Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vi har börjat kolla lite smått på burar till bilen men än så länge inte hittat något som känns jättebra. Jag har några frågor. -Hur...
Svar
1
· Visningar
851
Senast: LadyFrost
·
Hundavel & Ras Ja gissa vem som såg ut som :confused: när jag såg det brevet i postlådan ;) Visade sig vid öppnande innehålla en del intressanta...
Svar
4
· Visningar
1 035
Hundhälsa Någon som har erfarenhet av grå starr hos hund? Eller kanske länktips? Jag har försökt googla men hittar inte så mycket, tyvärr...
Svar
1
· Visningar
1 126
Övr. Hund Ge gärna er benämning på en hund som är "svår?" Hur är hunden då? 2
Svar
24
· Visningar
2 285
Senast: IslaBonita
·
Övr. Hund var ute o tränade med unga tiken härom dan o tog lite kort.. vad skulle ni säga om ni mött det här ;) [/IMG]
Svar
10
· Visningar
1 274
Senast: R8n
·
Övr. Hund Min hund, dobermannhane snart fem, har ett lustigt beteende som jag undrat en del över. Jag har två katter som han är väldigt förtjust...
Svar
15
· Visningar
3 906
Senast: Lotus
·
Hundavel & Ras Jag såg en gång ett tv program som handlade om detta och de satte in hunden i ett nytt rum den inte hade vart i och tittade på hur den...
Svar
3
· Visningar
1 220
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag behöver tips på aktivering som jag kan fixa inomhus för hunden med minimal ansträngning från min sida. Jag är sjuk sen ett par...
Svar
13
· Visningar
1 228
Senast: Millisan
·
V
Övr. Hund när jag köpte vår labbe valp så lika hund nummer två så var jag ju helt övertygad om att jag aldrig någonsin skulle besöka en...
Svar
19
· Visningar
1 513
Senast: Varmblod90
·
Hundavel & Ras Jag bor i Australien kanske jag ska börja med. Jag vill köpa en Cavamalt - cavalier och maltese mix men det verkar omöjligt att köpa...
Svar
10
· Visningar
2 059
Senast: vivendi
·
Övr. Hund Nu är det så att vi är en grupp lyckligt lottade vanliga människor som har familjehundar som tränat hela hösten med en ledare som går...
Svar
3
· Visningar
921
Senast: Kakis
·
Hundavel & Ras Det kanske har tagits upp tidigare:o Men jag vill läsa alla historier om hundar som inte förstått sina genetiska arvsregler;)... 2
Svar
35
· Visningar
3 661
Senast: Sandra78
·
Övr. Hund I senaste brukshunden (sid 12) var det en mycket intressant artikel som handlade om denna träningshets, och då ffa hos aktivt tävlande... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 652
Senast: Sandra78
·
Övr. Hund Då var det min tur att fråga, men ni blir väl bara bättre och bättre på att dela ut raser till oss veliga :D Jag vill ha en hund: *... 2 3
Svar
59
· Visningar
4 542
Senast: Luxus
·
L
Hundhälsa Inspirerad av "Tysolinas" tråd om trimmer. Jag har en hund ,som jag pga en alldeles för tjock päls,samt dammallergi,brukar lämnas in...
Svar
3
· Visningar
1 075
Senast: Swat
·
T
Hundhälsa Jag ska köpa en hundtrimmer och har hört olika vesioner hur man klipper sin hund med denna. Medhårs eller mothårs?
Svar
16
· Visningar
19 127
Senast: Doneloge
·
D
Övr. Hund Ngn som provat tvillingkoppel eller dubbelkoppel? För och nackdelar.....tack.
Svar
12
· Visningar
2 272
Senast: _Viva_
·
B
Övr. Hund jag har funderat senaste tiden på om min hanhund kan vara något att avla med.. han är vääääääldigt lugn till sättet och lugn i psyket... 11 12 13
Svar
241
· Visningar
14 162
Övr. Hund Jag har en drygt 1,5 år gammal blandrastik som till största delen fungerar prickfritt i vardagen. MEN hon blir superglad och även...
Svar
6
· Visningar
1 216
Övr. Hund Nu har det varit ett antal blandrastrådar här de senaste dagarna vilket har upprört många på både för- och emotsidan. Detta har fått mig... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
12 574
Senast: Gabbi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Hjälp

Hund, Katt, Andra Djur