Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

K
Katthälsa Hej! Min honkatt fick fyra kattungar den 4 juni och de var två som var mindre än de andra speciellt en var väldigt liten som jag stöd...
Svar
10
· Visningar
7 626
Senast: Kattmamman Lisa
·
Övr. Katt Igår fann vi ett gäng kattungar i ett grishus vi har på gården. Vi har ingen egen katt och vi vet inte vems det var. 4 härliga... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 072
Senast: DarkInNight
·
S
Övr. Katt På den här bilden säger jag farväl till min bästa vän och livskamrat. Han vilar tryggt i min famn som så många gånger förut. Vi befinner...
Svar
9
· Visningar
1 471
Senast: Mandh
·
Övr. Katt http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7257690.ab *morr* :mad:
Svar
1
· Visningar
919
Senast: Mandh
·
Övr. Katt ....för en riktigt söt kattunge :love: Längtar ihjäl mig tills lilla damen kommer hem! Min andra katt kommer nog bli glad, han är...
Svar
11
· Visningar
1 587
Senast: Winni
·
Övr. Katt Har påbörjat min första sommar som ägare till en långhåring. Kattan är 8 månader och, med undantag för vita tassar, svart som natten...
Svar
4
· Visningar
7 207
Senast: millus
·
P
Övr. Katt Här är några vårbilder på mina katter. Har ni varit ute med kameran nånting? 2
Svar
30
· Visningar
3 945
Senast: Ingela_S
·
Övr. Katt Sonen på två år tycker det är hysteriskt roligt att jaga katten här hemma samtidigt som han skriker. Dock tycker ju inte hon att det... 2
Svar
35
· Visningar
3 439
Senast: Smulis
·
Övr. Katt För att inte kisse ska smita ut. Vad har ni? Bilder?
Svar
4
· Visningar
1 117
Senast: Smulis
·
Övr. Katt tänkte bara charma er med lite bilder på min kull :) det e full rulle är hemma kan jag lova ;) och värre blir det :D S*Big silvers...
Svar
4
· Visningar
1 220
Senast: Tviggy1081
·
Katthälsa Vår ena katt har fått förhårdnader i huden på ena sidan halsen. Känns lite som om han skulle haft ärr men har nu blivit värre. Han är...
Svar
2
· Visningar
1 133
Senast: FadeAway
·
Övr. Katt Det kommer komma en tid då jag måste flyga med min katthona. Jag har köpt en bur som ska vara godkänd för flygning och har tagit reda på... 2
Svar
22
· Visningar
4 110
Senast: Guldaskig
·
M
Katthälsa Jag och min sambo har länge pratat om att skaffa katt, men aldrig fått tummen ur och faktiskt gjort slag i saken. Förens för ca fem...
Svar
2
· Visningar
902
Senast: Sol
·
F
Katthälsa Hejsan jag har en katt som heter Hugolina och hon e helt underbar. Alla e försjusta i henne. Vi vet inte hur gammal hon e men vi säger... 2
Svar
22
· Visningar
2 776
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Jag har en innekatt som ätit samma foder sedan hon kom hit för några månader sedan och hon verkar pigg och glad förutom att hon de...
Svar
4
· Visningar
1 225
Senast: Bobbo
·
S
Katthälsa Jag sitter här efter att ha spenderat dagen med att falla in och ut ur gråtattacker. Min katt är 23 år gammal och har kronisk...
Svar
10
· Visningar
8 893
Senast: Bobbo
·
Övr. Katt Jag & min sambo var & hämtade en liten 12 veckors kattunge igår.. Så otroligt söt! 50% birma 50% perser. Han har växt upp på Royal...
Svar
3
· Visningar
947
Senast: Popcorn
·
Katthälsa fann min hnkatt, 7 år gammal ute i grusgången på förmiddan. hon satt ihopkurad och morrade åt mig. (brukar inte morra.) hela bröstet...
Svar
11
· Visningar
2 985
Senast: Gnist
·
Katthälsa Jag har just nu en katt hemma som väntar på jourhem/permanenthem. Han har fel på sina trampdynor som vet. benämnde pododermatit, jag kan...
Svar
2
· Visningar
3 479
Senast: Lyan
·
Övr. Katt Vi ska nu flytta till lägenhet med balkong och jag letar efter nät att sätta upp. Jag vill ha sånt mjukt nät, nylonnät eller vad det nu...
Svar
8
· Visningar
4 698
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka