Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa I måndags var min katt hos veterinären. Han visade sig vara kraftigt förstoppad och fick microlax, tarmen spolades och han fick dropp... 2 3
Svar
40
· Visningar
7 367
Senast: KesoNeso
·
S
Övr. Katt hm ja som rubriken lyder. min lille plutt på 15v e gul o vit. men så satt jag o kelade lite o hittade ca 20 hårstårn som bildar en liten... 2 3
Svar
46
· Visningar
7 523
Senast: MsLuna
·
Katthälsa Min perserkatt på 16 år har blivit jätte konstig. Nu under helgen har han lagt sig ner på sidan och kissat på sig, vi trodde att han...
Svar
7
· Visningar
3 202
Övr. Katt Hej! vi har ett ganska.. eller ett väldigt jobbigt problem med våra två innekatter. Katt 1 kastrerad hona 2½år Katt 2 kastrerad...
Svar
3
· Visningar
1 147
Senast: Kaluna
·
Katthälsa Åh, det här är nog mest en skriva av sig tråd, jag är SÅ trött just nu :cry:. För några månader sedan så tyckte jag att ena kattens...
Svar
5
· Visningar
1 398
Senast: cress
·
Övr. Katt såg ett program om lejon häromdagen och insåg att min ena katts sätt att föra sig och rörelsemönster påminner en hel del om en...
Svar
6
· Visningar
1 024
Senast: Mirre
·
Övr. Katt Efter att min favviskisse nu blivit nyopererad i munnen pga FORL,som jag inget visste om förut:crazy: så kanske fler behöver info om... 2
Svar
34
· Visningar
13 695
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Jag upplevde just en väldigt konstig grej med mina två kastrerade hankatter. Den svarta katten låg och halvsov. Då kom grå och tvättade...
Svar
4
· Visningar
3 309
Senast: mandalaki
·
Katthälsa Påhopp undanbes. Jag har en honkatt, vet inte om det spelar någon roll men hon är från början en hittekatt. Hon satt på vår trapp en...
Svar
10
· Visningar
1 584
Senast: Babe
·
Katthälsa Känner mig lite nere nu, vill bara skriva av mig.. Min katt kom in rufsig i pälsen och kunde inte gå i går, eller hon gick med o...
Svar
1
· Visningar
799
Senast: Sorbe
·
E
Katthälsa Hejsan! Jag tog hem en liten hona igår (ägaren skulle avliva alla katterna så hade inte hjärta till att låta alla försvinna så erbjöd...
Svar
1
· Visningar
2 660
Senast: Sol
·
Katthälsa Har 3 katter som går ut och in som de vill. En på 3år, en på 5år och en på 10år. De äter Royal Canin outdoor 30 fri tillgång. Jag...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: Limelight
·
C
Övr. Katt Hej, jag undrar om någon har använt TRIXIE Cat Protect systemet med teleskopstolpar som fästs på balkongräcket? Det finns att köpa hos...
Svar
0
· Visningar
1 620
Senast: carbonel
·
Katthälsa Precis som rubriken säger. Jag har en katt som har lite lätt att bli lös i magen. (dock inte extremt, men så man märker det). Finns det...
Svar
8
· Visningar
12 214
Senast: ufot
·
C
Övr. Katt Precis som rubriken lyder så undrar jag vart man får tag på klösmöbler (gärna billigt)? Zooaffärerna jag har tittat i verkar inte ha så... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
12 042
Senast: MsLuna
·
Övr. Katt Då var det dags för flytt, från lantlig stuga med kattlucka till en lägenhet en trappa upp. Det är fortfarande i lantligt och tryggt...
Svar
0
· Visningar
1 032
Senast: hljomalind
·
Katthälsa Någon här som har någon information/erfarenhet om bakterier som kan ge ont i munhålan/svalget?
Svar
1
· Visningar
997
Senast: bengeten
·
Övr. Katt mer bildterror..men är så stolt över mina troll :laugh:
Svar
7
· Visningar
1 270
Senast: Sassy
·
Katthälsa Jag har en bit högrev med ben i, kan man ge det benet till katterna eller blir det för hårt? Jag tror inte dom sätter i sig hela, kanske...
Svar
1
· Visningar
934
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Jag har två kissar, båda rännstensungar som jag tagit hand om, så de kom till mig relativt ohanterade och den ena aningen skeptiskt till...
Svar
7
· Visningar
4 381
Senast: dee79
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka