Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Övr. Katt Jag har 4 kattungar nu som snart är 10 veckor gamla. Jag har lite problem med en utav dem, som är väldigt asocial mot människor. Om man...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: cili
·
Övr. Katt Grå och vit, stor okastrerad hankatt finns i Ekeby. Saknar du honom eller vet något om honom? Igår tog jag in honom, jag och han var...
Svar
10
· Visningar
1 132
Senast: Linduzz
·
Övr. Katt Varför föredrar Isola att dricka ur tillbringaren med 2-3 dagar gammalt vatten, ur toalettstolen, ur nåt gammalt vattenglas eller slicka...
Svar
16
· Visningar
2 230
Senast: mackan
·
E
Övr. Katt Min Bruce! Min Oasis!
Svar
1
· Visningar
728
Senast: Linduzz
·
I
Övr. Katt Vad ger ni för medlem, ute/inne katt, HUR ger dom? katter är ju ganksa duktiga på att bitas och klösas, och att dölja den i godis då...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: islands_lover
·
Övr. Katt Jahapps, då var det strax dax att anmäla till första utställningen själv då! Uppfödaren anmälde förra gången men nu är det upp till mig...
Svar
3
· Visningar
916
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Hur skyddar ni era honor eller får dom ungar hela året?? Vet sa att P-piller är farligt för honan om hon äter dem länge samt att det...
Svar
9
· Visningar
1 497
·
C
Övr. Katt Ska ha två veckors veterinärpraktik, och har svårt att välja vad jag ska göra, finns mycket som verkar kul. Och sen är det svårt att få...
Svar
4
· Visningar
953
Senast: Caltha
·
Övr. Katt http://www.kossan.se/roliga-filmer/katt_med_tvaa_ansikten.htm Varför inte avliva den på en gång istället? :( 2
Svar
22
· Visningar
1 732
Senast: Nikita4evR
·
Övr. Katt Efter många om och men tog hon kisen till veterinären som kastrerade henne och konstaterade att hon ej var dräktig! Skrapade tandsten...
Svar
2
· Visningar
769
Senast: Yrja
·
M
Övr. Katt Våran katt som är ett år beter sig konstigt, när vi ska klippa hans klor håller han på att klösa sönder oss och fräser och tjuter. När...
Svar
7
· Visningar
1 017
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Satt och kollade på katten när han sov i dag på soffan. Han låg och ryckte till jättemycket, det har han även gjort förut. Morrhåren har...
Svar
3
· Visningar
1 491
Senast: Sorbe
·
Övr. Katt Fick hem mina två "på-prov"-katter i söndags. Det är en kompis kompis katter som hon tyvärr inte kan ha kvar längre, så vi tänkte testa...
Svar
19
· Visningar
3 031
C
Övr. Katt ..eller vad man ska säga, varför gör inte vissa katter det egentligen. Kan det vara fel på stämbanden, eller är det bara så att olika...
Svar
6
· Visningar
2 148
Senast: Caltha
·
Övr. Katt Tænkte det kunde vara kul att høra inte bara vad era missar heter utan också hur dom fick sina namn. Jag kan børja med min katta... 2
Svar
24
· Visningar
3 307
Senast: Alfakrulls
·
Övr. Katt Murphy's lagar finns överallt... Nu har lillkattan på 15 månader oförhappandes börjat löpa. Tre dagar innan flytten till Den Stora...
Svar
1
· Visningar
784
·
Övr. Katt Hur märker man när katten löper?? Hur ofta och hur länge löper katten??
Svar
4
· Visningar
1 011
Senast: pippilotta
·
Övr. Katt Jag är för närvarande kattvakt åt min storesyster, jag och min katt bor hemma i hennes lägenhet med hennes tre katter varav en, Vilde...
Svar
5
· Visningar
684
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Lycko Tösen, min älskade lilla snutta... Visst är hon bara för go?
Svar
4
· Visningar
824
Senast: dannilall
·
Övr. Katt Kan en mycket gammal katt ( säj 17 år :D ) dö av förkylning? Funderar lite på det, våran gamling går här hemma och snörvlar, nyser och...
Svar
3
· Visningar
732
Senast: slewg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka