Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Jag vill-vill-VILL att Malla ska gå på blötmat. Men hon har tyvärr gått från blötmatskisse till torrfoderjunkie och nu vet jag inte hur...
Svar
6
· Visningar
2 431
Senast: Inglorion
·
Katthälsa Min katt blev rejält skadad för snart två veckor sedan, han var nästan helt förlamad i bakdelen. Tack och lov inga frakturer och han är...
Svar
6
· Visningar
1 071
Senast: Sassy
·
Katthälsa Idag är en dålig dag:cry: Vår underbara katt har kräkts och varit väldigt hängig och loj, så vi åkte till vet idag. Där konstaterades...
Svar
18
· Visningar
7 248
Senast: hljomalind
·
Övr. Katt Jag behöver hjälp med tips om hur jag kan föra ihop två vuxna katter! Jag har två katter en som bor hemma och en som bor i stallet...
Svar
2
· Visningar
2 743
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Hej! Ska försöka göra en lång historia kort. Jag har två katter, hane 3 (snart) år och hona 7 år. Dom endast ätit blötfoder (Mjau)...
Svar
3
· Visningar
960
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Jag kom att tänka på det här igår när jag, med hjälp av en vän, droppade "öronrens" i kattens öron. Katten, Sigge, är ju en diva utan... 2
Svar
23
· Visningar
4 334
Senast: Gimlan
·
Övr. Katt Jag skulle behöva ha tag i en BRA kattsele. Alla jag hittar har antingen varit i dålig modell/utförande, av dåligt material (hårt läder... 2
Svar
35
· Visningar
14 182
Senast: Ceta
·
Övr. Katt Undrar en sak. Min katt är lite knasig och när han fått mat och ätit en stund och kanske lämnar lite, så går han runt matskålen och... 2
Svar
20
· Visningar
30 855
Senast: Elina8
·
Övr. Katt Jag har två hankatter, födda i maj och kastrerade i november. De är inte syskon. Den gula är en bestämd herre som gärna är för sig...
Svar
3
· Visningar
848
Senast: Sol
·
Övr. Katt Vi har fyra stycken katter, dels gamla tanten "L" som blir 16 i år och så tre stycken kullsyskon "M", "T" och "C" som blir 12 i år...
Svar
11
· Visningar
1 265
Senast: mandalaki
·
Katthälsa Jag har en honkatt på ca 2,5 år, osteriliserad och som löper väldigt ofta (med ca en veckas mellanrum från det att hon slutar till att...
Svar
14
· Visningar
7 722
Övr. Katt Jag sitter just nu i den sitsen att en vän till min syster måste bli av med sin 3 åriga honkatt då deras 4 månaders baby visar allergi...
Svar
3
· Visningar
1 050
Senast: _Lina
·
Katthälsa Ger ni ngt sånt? Vår 15 åring har blivit gammal och sliten, lite dassig i pälsen och tappat vikt (överviktig innan) nu mer i normal...
Svar
7
· Visningar
2 689
Senast: Gimlan
·
Övr. Katt Finns det någonstans? Har en riktig liten mullvad som gräver som attan med båda framtassarna så sanden flyger över allt! Hennes...
Svar
7
· Visningar
1 244
Senast: Egonson_
·
Katthälsa Hej! Mina kamrater har adopterat en hittekatt ifrån polisen. Hon är jättekelig och tillgiven, verkar inte alls ha några svåra skador...
Svar
5
· Visningar
1 842
Senast: Pathmaker
·
Övr. Katt För drygt en vecka sedan var jag in med katten för vaccination då han ska flytta (kattpest + snuva) och det i sig var inga problem -... 2 3
Svar
51
· Visningar
5 941
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Har en fråga som jag tror ni kan besvara. Jag har kommit på ett förslag på stamnamn som jag gärna vill ha, men upptäckte nu att det...
Svar
5
· Visningar
1 919
Senast: Astael
·
Katthälsa Hej! Jag går i tankarna på att skaffa en ny katt och har hittat en söt tjej som jag tror borde funka med min lite äldre kattherre. Dock...
Svar
4
· Visningar
1 070
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Vad :devil: är det för fel i huvudet på folk? Två grabbar slänger in en katt i tvättmaskin och drar sedan på ett tvättprogram på 60...
Svar
5
· Visningar
1 220
Senast: Mia_R
·
Katthälsa Rent instinktivt då känns det som att blötmat och lite rått kött någon gång ibland är det bästa för katten. Men efter att jag kastrerat...
Svar
7
· Visningar
1 720
Senast: steve
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Det här med muskelskador...