Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har inte "vågat" skriva innan för att jag varit rädd för att det ska vara dålig diagnos på kisse. :( Iaf, börjar från början...
Svar
11
· Visningar
7 715
Senast: cirkus
·
C
Övr. Katt För ett bra tag sen så skrev jag en tråd här om min kattflicka som hade en knöl på magen. Idag togs den borta! Det var ett navelbråck...
Svar
3
· Visningar
1 015
Senast: MariannePM
·
J
Övr. Katt fick hem en kattunge häromveckan, då bara 7 veckor, men allt går jättebra, och hon är väldigt redig för att vara så liten. men hon har...
Svar
11
· Visningar
2 562
Senast: Smulis
·
T
Övr. Katt Min mor pratade idag med veterinären ang. hennes ena katt. Hon är 7,5 år och kissar i möbler, på mattor och på golven etc. Ibland är hon...
Svar
9
· Visningar
1 464
Senast: TantEster
·
W
Övr. Katt Finns det något som hjälper mot jamande katt som bara vill para sig... Hon låetr dag in och dag ut!! Tacksam om någon vet något bra...
Svar
8
· Visningar
6 873
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Folk säger att katter inte går att lära. De har fel. ;) Här är min lilla kisse, Latifah. Hon är 7 månader gammal... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 614
Senast: Generalen
·
Övr. Katt Jag har en fundering, mina föräldrar har börjat prata om att flytta in till stan, inte mitt i centrum men lite i utkanten, förmodligen...
Svar
11
· Visningar
3 708
Senast: veronican
·
Övr. Katt Måste bara skriva av mig lite.. Min katt har antagligen blivit påkörd i natt hon har sår på bakbenen och har ont i magen vid rumpan...
Svar
8
· Visningar
1 326
Övr. Katt Hur vänjer man en 13 veckors kattunge som inte är van vid hund att acceptera hunden? Kattungen har varit här hemma lite mer än ett...
Svar
3
· Visningar
3 536
Senast: R8n
·
Övr. Katt Jag bor i en 1 rok på 45-47kvm. Hur många katter tycker ni man max kan ha här utan att det blir för mkt? Innekatter ffa då.. Har två...
Svar
14
· Visningar
1 732
Senast: Haukur
·
H
Övr. Katt Jag har ett problem som det känns som att jag inte kan vara ensam om... :grin: Jag är på g att flytta ihop med min kille och båda två...
Svar
4
· Visningar
3 294
Senast: Elina8
·
Övr. Katt Jag är en vuxen djurvän med mkt stor gård och bra ytor . Jag har under några år bollat med tanken om att starta kattavel . Jag älskar... 2
Svar
21
· Visningar
3 288
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Jaha, jag var igår och hämtade en liten kissemissa. Medtagen, mager, tovig men otroligt kelen och snäll. Hittades under ett hus, och de...
Svar
6
· Visningar
1 156
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Kan de det?:confused: för ca två veckor sedan hittade vi spyor lite här och där, sedan började alla tre katterna kräkas om vartannat...
Svar
3
· Visningar
3 602
Övr. Katt Efter mycket letande så hittade vi då våran drömkatt, en skäldpaddsfärgad hona :) Stackarn hade dock kunnat få en bättre start...
Svar
3
· Visningar
815
Senast: R8n
·
Övr. Katt Här kommer lite nya bilder på mina älsklingar! "Running" och "Brighten"
Svar
3
· Visningar
751
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Abbie passar på att fånga nya julklappen Verkar inte så tokigt att vara katt faktiskt. Ligga med magen i vädret och filosofiera :D
Svar
9
· Visningar
1 028
Senast: MissFideli
·
D
Övr. Katt Nu går det inte längre. Min ena katt flyttade ut i lagårn i somras och vi skaffade en ny katt för att den andra inte skulle vara själv...
Svar
8
· Visningar
1 092
Senast: Dandyridge
·
Övr. Katt Jag har tänkt gå över till enbart blötfoder för att katterna ska få i sig mer vatten. Men hur gör man rent praktiskt? Torrfodret har...
Svar
16
· Visningar
1 489
Senast: cili
·
Övr. Katt Vi har en hon katt som snart är 1 år gammal och hon har börjat pissa överallt nästan på badrumsmattor, hallmattor, täcken m.m.:( Har...
Svar
10
· Visningar
1 235
Senast: skuggan_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sängproblem...
  • Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur