Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vår ena katt råkade bli inlåst i garaget i ett par timmar och hade hoppat runt där och hamnat i en hink med gammal motorolja på botten...
Svar
14
· Visningar
17 560
Senast: Marvin
·
M
Övr. Katt :confused:Hjäälp min katt hon är en långhårig main coon katt.Som boor ute (för det mesta)men går hon ut så blir hon tovigoch när man...
Svar
9
· Visningar
2 849
Övr. Katt Jag flyttade till Dubai en månad sen, och lämna min Leo (4 årig bengal katt hane) hos min morbror som hade lovat att hand om honom tills...
Svar
14
· Visningar
1 888
Övr. Katt Alla kattungarna var tingade och skulle hämtas idag. Två av de nya ägarna har hört av sig i god tid för att bestämma tid, men den...
Svar
5
· Visningar
1 486
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Nån som minns att Yoga tidigt i somras tappade/slickade bort massa päls på magen och runt knäna? Diverse diagnoser och ett evigt letande...
Svar
3
· Visningar
1 111
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Läste i tidningen idag att enligt SVERAK har ragdollen tagit norska skogkattens första plats i registreringar och nu var det den...
Svar
9
· Visningar
3 379
Senast: Smulis
·
Övr. Katt Min coonisar har fått bedrövligt dålig pälskvalitet. De är fruktansvärt flottiga i pälsen båda två. Hur kan man bäst råda bot på detta...
Svar
4
· Visningar
1 829
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Nu när jag bytte lakan i sängen så skulle mina kattkillar "hjälpa" till. De tycker om att turas om att gömma sig under lakanet och...
Svar
8
· Visningar
1 569
Senast: Frej
·
Övr. Katt Vad kostar det att avliva en katt hos veterinären?
Svar
13
· Visningar
1 408
Senast: nybörjare
·
T
Övr. Katt Hej hämtade en katt unge för några dagar sedan. De som sålde kattungen sa att det var en hane men var inte säker. Jag slänger ut några...
Svar
11
· Visningar
4 307
·
K
Övr. Katt Hjälp! Har ett stort problem, vet inte vad jag ska ta mig till längre. Min hane som är snart 1 år får inte nog av att betäcka min ena... 2
Svar
20
· Visningar
5 338
·
Z
Övr. Katt Går det någon sjukdom blad katterna i Örebro vilken i så fall? Jag väntar på en liten flicka från Örebrokatthem som skulle ha fått...
Svar
4
· Visningar
904
·
Övr. Katt Jag har två katter som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Just nu bor vi i en stor fin lägenhet där de har gott om plats, men om...
Svar
11
· Visningar
1 479
Senast: jos
·
S
Övr. Katt Vi har hittat en katt - eller rättare sagt; den har hittat till oss. I några veckor nu har den suttit utanför och jamat och tittat in...
Svar
8
· Visningar
1 048
Senast: Skuggabaldur
·
Övr. Katt Veterinären sa att vi skulle fånga upp urin i en burk och sen kunde vi åka ner med det direkt och så skulle han kolla om han hittade...
Svar
7
· Visningar
9 859
Senast: cili
·
Övr. Katt Sträv päls på ryggen - vad brukar det bero på? Mask? Dålig kost? Både och? Min katt hade sträv päls när hon kom till mig men nu...
Svar
3
· Visningar
8 456
Senast: ricca
·
Övr. Katt När våran kattunge springer runt i full fart och leker så börjar hon flämta någon minut innan hon fortsätter. Ingen av våra andra...
Svar
11
· Visningar
11 847
·
A
Övr. Katt hittade ingen tråd med bilder.. här vill jag att ni lägger in den/dom finaste bilderna på era katter.. bjuder på två bilder på... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 003
Senast: jenny82
·
H
Övr. Katt Hej! Jag har en norsk skogkatt som är ca 6 år. Det senaste året har han kräkts väldigt mycket. Både smält och osmält mat, ibland...
Svar
11
· Visningar
22 370
Senast: Elina8
·
Övr. Katt Jag vill ju starta perseruppfödning och ska nu testa min hane och min hona. Vilka tester krävs? Honan är vit så på henne ska jag ju... 2
Svar
29
· Visningar
2 543
Senast: fettso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka