. Hund Jag och kompisen har startat en grupp på facebook som heter Hundtrick. Detta är en sida där alla som tycker det är kul att träna sina...
Svar
0
· Visningar
609
Senast: Libra
·
Övr. Hund Hur hanterar ni det när hunden gör något förbjudet ute på promenaden? Låt oss säga t ex att den skulle springa fram till någon främmande... 2
Svar
23
· Visningar
2 558
Hundhälsa Bara en undran jag satt med och vill fråga andra hundmänniskor. Ska vi se om jag kan formulera detta på rätt sätt ^^ Om man har... 2
Svar
21
· Visningar
4 364
Senast: muppia
·
Övr. Hund Jag är jätteallergisk just nu så jag försöker hitta nya sätt att roa hundarna inomhus. Det känns lite fel att be dem att städa efter...
Svar
7
· Visningar
1 121
Senast: buschiq
·
Övr. Hund Skickar en fråga åt en kompis som inte har buke.. Kompisen är inne på att köpa en omplaceringshund och har hittat en som hon är... 2
Svar
20
· Visningar
4 772
C
Övr. Hund Våran schäfer är en mycket energisk herre men hur vi än aktiverar och motionerar honom tycks han inte bli av med all energi. Jag tränar...
Svar
13
· Visningar
2 370
Senast: Genesis
·
Hundavel & Ras Hur mycket skiljer sig raserna Grand Danios och Leonberger förutom utseendet? Temperament? Aktivitetsbehov? Är någon svårare att...
Svar
8
· Visningar
2 022
Senast: Home
·
C
Övr. Hund Hejsan allesamman! Jag har en hund som är lite smårädd och osäker mot de flesta hundar men framför allt svarta hundar för att han han...
Svar
9
· Visningar
1 042
Senast: sussiloo
·
Hundhälsa För ca en vecka sedan skadade min hund ena klon... Spettsen på klon saknas så klon ser ut som ett sugrör, pulpan ser helt ok ut...
Svar
2
· Visningar
1 622
Senast: Tiff
·
Övr. Hund Blir så himla ledsen. Min hund är väluppfostrad och trygg, gör inga utfall och dylikt, men nu börjar jag fasen gå omvägar när vi träffar... 2
Svar
32
· Visningar
3 043
Senast: PIRU
·
Hundhälsa http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13228266.ab Hur kan man leva med sig själv om man inte låter dessa hundar somna in? För mig...
Svar
19
· Visningar
2 498
Senast: Praefatio
·
Övr. Hund Känner att jag börjar förlora kontakten med min 13 månaders Jrt kille (kastrat). Träningen har hittills gått jätte bra, har haft bra...
Svar
4
· Visningar
769
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Hej! Nu vill jag gärna ha så många bantningstips som helst!! har en liten blandras hund (Chiuhaha/Lhasa apso) Han har ca 1 kg...
Svar
5
· Visningar
1 511
Senast: Jenka
·
F
Hundhälsa Hejsan! Hoppas ngn kan ge mig tips eller liknande situation. Har en rottweiler han blir fem år i september. Han har haft en rad...
Svar
0
· Visningar
1 684
Senast: fridisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka