Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

D
Övr. Hund Idag klarade min Ådi något som jag faktiskt inte trodde att han skulle klara. Jag gav honom mindre cred. än vad han var värd. Jag blev...
Svar
11
· Visningar
1 068
Senast: DuploBit
·
Övr. Hund Jag har en "godishund",men skulle även vilja belöna med lek.Hemma leker han o.k, men på appellplanen är det lite sämre:cry: Har läst...
Svar
1
· Visningar
715
Hundavel & Ras Efter flera månaders lågfrekvent hundkampanj har sambon äntligen fattat grejen. Vi ska köpa hund :D En liten hund passar bäst för oss... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 980
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund En av mina hundar har börjat att gnaga på sig själv med framtänderna.Framförallt på fram- och bakben och rumpa. Hon gör även så på de...
Svar
1
· Visningar
857
Senast: kol
·
Hundhälsa Fan det som inte får hända har hänt! Jag tappade hästen igår och hon mullrade över min Jack Russel. Från skadan hände till vi var på... 2
Svar
30
· Visningar
2 976
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Nu har min vovve börjat på hundsim:) Han fick diagnosen artros i vänster armbåge för två veckor sedan.Det var väldigt väldigt lite.Han...
Svar
3
· Visningar
1 729
Senast: Skogstroll
·
Hundhälsa Blev rekommenderad ett hundfoder från Kanada till min vovve som jag funderar på att testa.Han äter nu Specific Weight reduction för att...
Svar
10
· Visningar
2 132
Senast: Skogstroll
·
K
Övr. Hund Halloj! Såg ingen tråd för oss med små hundar/raser. Jag själv har ingen bild än, förutom på min hund Chili men hon är medel stor... 2 3
Svar
59
· Visningar
10 018
Senast: lillmaria88
·
Övr. Hund Jag känner för att skratta lite och våra älskade hundar är ju experter på att få oss människor att skratta. Så undrar ifall ni ha någon... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 419
Senast: lillmaria88
·
Övr. Hund Nu tänkte jag att alla ska lägga in bilder på sina hundar, när du kommit på dem göra saker de vet att de inte får göra. :D Jag...
Svar
16
· Visningar
1 620
Senast: Bobbo
·
Hundhälsa Nu ikväll när jag varit ute med hunden så var han väldigt röd mellan sina tramdynor. Så jag börjar fundera på om man kunde ha skor på...
Svar
3
· Visningar
1 918
Senast: Kira2002
·
H
Övr. Hund Vet inte vad jag vill med denna tråd, mer än klaga lite :angel:, men är det någon mer än jag som inte blir klok på det här med att välja... 2
Svar
24
· Visningar
2 296
Senast: Roxer
·
Övr. Hund ...och det hade varit lika härligt som låter OM det itne hade varit för två hundar utanför badrumsdörren! :mad: "MAAAAAAAAAATTE... 2
Svar
23
· Visningar
2 424
Senast: Nila
·
Hundavel & Ras Mina kusiner vill köpa en hund ifrån en kennel, hunden är 14 månader och det senaste halvåret har dom passat hunden (en tik) 2-3 veckor... 2
Svar
26
· Visningar
4 971
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Jag är så jäkla trött på koppelvila! Jag är så trött på överenergisk hund, jag är SÅ trött på människor runt om som tycker han blivit så...
Svar
12
· Visningar
1 223
Senast: Yeah
·
Övr. Hund Här tänkte jag att vi kunde efterlysa bilder på ngt särskillt och utnyttja att här finns massa raser i massa situationer! :idea: Jag...
Svar
7
· Visningar
1 755
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Okej, kanska är svårt att komma med tips och ideér när man inte ser hunden irl, men vi kan ju försöka :) Mitt "problem" med spåret... 2
Svar
22
· Visningar
1 816
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Saknaden efter jycken är fortfarande stor, 1½ år efter hans död. En bit bort finns en hanne, en mindre kopia av jycken. De två...
Svar
8
· Visningar
893
Senast: Rie
·
Hundhälsa Idag blev dottern och hennes killes hund,en wachtel lite för närgången på jakten.. Svansen blev krossad,veterinärbesök och operation,så...
Svar
9
· Visningar
1 172
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Det är en sak jag känner mig lite osäker på. Vi håller på att kolla efter valp, det troliga är att vi kan få hem en valp ungefär i maj...
Svar
2
· Visningar
3 426
Senast: Lona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna
  • Vilken hundras?