Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

N
Övr. Katt Funderar på att nån gång i framtiden skaffa katt igen. har haft katt hela livet tills för två år sedan då jag flyttade hemmifrån. för ca... 2
Svar
22
· Visningar
14 404
Senast: Tintomara
·
Övr. Katt Blev helt full i skratt när jag såg att katten var med på sadelkortet, ser precis ut som han har den på ryggen :rofl: jaja har man en...
Svar
13
· Visningar
1 181
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Jag har bokat en kattunge hos min mamma, Den är född 1: a advent och har redan fått ögon , den ligger på en vikt av 276 gr. Och den...
Svar
6
· Visningar
1 107
Senast: palle
·
Övr. Katt Min katt är lite knäpp..:p:angel: Han äter nämligen vad som helst..exempel.. morötter makaroner risgrynsgröt muffins knäck...
Svar
6
· Visningar
1 032
Senast: ankan80
·
Övr. Katt Tog hem en kattunge för en vecka sen som i princip är vildkatt, född i stall och aldrig hanterad av människor, fick fånga henne med...
Svar
12
· Visningar
1 276
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Nu har vår tvåårige bondkattshane varit dålig i nästan tre veckor. Han är i vanliga fall en mycket aktiv katt som mest är utomhus och...
Svar
14
· Visningar
4 402
Senast: Japanesen
·
H
Övr. Katt Jag planerar att flytta till lägenhet i vår och är väldigt sugen på att skaffa mig två katter. Grejen är den att jag är lite tveksam... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 221
Senast: Gullan86
·
A
Övr. Katt nu är det så att min hankatt har tappat vikt och börjat bete sig underligt.. Detta började efter att vi skaffade en ny katt, men...
Svar
8
· Visningar
925
Senast: Atomiic
·
B
Övr. Katt Har två innehuskatter. Dom fälle otroliga mängder med hår och vi börjar tycka att dom fäller lite väll mycket. Så då har vi tänkt...
Svar
11
· Visningar
3 610
Senast: Busig
·
S
Övr. Katt Är det ngt Fel på Min Katt? Han är Vinögd sen födelsen men det har inte så Stor betydelse men Nu på senare tiden har han börjat...
Svar
8
· Visningar
3 140
Senast: krambanan
·
Övr. Katt använda vanlig bränslepellets i peeWee lådan, måste ju bli mycket billigare :confused:
Svar
3
· Visningar
685
Senast: Cita
·
M
Övr. Katt Någon som vet bra uppfödare för Ragdoll´s med andra färger än den svenska(maskad m blå ögon)... Tänkte importera och börja avla... Någon...
Svar
18
· Visningar
3 195
Senast: Sol
·
Övr. Katt Om ni vill ge era katter godis någon gång, vad ger ni då för något? Och då menar jag inte tonfisk eller grädde, utan GODIS. Som... 2
Svar
21
· Visningar
3 418
Senast: aiquen
·
T
Övr. Katt Den senaste tiden har jag insett hur mycket kattmänniska min pojkvän är, han har flera gånger sagt att han skulle vilja ha en katt...
Svar
2
· Visningar
911
Senast: Tofslan
·
Övr. Katt Eller rättare sagt,: VAD kan jag göra? Vad FÅR jag göra? Dom sitter utanför min altandörr o skriiiker som galningar hela nätterna...
Svar
6
· Visningar
849
Senast: kem
·
I
Övr. Katt Ni som ger era katter kattmalt mot hårbollar. Hjälper det ? Sen hur mycket ger ni per gång/ dag ?
Svar
5
· Visningar
10 422
Senast: emjo
·
Övr. Katt Måste bara få visa detta :rofl: :rofl: :rofl:
Svar
10
· Visningar
843
Senast: jea78
·
Övr. Katt :cry: min kisse e sjuk hon vill inte äta inte dricka å inte gå ut .. Å hon som e världens mest matglada å pigga lilla katt.. ska va hos...
Svar
5
· Visningar
890
Senast: martinique
·
M
Övr. Katt Kommer alltid hit nya katter här mot vintern, och nyligen har det kommit en som lämnar av sig flertalet maskar i stallet. Nästan varje...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: MissCrazy
·
Övr. Katt sambon kom hem vid 16.30 i dag,och ser at det ligger en katt i trappuppgången,en kattunge på kanske 3-4 månader,tycker att det verkar...
Svar
12
· Visningar
1 245
Senast: Figaaro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka