Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Min far har en katt som har tappat ganska ordentligt med hull den senaste tiden. Ska börja med att säga att en tid hos veterinären är...
Svar
4
· Visningar
1 232
Senast: LovingLife
·
Katthälsa Vi har två st stallkatter som har öronskabb de är tama men inte såpass att vi kommer att kunna hålla i dem och behandla deras öron flera...
Svar
3
· Visningar
1 123
Senast: MayGrace
·
Katthälsa Min lilla katthemskatt som levt i misär sen många år behandlas nu för öroninflammation. Den har hon troligtvis haft länge men hon...
Svar
0
· Visningar
745
Senast: Gimlan
·
Övr. Katt Jag gjorde nåt dumt igår kväll... Har två katter som är vana att vara ute kortare stunder. Det håller sig alltid runt min uteplats och...
Svar
18
· Visningar
2 777
Senast: Got2Be
·
Övr. Katt Hur ofta törs man använda Furminatorn? Så här i pälsfällningstider flyger det ju hår åt höger och vänster så man skulle vilja använda...
Svar
1
· Visningar
945
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Satt och bläddrade på blocket och hittade en annons på den här katten Min första reaktion var att den inte såg ut att må så bra...
Svar
3
· Visningar
1 300
Senast: Shark
·
Katthälsa Min ena hankatt kom just insläntrandes med sår på näsa och ben -kattslagsmål såklart. Hur tar jag bäst omhand om det här såret?! Jag...
Svar
12
· Visningar
11 276
Senast: Jeps
·
Katthälsa Det har kommit ett nytt fästingpreprat på marknaden såg jag, ett halsband för katt (som, enligt texten, ska lossna om katten fastnar)...
Svar
6
· Visningar
1 652
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Jag har köpt djupfrysta möss (ormmat) i djuraffären och ger till katterna som (ätbar) leksak. Det är perfekt när det regnar och de inte... 2
Svar
23
· Visningar
4 040
Senast: cewe
·
Katthälsa Vi kommer ta över en kastrerad hankatt, han är 6 år och har en känslig mage. Senaste året har han ätit bara torrfoder (royal canin...
Svar
2
· Visningar
972
Senast: turbofling
·
Övr. Katt håller på att välja försäkringsbolag. vilket bolag har ni till era katter? är det något speciellt bolag ni skulle avråda ifrån, eller... 2
Svar
23
· Visningar
3 723
Senast: Sassy
·
Övr. Katt På onsdag ska jag iväg och titta på en katthemskatt :bump: En liten långhårig sköldpaddshona. Än så länge är hon skygg men nyfiken...
Svar
11
· Visningar
1 836
Senast: Gimlan
·
Övr. Katt Har ngn erfarit som rubriken lyder ? Jag har två katter varav den ena jag haft sen 1 år gammal och nu 12 år . Hittekatt från...
Svar
6
· Visningar
1 656
Senast: Red_Chili
·
Katthälsa Fungerar det? Hur ofta kollar ni i så fall? Eller ska man räkna med att katter som får vara ute ska avmaskas regelbundet utan koll?
Svar
14
· Visningar
2 785
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jäkla skit (ursäkta språket) men kattungen har fattat att man kan ta sig upp på diskbänken i köket bara man tar i och hoppar... 2
Svar
36
· Visningar
8 873
Senast: fluffig
·
Övr. Katt Hejsan! Jag har två ljuvliga hankatter som bor inne tillsammans med mig. Båda två är kastrerade sen länge. Den senaste tiden har en...
Svar
3
· Visningar
12 476
Senast: Ruben
·
Katthälsa Liten 3kg-katt. Innekatt. Hur mycket borde hon äta ungefär? Vi ger nu Mjau blötmat i tetraförpackning och jag vill ha ett hum om hur...
Svar
11
· Visningar
10 046
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Vår katt är långhårig och fäller massvis av päls. Hon är också lite mjällig och blir lätt elektrisk, men förhoppningsvis blir allt...
Svar
5
· Visningar
2 007
Senast: Red_Chili
·
Övr. Katt ... och det känns som mitt hjärta har gått sönder. För lite mindre än ett år sedan, efter ännu en otäck infektion från bett av någon...
Svar
8
· Visningar
1 880
Senast: cirkus
·
M
Övr. Katt Hej! Jag har en hon katt här hemma som är dräktig, dock vet jag inte exakt datum för förlossning då jag inte vet när parningen skedde... 2
Svar
23
· Visningar
13 268
Senast: Shark
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna