Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har inte skrivit här på ett tag, men jag tänkte att jag skulle presentera den fjärde kullen som fötts i min uppfödning! De föddes 6...
Svar
6
· Visningar
928
Senast: Reykur
·
D
Övr. Katt Nya bilder på di små.
Svar
4
· Visningar
681
Senast: Heulwen
·
T
Övr. Katt Jag och min pojkvän har en maincoonkatt på ca 5 mån. Min pojkvän har haft katter förut men toulouse är min första. Saken är den att han...
Svar
2
· Visningar
2 343
Senast: palle
·
A
Övr. Katt Min systers katt Embla, som är lite mer än 1 år gammal, äter på att som är gjort av tyg. Gardiner, dukar, kläder, sofföverdrag. Ja i...
Svar
5
· Visningar
2 628
Senast: Sotis
·
H
Övr. Katt min ena devon hoppade ner från kylen till bänkskivan för att hoppa vidare ner till golvet, men "missade" lite grovt (han ÄR klumpig...
Svar
6
· Visningar
3 030
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Blev misse troligtvis diagnosticerad med förra lördagen (självklart, 1400:- kostade det hos vet. :eek: ). Fick två sprutor lugnande då...
Svar
5
· Visningar
1 072
Senast: psychogrrl
·
Svar
0
· Visningar
130
Senast: cili
·
Övr. Katt Vi har en katt på ca 4-5 månader (hittekatt) som kissar överallt. Hon går på låda och bajsar, men kissar gör hon på kläder, i sängar...
Svar
19
· Visningar
1 850
R
Övr. Katt Gissa vilken ålder det är på den här trötta katten! 2
Svar
22
· Visningar
1 532
Övr. Katt Hur vet man när det är dags att ta bort en gammal katt?Vart går gränsen för er?Vad ska min titta efter?
Svar
6
· Visningar
1 147
Senast: dannilall
·
V
Övr. Katt Jag äter efter devisen "På julen får man ta från det undre lagret" och har snart mulat i mig alla goda bitar i paradisasken :crazy...
Svar
4
· Visningar
959
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt I går kom min son hem med en liten kattunge som dom hade sagt till honom var leveransklar, men jag tyckte att den var lite liten så vi... 2
Svar
37
· Visningar
2 445
Senast: emjo
·
D
Svar
3
· Visningar
712
Senast: palle
·
Övr. Katt Hörde (Än en gång) min katt i ett slagsmål utanför huset...nu var det ju beckmörkt ute men jag släppte hundarna och dom fick nys på nåt...
Svar
13
· Visningar
7 897
Senast: Sol
·
Övr. Katt Måste visa hur det ser ut när Dizze och Turbo myser ihop. http://i26.photobucket.com/albums/c144/Fernstrom77/DSCI0001.jpg...
Svar
6
· Visningar
827
Senast: Denver
·
Z
Övr. Katt http://www.boreme.com/boreme/funny-2006/funny-cats-2-p1.php :rofl: :rofl: :rofl:
Svar
6
· Visningar
800
Övr. Katt En vildkatt har mer eller mindre flyttat in här på vår gård, och vår katt Kisen accepterar den - även om hon inte älskar den precis...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: Immer
·
Övr. Katt Vad har ni för försäkring på eran katt? Känns ju som att det är bäst å ha en utifall sötnosen skulle göra illa sig. Vad betalar ni...
Svar
6
· Visningar
799
Senast: Dexdemonia
·
Övr. Katt Om en dryg månad är min katt "leveransklar". Funderar på vad man ska ge för mat till henne när hon kommer hem. Vet inte vad uppfödaren...
Svar
6
· Visningar
1 720
Senast: Yrja
·
Övr. Katt En av våra katter har som en påse som hänger under magen på henne. Den känns liksom tom, men undrar ju ändå vad det kan vara? På denna... 2
Svar
22
· Visningar
21 038
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka