Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Upptäckte idag att Vilda somnar som en bebis om man andas på henne med öppen mun? Det är lite udda tycker jag, brukar mammor andas på...
Svar
8
· Visningar
1 317
Senast: Celija
·
Katthälsa Vill först och främst klargöra att jag inte kommer börja ge mina katter vegetarisk kost eller ens är intresserad av det. Däremot är...
Svar
19
· Visningar
8 842
Senast: vallhund
·
Övr. Katt Hej jag har en dräcktig norskskogskatt som väntas få ungar nu runt den 7 aprill om jag räknat rätt:o hon är i alla fall som en tunna och...
Svar
14
· Visningar
1 983
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa För två år sedan fick vi en 7-8 årig kastrerad utekatt från ett hem där han inte längre var önskad. Han fanns sig till rätta oväntat...
Svar
5
· Visningar
1 860
Senast: moiran
·
Övr. Katt idag har min stora fröken spytt sammanlagt fyra gånger, igår en gång. de senaste tre gångerna var nyligen, då hon först spydde upp en...
Svar
4
· Visningar
3 460
Senast: TinyWiny
·
S
Katthälsa För en dryg vecka sedan hittade jag en tre, fyra veckor gammal kattunge på tydlig vift. Körde först förbi den i tron att det var en...
Svar
6
· Visningar
3 367
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Vi hittade en utmärglad och skruttig katt nästan hemma hos oss i söndags. Den gick vingligt och var otroligt mager och sårig på nosen...
Svar
6
· Visningar
1 953
Senast: Cillaramsa
·
Övr. Katt En av mina arbetskamrater är allergisk mot katter vilket ställer till problem då han inte kan vara i närheten av mig. Jag har själv...
Svar
3
· Visningar
1 065
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Vad gör man det med? En mängd fönsterspärrar till utåtgående fönster finns det men inte till just vridfönster eftersom dessa redan anses...
Svar
6
· Visningar
2 159
Senast: Sjalen
·
Övr. Katt Våran lilla ute katt som är sex månader gammal har den senaste tiden börjat följa med på hund promenaderna. Detta gör ju att man inte...
Svar
7
· Visningar
1 151
Senast: Erikaa
·
Övr. Katt Stort problem! Vet inte hur mycket hö jag har fått slänga! Jag har rundbalar, och det är svårt, för att inte säga omöjligt att hålla...
Svar
1
· Visningar
843
Övr. Katt Hej! Behöver hjälp här. Vet inte vad jag ska pröva med härnäst. Jag har en kastrerad hankatt på ca 1 år. Sedan har vi en annan hane...
Svar
2
· Visningar
1 714
Senast: madde_84
·
Katthälsa Gäller inte mina katter, men vad kan felet vara om en kastrerad honkatt kissar blod typ varannan gång, normal urinmängd, dricker mer än...
Svar
1
· Visningar
1 111
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag badade precis min pojkväns ena katt, något som gick jättebra - tills dess att hon träffade den andra katten, som hon bott ihop med i...
Svar
5
· Visningar
1 407
Senast: Houdinie
·
T
Katthälsa Vår katt fick ungar förra onsdagen, tills i går pep katten , åt och klättra de runt (ena dog för 3 dagar sedan av samma symtom dock...
Svar
7
· Visningar
3 263
Senast: Shark
·
H
Katthälsa Igår fick vi hem en kattunge på 9 v av en vän som ej kunde ha kvar henne längre (skulle annars ha skjutit henne) men har märkt att hon...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: Holly1224
·
Övr. Katt Jag ska flytta till en annan lägenhet inom ett år och känner suget efter katt som sällskap igen (efter ett halvår utan någon) och så...
Svar
7
· Visningar
3 606
Senast: cirkus
·
Katthälsa Hej! Jag har en kastrerad hankatt på ca 1 och ett halv år vars bröstvårtor har blivit irriterade. Det gällder vårt-paret som sitter...
Svar
4
· Visningar
6 348
Senast: CeciliaT
·
Övr. Katt Jag har precis bokat in en resa till Skövde, för att hämta två katter till mig. Det blir två bengaler, kastrerade hanar. Jag ska ägna...
Svar
11
· Visningar
1 522
Senast: nevin
·
Övr. Katt Har läst på flera ställen att torrfoder inte är speciellt nyttigt för katten och att de inte behöver det. Jag har alltid trott tidigare... 2
Svar
33
· Visningar
4 278
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka