Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt En av våra katter gick bort nyligen och nu har vi bara en katt kvar. Funderar nu på att ta hem en ny katt. Spanat in en steriliserad...
Svar
3
· Visningar
4 192
Senast: Domino_s
·
Övr. Katt Detta kommer säkert vara osammanhängande o lite luddigt men jag är otroligt upprörd o ledsen just nu... Vid 12-tiden idag så hade jag... 2
Svar
32
· Visningar
8 191
Övr. Katt Våra katter tål inte fodret vi köpte till dem (iams). Funderar på att skänka dem till nått katthem. Men tror ni de skulle vara...
Svar
3
· Visningar
1 093
Senast: zassoo
·
Övr. Katt Jag ska flytta till ett hus på landet. Har hithills bott i stor lägenhet med inburad terrass dit mina 3 katter gått som dom velat. I... 2
Svar
22
· Visningar
3 021
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Ja vad gör man? Bakgrund: Katt som vid försök till sövning går ned för lågt i hjärtljuden och därför väcks upp igen genast...
Svar
3
· Visningar
2 351
Senast: cirkus
·
Övr. Katt ...känner väl alla kattägare till. Finns det sätt att minimera detta? Vi klipper klorna på vår innekatt utom sommartid på landet men det...
Svar
5
· Visningar
2 330
Senast: Remix
·
Övr. Katt Undrar om någon har tips på vad som kan stå på med våran katt. Helt plötsligt kan han inte bajsa på lådan utan gör det på alla möjliga...
Svar
1
· Visningar
1 773
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag och min familj funderar lite smått på att skaffa katt. Har själv aldrig haft katt tidigare men tycker det verkar mysigt. Det som gör... 2
Svar
23
· Visningar
10 805
Senast: Sol
·
Katthälsa Vill passa på att fråga om någon här har erfarenhet av liknande problem. Min systers kastrerade hankatt Harry har åkt på ordentligt med... 2
Svar
33
· Visningar
5 771
Senast: TinyWiny
·
H
Övr. Katt (Säg till om tråden ska flyttas, tyckte dock att eftersom det handlar om vilken katt/kattras som passar bäst kanske den passar bland... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 631
Senast: hgfy
·
Katthälsa Jag försöker att ge min torrfoderGALNA katt mer blötmat och mindre torrfoder. Men vad är lågt kolhydratvärde i torrfoder? Jag hittade...
Svar
2
· Visningar
1 045
Senast: Centaur
·
Katthälsa Tänkte ventilera lite om det problem vi haft med att katterna kissar inne senaste veckan. Det började med att Aslan råkade kissa på...
Svar
8
· Visningar
1 725
Senast: cili
·
Katthälsa Min katt har inte ätit ordentligt sedan nyår. Nu börjar jag bli riktigt orolig! Veterinär är kontaktad, jag ska avvakta till måndag... 2
Svar
20
· Visningar
11 836
Senast: sthu
·
Övr. Katt Jag drömmer om en kompakt korthårig katt. En som är kort i kroppen, kraftigt byggd och ett kort, tjockt ben "i varje hörn" ...
Svar
15
· Visningar
2 555
Senast: aprilmaj
·
Övr. Katt Jag tänkte köra och kolla på kattutställning. Men då jag inte orkar så länge (är sjuk) skulle jag vilja ha tips på när det är bäst...
Svar
1
· Visningar
1 105
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hjälper till med att fånga in (med fälla), kastrera och omplacera (evt TNR) en kattkoloni hos en man som låtit katterna föröka sig...
Svar
11
· Visningar
2 584
Senast: Centaur
·
Övr. Katt Måste ju få visa vår jättesöta underbara Millami, brittiskt korthår, som vi har tagit över från vår son som inte kunde ha kvar henne...
Svar
14
· Visningar
2 041
Senast: Zarro
·
S
Katthälsa Nu söker jag inte diagnos eller liknande, jag vet att det ej går att ställa en sådan över internet. Min katt blev för några år sedan...
Svar
9
· Visningar
15 881
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Nu har jag äntligen fått min första kull kattungar!! (de tillhör dock uppfödaren då jag är fodervärd) Men är ju ändå miiina bebisar ;)...
Svar
12
· Visningar
3 314
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Det ligger ett par riktigt äckliga och vidriga varelser i min säng och sover... Vad gör man med såna här skadedjur? Gosar ihjäl dem... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 760
Senast: Micks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka