Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag adopterade för ca 7mån (kanske mer) en katt från ett djurhem. Hon blev hittad ute bland bilar utanför ett ålderdomshem. Hon va...
Svar
5
· Visningar
780
Senast: DancingFox
·
Övr. Katt i fredags när min ena kisse kom in så hängde hans svans bara slak... har ingen aning om vad som hänt... var i dag till veterinär o...
Svar
7
· Visningar
2 859
Senast: Rebecka83
·
Övr. Katt Ikväll är det katter på tv. Det här är vad det kommer handla om http://www.expressen.se/index.jsp?a=889490 vad tycker ni?
Svar
1
· Visningar
784
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Våran katt kastrerades i tisdags, hon mådde jättebra efter och var precis som vanligt. Såret ser jättefint ut och sitter på sidan av... 2
Svar
23
· Visningar
17 239
Senast: verrdogan
·
A
Övr. Katt Idag har vi fått gråstarr konstaterat på vår lilla katthona Smulan. Vi ska på återbesök om ungefär ett halvår när hon är färdigvuxen...
Svar
5
· Visningar
1 011
Senast: Harvester
·
Övr. Katt Konstig rubrik, men mina katter ser drogade ut. Dom kastrerades för några timmar sen, (runt 16.30) Och dom går omrking på golvet som om...
Svar
8
· Visningar
983
Senast: Magica
·
Z
Övr. Katt :eek: :eek: Fler modeller finns här http://www.acc.umu.se/~zqad/cats/index.html 2 3
Svar
56
· Visningar
3 742
Senast: Kat
·
Övr. Katt För en vecka sedan (mån) tog jag hem en till katt. Jag har sedan tidigare en hittekatt (sen okt/nov) som första tiden var dålig i magen...
Svar
3
· Visningar
783
Senast: Sol
·
C
Övr. Katt Vi ska antagligen flytta ut till hus ute på landet från lägenhet i stan!! :bump: :) Jätte kul!! Men det som jag är mest fundersam över...
Svar
3
· Visningar
894
Senast: cerrox
·
Övr. Katt han har fått namnet Whizkey istället eftersom han blev så fascinerad av en whiskeyflaska när han kom :rofl: :rofl: Han är nu 11...
Svar
5
· Visningar
952
·
Övr. Katt Ni kanske sett reklamen eller läst om kattkritik mot olika raser, tex. perser? I programmet som sänds på torsdag 22/2 kl. 22.00 kommer... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 160
Senast: dotzie
·
Övr. Katt Kan/får man ställa ut valiga huskatter sk europeer?
Svar
4
· Visningar
738
Senast: verrdogan
·
Övr. Katt Har nu försökt sälja min ena snart 4 månader gamla kattunge. Hon var bokad från födslen men av någon anledning så ångrade personen sig... 2
Svar
21
· Visningar
6 427
Senast: Sastra
·
C
Övr. Katt Jag har funderat på att förstora upp en bild på min älsklng och skulle gärna veta vilken ni tycker att jag ska förstora upp. Han lever...
Svar
7
· Visningar
1 824
Senast: Nettan83
·
Övr. Katt Ja som ni hör.. gissa rasen på följande katter. Ami Mulle Yoda ( ja det är en tjej med killnamn..;))
Svar
2
· Visningar
667
·
Övr. Katt Någon som såg den underbara dokumentären om katter på SVT2, nu precis?:love: Jag hade tänkt att småtitta på den, men jag fastnade...
Svar
12
· Visningar
1 751
Senast: _Elin_
·
C
Övr. Katt Är inte FUS och FLUTD samma sak egentligen, bara att de har olika namn? Annars vad skiljer syndromen åt?
Svar
2
· Visningar
1 079
Senast: Caltha
·
G
Övr. Katt Min lilla kisse tuggar aldrig sin hårdmat utan sväljer den hel. Kan detta vara farligt? Hur kan man få honom att tugga?
Svar
6
· Visningar
10 260
·
Övr. Katt Molle äte just nu RC och det funkar bra han växer som en galning och rund och fin. Har nu på slutet börjat köpa majus burkmat för att...
Svar
9
· Visningar
781
Senast: Stoppard
·
T
Övr. Katt Hur fungerar de som ensam-innekatter? Om man är borta en del, bör man alltid ha två katter då? Jag kommer flytta till en tvåa på ca 41...
Svar
17
· Visningar
4 731
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka