Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har en grannkatt som kommer och muckar gräl med mina katter. Den ena som är högst i rang (för att hon är äldst, inte för att hon är...
Svar
7
· Visningar
10 407
Senast: Bison
·
Övr. Katt Min katt reagerar inte som min tidigare katt eller andra katter jag känner kring det här med mat. Han svansar förvisso runt benen när...
Svar
3
· Visningar
1 138
Senast: Sjalen
·
T
Övr. Katt Hej! Jag är newbie här på Bukefalos så skäll gärna om jag gör något fel ;) När jag skaffade min första katt Siri (från ett katthem, hon...
Svar
4
· Visningar
1 350
Katthälsa min pojkvänns syster har en liten hon kat. sist jag såg henne var hon jätte fin i pälsen, normalt byggd och sprang omkring och mjauade...
Svar
3
· Visningar
1 512
Senast: CeciliaT
·
R
Katthälsa Hej! Min katt som är 8 mån.har börjat vara ute men så flyttade jag till en lägenhet med 3 tr.hur gör jag bäst för vill att han ska vara...
Svar
10
· Visningar
1 199
Senast: elza
·
Övr. Katt Min kompis har 2 st sådana. Det är omplaceringskatter ( hon jobbar på ett djurhem). Lustiga saker måste jag säga. Jag har då aldrig sett...
Svar
8
· Visningar
3 523
Senast: Mynta2
·
Övr. Katt Så för lite mer än ett halvår sen trillade min underbara :love: birmahane in här hemma:laugh: En fantastisk kille som är tänkt som...
Svar
10
· Visningar
4 333
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Vi åkte in med vår katt akut till djursjukhuset 4/3. Var tungandad, nedsatt allmäntillstånd + att det pep och "klickade" i varje...
Svar
6
· Visningar
2 853
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Jag bor och min katt bor i en stuga längs en "vanlig" villa gata. Kissen är ute på dagen och inne på natten (oftast). Jag ska om...
Svar
4
· Visningar
1 067
Senast: FiaM
·
Katthälsa Enligt min Ica har Doggy slutat tillverka Mjau färs i konserv i samband med att de nya tetrorna kom. (Har mailat Doggy och frågat men... 2
Svar
28
· Visningar
5 851
Senast: Equidaem
·
Katthälsa Hej! Jag fick i sensommaren en katt utav en bekant jag kände väldigt lite när jag kom hit som nyinflyttad. Katten är öronmärkt...
Svar
5
· Visningar
1 000
Övr. Katt Jag är hundmänniska men har ändå två underbara katter. Idag när jag kom hem ifrån en liten resa märkte jag på en gång att ena katten är... 2
Svar
20
· Visningar
3 195
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt Jaha, ännu ett bekymmer med mina små fyrbenta vänner. Min ena katt kan bara inte låta en av mina blommor bara ifred. När jag äntligen...
Svar
4
· Visningar
1 040
Övr. Katt Vi har lite ofrivilligt blivit med katt och jag har ingen tidigare erfarenhet av dessa djur. Min fråga gäller om katter möjligen har en...
Svar
3
· Visningar
971
Övr. Katt Sedan ett par månader tillbaka så har min katt börjat hoppa upp på ett bord. Vet inte alls varför han började med detta beteende till...
Svar
6
· Visningar
7 324
Senast: Sasse
·
D
Övr. Katt Min granne (en ensam gammal dam) gick bort i går och ensam hemma sitter hennes katt. Polisen sa till min man att Djurens vänner var...
Svar
5
· Visningar
1 399
Senast: Dextrosol
·
A
Katthälsa Jag har en hankatt på 12½ år som är totalt obegriplig, såväl för mig som för veterinärer. Kanske har någon här upplevt liknande. Förra...
Svar
3
· Visningar
878
Senast: Agnes7
·
Övr. Katt Mina katter äter i dagsläget bara burkmat (utom den ena som är ute-/innekatt och således får i sig en del möss m.m. också) men jag... 2
Svar
34
· Visningar
3 671
Senast: Sjalen
·
Katthälsa Ja, i helgen så var det då dags att halvera vår lilla kattflock.... Vi blev tvungna att gå från två katter till en. Vår ena katt...
Svar
0
· Visningar
843
Senast: Destiny_D
·
Övr. Katt Det där kattklippet som cirkulerar sen ett tag - visst låter det gulligt men vad handlar det om? Katten har pupiller som tefat och...
Svar
16
· Visningar
2 246
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka