Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

C
Katthälsa Jag har en liten fråga på en väns räkning. För en stund sedan fick hennes katt någon typ av anfall. Den gick med stela bakben men hela...
Svar
1
· Visningar
4 264
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Då vi nu fått hem en liten buse förra veckan vill jag gärna ha lite tips kring hur man bäst uppfostrar sin katt. Hur har ni gjort? Vår...
Svar
10
· Visningar
2 291
Senast: morris
·
Katthälsa Passar en kompis lägenhet med tillhörande två katter. Den ena är så lös i magen att det rinner ur den. Vad gör man åt det? Jag är...
Svar
10
· Visningar
2 761
Senast: Swish
·
Övr. Katt http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13286779.ab läs den artikeln och säg sedan mig varför jag inte har rätt att bli verkligt... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 846
Senast: Gnist
·
H
Katthälsa Hej alla jag undrar . min älskade underbara katt blandning norskis o perscher två år gamal har haft en jobbig natt o dag . kräktes lite...
Svar
0
· Visningar
1 053
Senast: Hjordis09
·
Katthälsa Vår stallkatt fick ungar för 4 veckor sedan. Vi har letat men inte hittat dem. Så idag kom kattmamman med dem till stallet och la dem på...
Svar
4
· Visningar
4 036
Senast: MiaMaria
·
C
Övr. Katt Jag behöver akut ett kattschampo till kattungen men vet inget bra man kan köpa. Jag vet inte vad kattungen gjort men han luktar inge...
Svar
7
· Visningar
3 418
Senast: CassyJo
·
Övr. Katt Virrig rubrik, men ska försöka förklara mig. Jag och min sambo har bestämt oss för att köpa katt/er i höst. Vi bor centralt i en...
Svar
10
· Visningar
1 923
Senast: Elina8
·
Övr. Katt Finns det någon bra bok om katter som helst både tar upp olika raser och mer allmänt om skötsel mm? Helst på svenska, har en känsla av...
Svar
0
· Visningar
589
Senast: Lona
·
J
Övr. Katt Funderar på att köpa ny soffa när jag flyttar till hus.. Skulle så gärna vilja ha en riktigt dyr fin skinsoffa. Men.. Har två små...
Svar
3
· Visningar
1 184
Senast: JusticeGirl
·
Övr. Katt Jag har nyligen flyttat in i ett hus där det bor en helig birma hanne. Han är kastrerad sen länge, vet inte ålder på honom men han är...
Svar
3
· Visningar
1 634
Senast: Sammet
·
S
Katthälsa Har en Utekatt som jag av ren tillfällighet såg häromdagen att det var lite blod i urinen. Han är en kastrerad hankatt på snart 2 år...
Svar
1
· Visningar
889
Senast: bengeten
·
C
Övr. Katt Snart åker vi iväg på safari resa (zoo) och sightseeing med hela familjen och katterna. Vi har reseburar för alla katter men till det...
Svar
9
· Visningar
1 980
·
F
Övr. Katt Hej Jag har 2 st underbara hankatter ( Kastrerade ) båda vana utekatter, som kommer och går som dom vill. Nu har vi precis flyttat...
Svar
1
· Visningar
4 404
·
Katthälsa Jag fick en provpåse med Royal canins Seniorfoder i brevlådan här om dagen. Tänkte jag skulle se vad bissarna sa om det. Samtliga blev...
Svar
1
· Visningar
1 836
Senast: Gnapp
·
R
Övr. Katt Min sambo och jag har planer på att i nästa vecka åka och titta på en förtjusande katt som av smärre skönhetsfel inte blivit såld...
Svar
0
· Visningar
705
Senast: retroflickan
·
Övr. Katt Ni som hänger på AoH får ursäkta för att det blir dubbelt... Jag har lösa tankar på att om några år skaffa katt igen - men vilken ras... 2
Svar
26
· Visningar
4 646
Senast: Shark
·
S
Övr. Katt Det är så att mitt ex har fått fakturan till försäkringen och hon smsade mig bankgiro och ocr-numret. När jag skulle betala så stod det...
Svar
8
· Visningar
1 064
Senast: Rosett
·
B
Övr. Katt Jag har en huskatt som jag tänkte beställa ett huskattbevis åt från SVERAK, efter att jag ID-märkt honom och blivit medlem i en klubb...
Svar
5
· Visningar
1 114
Senast: fluffig
·
B
Katthälsa Jag har ett problem. har 3 katter. de kommer jätte bra överens. Har även en granne som har katt. min katt tussen har en tendens att gå...
Svar
0
· Visningar
783
Senast: bulldog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka