Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Våran kisse har vart slö hela dagen, ingen aptit utan bara ligger och sover. Det är inte likt honom då han alltid äter som en häst...
Svar
3
· Visningar
830
Senast: Coop
·
W
Övr. Katt Måste bara visa den här filmen, den e lite kul..:D Det är mina katter båda två. Den mörka heter Felix å den "gula" heter Ciddelin...
Svar
5
· Visningar
721
Senast: Magica
·
Övr. Katt Har tre st innekatter,2 perser och en bondkatt.Alla tre är ca 6mån, dom bor i ett eget rum på natten för att inte väcka oss och barnen...
Svar
7
· Visningar
9 369
Senast: fettso
·
Övr. Katt In med era bilder på egen katt/katter eller andra tagna bilder! Jag får väl börja då! Kattunge i fickan :love: Puss mamma... 2
Svar
20
· Visningar
1 597
Senast: PernillaLindh
·
Övr. Katt Hur hemskt är det egt för en katt att äta konsum-mat? Själv får jag så dåligt samvete om dom nån gång får äta sånt, men hur farlig är... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 197
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag står inte ut längre. Det är sand, sand, sand i hela lägenheten. Alltihop p.g.a. en liten katt med en liten kattlåda. Så, finns... 2
Svar
30
· Visningar
1 942
Senast: Busig
·
Övr. Katt Ja har fått ett chock besked av min kille nu. Han allergi som han hade när han var liten börjar komma tillbaka. Så nu får jag välja om...
Svar
8
· Visningar
1 715
Senast: verrdogan
·
Övr. Katt Jag har funderat lite. Min katt är reggad som b03, choklad bicolor men jag börjar bli ganska säker på att han är en b02, Harlekin. På... 2
Svar
28
· Visningar
2 823
Senast: Sol
·
J
Övr. Katt Jag har letat och letat efter en kattunge men det finns ju inga, eller jo men dom blir ju sålda på ett nafs :( Först ville jag ha en... 2
Svar
30
· Visningar
2 636
Senast: palle
·
Övr. Katt Jag köpte en 1 1/2-årig katt för några månader sen, som varit innekatt hela livet. Sen i julas har hon fått pröva på att vara ute, och...
Svar
12
· Visningar
916
Senast: zask
·
Övr. Katt Hejsan! Jag har en stallkatt på ca 7 mån som har fått en knuta på magen. Knutan har hon haft i ca 2 mån men nu har den plötsligt...
Svar
8
· Visningar
5 864
Senast: Taz
·
Övr. Katt Sökte och hittade ingen tidigare tråd om detta(om jag nu letet tillräckligt) så jag skapar en. Min katt är om några månader 10 år och...
Svar
7
· Visningar
1 035
Senast: CRX Hedwig
·
Övr. Katt Har så sakteliga börjat förtränga va urbota tråkigt det är med kattutställningar och har funderingar på att ställa åtminstone Sunny...
Svar
4
· Visningar
1 097
Senast: Haukur
·
A
Övr. Katt Blinkhinnorna faller fram och de är lösa i magen. Var till vetrinär och hon trodde det var nåt virus. Har avmaskat, 2 ggr till o med...
Svar
3
· Visningar
665
Senast: Annakarenina
·
S
Övr. Katt Förstår inte det där... Det pratar om hårbollar hit och dit, men under de 7 år jag har varit kattägare så har jag aldrig sett en enda...
Svar
6
· Visningar
1 453
Senast: bekima
·
D
Övr. Katt :love: jag & min pojkvän har bokat 2 söta små kattungar & vi måste hålla oss i 12 veckor innan vi får hem dem, de e så små å söta.. jag...
Svar
8
· Visningar
907
Senast: dashy
·
C
Övr. Katt Min ena katt, en perserhane på 9 månader är helt galen i mat. Han ligger i stortsätt bara i köket så han kan se kylskåpet, öppnas det...
Svar
2
· Visningar
990
Senast: meander
·
Övr. Katt Jag tror min ena katt fått löss.När jag borstar kommer det små svarta djur och flyger iväg?? Kritvit långhårskatt,kliar sig inte får gå...
Svar
2
· Visningar
850
Senast: Harvester
·
Övr. Katt Vi har en gammal söt och lagom tjock katt som går omkring här i huset och tror att han äger allt och alla :angel: :smirk: Vi började...
Svar
3
· Visningar
1 299
Senast: Sacred_Hell
·
Övr. Katt Hej! Är det någon som vet varför min katt slickar på plastpåsar? /M:angel:
Svar
1
· Visningar
1 208
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka