Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Har nu hållit på i närmare 1 år med våran Kurre. Han togs från sin mamma som 9 veckor gammal kattunge, levde i ett missbrukar hem... 2
Svar
23
· Visningar
5 022
Senast: M-Meduza
·
Övr. Katt Det är så att i Oktober -09 så räddade jag en 3 veckor gammal katt (Pip) från stallet. Mamman (Lilla grå) som oxå bodde i stallet kunde...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: SandraM
·
N
Katthälsa Urinstopp! Det finns en lösning! Efter 4 spolningar som inte gav något resultat bestämde vi oss för att göra en operation på Aslan...
Svar
1
· Visningar
7 214
Senast: kebabbert
·
Övr. Katt Jag har haft två katter i 6 år, de är syskon, en hon- och en hankatt. De brukar inte hänga ihop så mycket, ibland kivas de och ibland...
Svar
6
· Visningar
979
Senast: Elektron
·
Övr. Katt Tekla är fem år gammal i år, och är en hederlig bondkatt. Går in och ut som hon vill. Går både på lådan inne, och gör ifrån sig ute -...
Svar
19
· Visningar
10 167
Senast: Kattmatten
·
Katthälsa Min katt är väl benig enligt mig. Hon har fri tillgång till blötmat (mjau) och torrfoder (ekanuba). Äter inte så jättemycket men är...
Svar
2
· Visningar
1 327
Senast: findus
·
Övr. Katt En katt har flyttat in hos mig men jag vill inte ha den. Är allergisk och ingen kattmänniska. Den har en tatuering i örat så jag...
Svar
5
· Visningar
1 233
Senast: megin
·
Katthälsa Jag fick ta bort min ögonsten förra onsdagen. Han blev 16,5 år och vi har hållit ihop i vått och torrt. Han har varit min tröst när...
Svar
6
· Visningar
1 065
Senast: Elektron
·
Övr. Katt Ja, det verkar i alla fall så.. Makens kusin fick grisnita på väg hem från jobbet, då denna lilla tjej låg mitt på vägen :eek... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
8 261
Senast: AnnBur
·
Katthälsa För ca 2 veckor sen flyttade en "vildkatt" in i min trädgård. Han var mager så att han såg ut som ett sträck, hade 2 miljoner fästingar...
Svar
12
· Visningar
1 318
Senast: Kim_N
·
L
Övr. Katt Hej! Jag undrar om det är någon som tränar sin katt med klicker? Funkar det att lära en katt lite enklare tricks? Är det svårare om den...
Svar
3
· Visningar
1 161
A
Övr. Katt Hej! Finns det någon här som kan berätta mer om "skeppskatter" för mig? dvs katter med fler tår än vanligt. Själv har jag en 9 månaders... 2
Svar
23
· Visningar
17 815
Senast: SofiaH
·
Katthälsa Vid vilken ålder tycker ni det är idealisk att kastrera en hankatt och varför?
Svar
18
· Visningar
2 442
Senast: MsLuna
·
J
Övr. Katt Jag har 4 katter varav en av dom har en kull med kattungar på 4 dygn. En av mina vuxna katter är i stort behov av att behöva...
Svar
4
· Visningar
3 480
Senast: Sol
·
Katthälsa När jag och sambon kom hem låg det en orange misse utanför våran dörr. Så fort han såg oss så sprang han iväg. Vi hade lämnat lite... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 313
Senast: Sastra
·
Katthälsa Jag är på gång med att byta torrfoder då jag har två katter som kräks en hel del, den ena mycket hårbollar. Jag ger just nu Orijen så...
Svar
14
· Visningar
2 025
·
Katthälsa Har tidigare haft ProPac, men fick veta av hon som sålt det att det slutat tillverkats (?). Så nu letar jag efter annat torrfoder som...
Svar
14
· Visningar
4 963
·
Övr. Katt Är det verkligen så dyrt och svårt att bygga en kattgård? Vi har nu bott i vårat hus i ett år och kissarna vill bara ut mer och mer... 2
Svar
21
· Visningar
16 314
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Hej! Vi har en hankatt, 5 år gammal, som spyr ofta. Idag har han spytt två gånger, en gång imorse och en gång nu efter han har ätit...
Svar
2
· Visningar
914
·
Övr. Katt Har fått lite huvudbry då min 2 åriga kisse (en hona) Kissade inne i helgen... Hon har gjort det innan med, med då under löp med nu är...
Svar
8
· Visningar
1 246
Senast: bengeten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka