Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hur fungerar era katter å hundar ihop? Bilder kanske? :)
Svar
10
· Visningar
940
Senast: Yrja
·
D
Övr. Katt Jo de råkar va såhär att ja har hittat en liten kissemiss, som jag tror är en hona :crazy: Haha men jag vet inte säkert.. skulle detta...
Svar
7
· Visningar
807
Senast: Duchesse
·
Övr. Katt Är det vanligt? När jag leker med min hund och han "morrar" kommer hon och ska skrämma bort honom (genom att fräsa och "vifta med...
Svar
9
· Visningar
1 663
Senast: Mabuse
·
L
Övr. Katt Vi blev med katt i somras. En ursöt liten lurvig gatukorsning. Jag som är så noga med vad hästen äter tänkte att den stackars katten...
Svar
15
· Visningar
15 136
Senast: palle
·
Övr. Katt Måste bara får säga att jag har världens underbaraste, snällaste & mest älskvärda gammelkatt :love: Inte nog med att han är den mest...
Svar
10
· Visningar
1 001
Senast: MLI_91
·
K
Övr. Katt Nu får visst Feliway bara säljas hos veterinären. Någon som vet varför? Anser man att det kan vara farligt för vissa katter?
Svar
9
· Visningar
2 060
Senast: adore
·
Z
Övr. Katt http://s137.photobucket.com/albums/q204/Zittty/?action=view&current=MOV00170.flv Var bara tvungen att lägga in den här söta lilla...
Svar
3
· Visningar
805
Senast: Heulwen
·
Z
Övr. Katt Som ni kanske inte vet så bor jag i Skåne men är född och uppvuxen i Göteborg. Jag studerar i Skåne och bor med min pojkvän i ett litet...
Svar
6
· Visningar
831
Senast: Zith
·
S
Övr. Katt Det är med stor sorg som jag har insett att jag måste avliva min älskade lilla katt tjej då jag inte har lyckats hitta ett nytt hem till...
Svar
6
· Visningar
996
Senast: adore
·
C
Övr. Katt Kissen min har funnit en ny favoritpose på armstödet :D
Svar
18
· Visningar
1 258
Senast: Caltha
·
Övr. Katt Har en missunge på uppskattningsvis 4 månader som gärna kräks om hon äter av dom vuxna katternas torrfoder. Funderar lite på om det kan...
Svar
4
· Visningar
2 482
Senast: _karlsson_
·
Övr. Katt .. :devil: Mamma, mat. NU! Minns ni den första bilden jag bombade er med på min lille stjärna? 6 veckor gammal Nu är han 6... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 662
Senast: Figaaro
·
Övr. Katt Vad är det med min katt egentligen? :crazy: Hon är in my face, KONSTANT! Det är dock inte på rallarkatt-viset, dvs hon löper inte...
Svar
13
· Visningar
1 065
Senast: aneka
·
Övr. Katt På jobbet (villaområde i utkanten av stad) har det de senaste dagarna uppehållit sig en liten söt kattflicka. Arbetskompisarna har gett... 2 3
Svar
51
· Visningar
4 602
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Jag har beställt en klösmöbel som går från golv till tak. Men hur fäster man den i taket? Tacksam för svar.
Svar
2
· Visningar
758
Senast: Ickapeltz
·
Övr. Katt ....hur det kommer sig att katter som är lika gamla, rör sig i stort sett lika mycket, äter i stort sett lika mycket(av samma slags...
Svar
3
· Visningar
736
Senast: jeeenny_
·
Övr. Katt Min kära, älskade Abbie tog sitt CAP och dessutom plockade hon hem BIV:en!! Dock har hon en förmåga att se så himla grinig och less... 2
Svar
27
· Visningar
1 722
Senast: palle
·
Övr. Katt Vet ju att man inte ska ge det som kattfoder, då det inte innehåller A vitamin. (rätta mig om jag har fel) Men kan hundmat vara faligt...
Svar
3
· Visningar
990
Z
Övr. Katt Min äldsta hankatt är en mästare på olika udda sovställningar :p Lyckades få med en på bild för bara nåra minuter sedan och var bara... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 572
T
Övr. Katt Igår natt när jag gick hem från en kompis, kl var lite efter ett på natten, så kom det en katt och gick med bestämda steg fram till mig...
Svar
9
· Visningar
1 641
Senast: Haukur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka