Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt 4 stycken, halvgamla kattungar upptäcktes idag på vår tomt. Pojkvännen hittade dem i ett busksnår och 2 av dem var väldigt kelsjuka. En...
Svar
6
· Visningar
1 215
Övr. Katt Har hittat ett nät som verkar bra att ha vid nätning. Verkar se ut som fortbollsbät ungefär, fast med mindre maskor och finns i bland...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Har sedan lite över en månad tillbaka en han kattunge i min ägo, en riktig liten ögonsten :) Fick han för tidigt då hans mamma, tyvärr...
Svar
8
· Visningar
878
Senast: nangiialaa
·
S
Övr. Katt Jag och min sambo har en hankatt på snart 4 månader som vägrar lyda. Det finns några små vanliga grejer som han inte får göra, t.ex... 2 3
Svar
52
· Visningar
7 897
Senast: Sol
·
Övr. Katt Mina katter äter nu Royal Canin Indoor longhair 35 och verkar må förhållandevis bra på det fodret. Min ena katt har under våren...
Svar
8
· Visningar
1 582
Senast: fluffig
·
B
Övr. Katt Jag skulle introducera hunden och katten för varandra idag, vilket hittills gått otroligt dåligt! :( Jag har lite småpanik och vet inte... 2
Svar
28
· Visningar
7 607
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Vi har blivit erbjudna en underbart söt pojke som är huskatt, rödtabby och med extra tår. Brukar skeppskatter ha någon ytterligare...
Svar
6
· Visningar
8 751
Senast: Minerva
·
Katthälsa Har akut fått ta hand om en ca 6 veckor gammal Russian Blue kattunge eftersom den inte hade nån mamma, men vad ska en sån liten parvel...
Svar
10
· Visningar
7 455
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Hej! Ni som har innekatt, äter er katt gräs? Om inte, hur får katten ur sig hårbollar? Tacksam för svar :)
Svar
3
· Visningar
2 837
Senast: kattanten
·
Katthälsa Hej! Våran stallkatt börjar bli gammal nu och har börjat bli ganska mager. Så jag undrar om ni har några bra tips som man kan ge henne...
Svar
12
· Visningar
7 006
Senast: Lokkur
·
M
Övr. Katt Kommer flytta till landet och ha 5 stallkatter inom kort. Två vuxna katter ska vi ta emot, båda över 1 år och tre kattungar som kommer... 2
Svar
39
· Visningar
3 216
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt För drygt ett par veckor sedan hittade vi en vilsen långhårig katt. Lite mager, alldeles ihoptovad till ett pansar som gjorde att hon...
Svar
4
· Visningar
2 013
Senast: moiran
·
C
Katthälsa Jag har nyligen fått hem två 8 månader gamla Oriental hankatter. Den ena går runt med huvudet på sned och har har inte normal...
Svar
4
· Visningar
3 492
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Ringde veterinären idag och har en tid i nästa vecka men tänkte ändå höra här om någon har en idé om varför min katt har tappat päls...
Svar
4
· Visningar
1 061
Senast: Micks
·
L
Katthälsa :( Jag har problem med min andra katt, en hona som gör sina behov utanför lådan lite då o då.. Alltså nummer 2 gör hon nästan alltid...
Svar
5
· Visningar
893
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Hej kattmänniskor! Jag skulle vilja ta en katt på foder alternativt bli kattvakt under en längre period (halvår-år). Detta dels för...
Svar
13
· Visningar
3 688
Senast: Bonnie
·
Övr. Katt ... vad har ni för argument för att inte ha katten ute? Jag är själv uppväxt med innekatter. Vi har alltid haft raskatter(först... 2
Svar
23
· Visningar
3 329
Senast: Lyrisk
·
Övr. Katt I fredagskväll lyckades mina innekatter få upp fönstret och ta sig ut. Jag var inte hemma förren igår eftermiddag och möttes av en tom...
Svar
18
· Visningar
1 735
Senast: Sinfonie
·
C
Katthälsa Jag vill få upp kattungen i vikt men det står still. Han är ca 12 veckor nu, tror vi i alla fall (hittekatt), och är fortfarande lite av...
Svar
8
· Visningar
1 816
Senast: KesoNeso
·
Övr. Katt Jag behöver verkligen alla tips jag kan få på roliga, udda, häftiga eller coola kattnamn. Det är en hane det gäller, svart på ryggen...
Svar
15
· Visningar
2 746
Senast: tassel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka