Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Blir det så för era kissar? Min Exotic får dålig/lös mage varje gång utav burkmat. Har testat alla möjliga sorter. Billiga som dyra...
Svar
4
· Visningar
1 152
Senast: Reykur
·
K
Katthälsa Jag har en honkatt som är cirka 4 år och för cirka en månad sen köpte jag en ny katt (en kastrerad hane på 5 år) och till en början var...
Svar
4
· Visningar
1 065
Senast: Heulwen
·
C
Katthälsa Hej! Behöver lite tips från er kattfolk här på buke! Jag har två katter som är innekatter. Vi bor i en 1a på ca 40kvm. Ena katten jag... 2
Svar
20
· Visningar
2 035
Senast: kebabbert
·
D
Övr. Katt Hej, Tyvärr är det så att min katt är mobbad på vår gata. Vår gata är nog den kattrikaste i Umeå och det finns i alla fall ett 10-tal...
Svar
10
· Visningar
3 389
Senast: Swat
·
Övr. Katt Jag har sett dessa pluppar som man kan fästa på kattens klor dyka upp lite var stans och för en tid sedan såg jag en uppfödare som...
Svar
10
· Visningar
1 498
Senast: Sol
·
Övr. Katt Vi har en katthona på tre år, steriliserad. Hon brukar alltid komma in varje kväll nu vid fint väder sent men annars ca 20.00. Hur som...
Svar
3
· Visningar
978
Senast: Babe
·
O
Katthälsa Hej! Jag och min sambo har fått en honkatt på halsen. Hitta den utan halsband och inget öron märke. Ska sätta upp lappar på den så vi...
Svar
1
· Visningar
2 117
Senast: TantEster
·
Övr. Katt Jag har en egensinnig katt som hellre svälter ihjäl än äter blötfoder, och bland torrfoder finns det två märken som duger åt herrn... 2
Svar
23
· Visningar
7 824
Senast: Acses
·
Katthälsa Vi har lite "problem" med min pojkväns vuxna hankatt på ca 9 år. Han är rent hopplös när det gäller soffan! Så fort vi inte passar...
Svar
5
· Visningar
1 540
Senast: Mirela
·
Övr. Katt Dagens lunchsamtal berörde bla utekatter i bostadsområden och hurvida katterna använder barnens sandlådor. En åsikt som framfördes...
Svar
5
· Visningar
3 851
Senast: MiaMaria
·
Katthälsa M har en "knöl" ca 1,5 cm från frambenet vid magen ungefär. Har vart slö hela dagen och vi såg den inte förns nu. Är inte hård men ändå...
Svar
1
· Visningar
775
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Vår lille katt (1 år) har lyckats med bedriften att få ett sår på svansen och att det där genom följt med en "stump" (15 cm lång?)...
Svar
3
· Visningar
2 313
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Här kommer några bilder på mitt senaste tillskott i familjen. Hon föddes här hemma den 21/4 och hon kommer stanna. Hon heter Feliformia...
Svar
18
· Visningar
2 012
Senast: Malin L
·
Katthälsa Min ena kattunge har fått förstoppning. Inte helt men han får kämpa som 17 för att få ur sig något o oftast fastnar det halvvägs ut... 2
Svar
21
· Visningar
7 217
·
Katthälsa Vi har 4 katter som trots Frontline ständigt är fulla med fästingar. Hunden får numera Promeris SpotOn som är effektivare men även på...
Svar
3
· Visningar
3 227
·
F
Övr. Katt Jag har två kattungar som vi haft i några veckor nu. Dom har hela tiden varit väldigt duktiga med att gå på lådan, och är det även nu...
Svar
5
· Visningar
1 333
Senast: sugar-candy-sweets
·
Övr. Katt I februari flyttade jag och sambon till hus. Huset ligger i ett lugnt område så katterna fick bli utekatter, vilket den unga katten...
Svar
7
· Visningar
1 658
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Hej. Har en katt som precis har fyllt ett år. Upptäckte av en slump när jag och en kompis käkade tacos häromkvällen att han ÄLSKAR...
Svar
17
· Visningar
35 173
Senast: iafia
·
Övr. Katt har ni några förslag??? Mamman heter Pytteliten om det kan intressera, men det måste absolut inte likna det... Jag har tänkt på...
Svar
17
· Visningar
2 814
Senast: Micks
·
H
Övr. Katt Min "nya" katt är mellan 6 och 9 år gammal, helt vanlig bondkatt. Ute kanske 1 eller 2 nätter i veckan samt 2-4 timmar om dagen 4 dagar...
Svar
5
· Visningar
809
Senast: holmaracing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka