Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt måste fatta mitt svåraste beslut någonsin... har bott på landet i hela mitt liv och har tre underbara katter. För några månader sen...
Svar
12
· Visningar
1 223
Senast: Zarro
·
Övr. Katt Jag trodde jag skaffade en katt i somras, men icke! Ju äldre han blir, desto mer ser han ut som ett troll, och desto mer "pratar" han...
Svar
8
· Visningar
1 620
Senast: ang
·
Övr. Katt Astrid (dryga 2 år) klättrar i gardinerna för att nå ställen som hon inte kommer åt på andra sätt. Har tagit henne på bar gärning flera...
Svar
4
· Visningar
815
Senast: KisseNova
·
Övr. Katt min katt bara SKRIKER vid ytterdörren hela tiden, JÄMT när jag ska gå & lägga mig & nu ger hon sig inte heller, grannarna kommer ju bli...
Svar
9
· Visningar
1 074
Senast: KELLLY
·
S
Övr. Katt Min katt är som galen i mina B-vitamin tabletter, även när jag åt öljäst var han tar så fort jag öppna burken kom han sprigande. Sen...
Svar
5
· Visningar
4 617
Senast: Tviggy1081
·
M
Övr. Katt Har en 8½ årig kastrerad kattpojk som är van vid att gå ut och in som han vill i huset. Har gjort detta alla åren hos min mamma (vi...
Svar
9
· Visningar
1 709
Senast: veronican
·
Övr. Katt Om det finns några här som vill kastrera sina katter men inte har haft råd ,kan jag tipsa om universitetsdjursjukhuset där det kostar...
Svar
18
· Visningar
7 321
Senast: Irenes
·
M
Övr. Katt Min katt(main coon)rullar sej i vatten eller nåt mn hon blir tovig och när hon blir ´tovig fryser hon ...:mad: Och jag måste raka henne...
Svar
3
· Visningar
1 466
Senast: Zarro
·
Övr. Katt Jag har 2 innekatter som är 18 och 16 år gamla. Sista året tycker jag har varit jobbigt pga av att jag ser så många ålderstecken...
Svar
7
· Visningar
7 944
Senast: Lizzi
·
Övr. Katt Hösten -07 såldes min katts tre ungar, varav en till en kompis som jag ansåg var en lämplig ägare - kattvan, djurvän, villig att lära... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 426
Senast: Sol
·
Övr. Katt Någon som vet om det finns en bok eller en hyfsat vetenskaplig skrift om gamla kastrationsrekommendationer för katt i Sverige? Jag...
Svar
4
· Visningar
818
Övr. Katt Det här är tanken att det ska bli en tråd för oss med maine coon katter, endera egna eller i vår närhet, vi som planerar att köpa med... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
39 297
Senast: Augusti
·
Övr. Katt Har en spykatt här hemma. Funderar på om det kan vara värt att byta torrfoder för att se om problemet ligger där. För hennes spyor...
Svar
12
· Visningar
1 517
Senast: MaRomer
·
Ä
Övr. Katt Vi vill ha kattunge när huset är klart om ett par veckor. Jag letar på alla annonssidor men hittar inga i vårt område. För några...
Svar
9
· Visningar
1 180
Senast: Ängslig
·
Övr. Katt Varje gång jag våttorkat golvet med klorinlösning så blir katterna helt galna. Dom far runt som idioter och gnider sig mot golvet så...
Svar
7
· Visningar
31 085
Senast: nybörjare
·
  • Låst
Övr. Katt Reagerar era katter på klorlukt? Min mamma jobbar som vattengympaledare och kommer ofta hem med klorluktande handdukar och väskor...
Svar
1
· Visningar
976
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Hej! Jag har en fin raskatt som jag tänkte använda i avel och har hört att han behöver vara avelsgodkänd för det. Det kanske är olika... 2
Svar
24
· Visningar
2 581
Senast: Ajabaja
·
Övr. Katt Vet inte om det är jag som är gnällig eller om forumet svämmar över med trådar om innekissande katter, "vad behöver jag till min nya...
Svar
1
· Visningar
645
Senast: Tjôta
·
Z
Övr. Katt Skulle vilja höra era erfarenheter av katt klamydia symtom, botemedel m.m.?
Svar
1
· Visningar
917
Senast: Sol
·
Övr. Katt För fyra dagar sedan blev min katt hastigt dålig.. Hon hade liksom ingen balans och bara föll ner från min säng och blev liggandes. Sen...
Svar
11
· Visningar
1 930
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka