Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Två gånger har vi gett våran Ragnar torkad kattmynta i en gammal strumpa. Han blir helt till sig och tar strumpan mellan tassarna och... 2
Svar
27
· Visningar
4 837
Senast: Babe
·
Övr. Katt Vi har köpt nya mattor, bl a en tjock härlig ryamatta. Det är bara det att vår katt vägrar gå på den! Någon som har liknande erfarenheter?
Svar
3
· Visningar
1 234
Katthälsa Har en äldre kastrerad hon katt som alltid vart lite tunn av sig. Hon har större delen av sitt liv levt på Friskis men nu har vi gått...
Svar
6
· Visningar
971
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Jag känner att min misse börjar gå mig lite på nerverna. Han är otroligt pratig. Han har en åsikt om allt. Jamar jamar och jamar. Han... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 820
Senast: Freeride
·
Övr. Katt Jag har fått äran att döpa "min" kull som består av 2 chokladspotted tjejer och 4 svartspotted pojkar. Mamma heter S*Palace&Main's...
Svar
16
· Visningar
3 844
Senast: ullo
·
Katthälsa Jag har två innekatter, en hane och en hona, båda kastrerade. Honan vart nyligen kastrerad och då fick jag med mig 400g...
Svar
2
· Visningar
1 277
Senast: _FiA_
·
Övr. Katt Hejsan alla glada katt/djur människor! Jag söker lite råd och tips! Har en norsk skogkatts hona på 5 år och en korsnings hane runt... 2
Svar
29
· Visningar
11 798
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Om man ger en hona, som man misstänker har väldigt nyligen blivit befruktad, p-piller avbryts en eventuell dräktighet då eller riskerar...
Svar
11
· Visningar
1 370
Katthälsa Hej alla, Min pv har en katt som är snart ett år gammal, en osteriliserad honkatt. Hon är innekatt och har så varit hela tiden...
Svar
16
· Visningar
5 703
Övr. Katt Jag har en bekant som har två innekatter (bondkatter). En 3årig hona och en 6månaders hane. Honan har han haft sen hon var liten, och...
Svar
3
· Visningar
1 409
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Igår var den värsta dagen på länge.. Min älskade katt Sigge fick somna in. Han hade något som veterinären tror var en stroke under...
Svar
6
· Visningar
1 354
Senast: Sulax
·
Katthälsa Jag har ett par omplaceringar som flyttat hem till mig från uppfödaren, en hona och en hanne. Anledningen till flytten var att...
Svar
11
· Visningar
4 186
Senast: Sara75
·
Katthälsa Såfin har nyss fyllt nitton år och ær kanske att jæmføra med en mænsklig nittoåring. Hon har har hypertyreose, =høg førbrænning, och...
Svar
0
· Visningar
823
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Vi har nu bestämt oss för att försöka få katten att äta lite bättre mat. Jag har dock dålig koll på kattmat och min mor (som har katten)...
Svar
1
· Visningar
1 291
Senast: Sol
·
Katthälsa Malla har fått en väldigt underlig grej för sig. När hon går ut på uteplatsen så sätter hon sig och slickar på stenplattorna? Varför...
Svar
1
· Visningar
929
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Försäkrar ni era katter? Jag höll på att få tuppjuck när jag öppnade årets försäkringsbrev :mad:. Om jag sätter alla de där slantarna på... 2
Svar
20
· Visningar
3 062
Senast: Shark
·
Katthälsa Hur länge vågar man fasta en mager katt med mag/kräksjuka? vad ska man göra för att hon inte ska smitta ner resten av flocken?:crazy...
Svar
9
· Visningar
1 486
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Finns det någon här som har koll på SVERAKs regel? Hur räknar man??? Jag blir inte klok på förklaringen på SVERAKs hemsida...förstår...
Svar
5
· Visningar
2 985
Senast: Cheeserica
·
Katthälsa Hej allihopa! Jag sitter här och funderar. Min ena katt (ca 3 år) luktar illa i munnen. Man känner det när hon ligger i soffan...
Svar
18
· Visningar
4 562
Senast: Elina8
·
Övr. Katt Ville bara starta en tråd om hur mysigt det är med katt ändå :love:! Har inte haft katt så länge men nu undrar jag varför jag inte...
Svar
5
· Visningar
1 089
Senast: Popcorn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna