Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Ja, tyvärr så ska min bror försöka omplacera sina 5 åriga katt töser då hans sambo är allergisk, alternativet är avlivning . Jag tog på...
Svar
15
· Visningar
1 505
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Har aldrig hört talas om någon som gjort det och undrar därför om man överhuvudtaget FÅR fara och klippa/trimma katter som man gör med...
Svar
18
· Visningar
17 264
Senast: mackan
·
1
Övr. Katt Jag fick för ca en månad sen hem en liten honkatt som jag skulle gissa är ca 6 månader. Förmodligen är det en person som flyttat ifrån...
Svar
5
· Visningar
4 550
Senast: Sol
·
Övr. Katt Varför dreglar endel katter när man gosar med dom?
Svar
4
· Visningar
824
Senast: mettla
·
Övr. Katt Vi ska åka till Polen från Torsdag till Söndag nu i veckan som kommer och vi har bokat plats för våra två små kissar från Onsdag kväll...
Svar
2
· Visningar
635
Senast: slewg
·
Övr. Katt En busig liten kattunge!
Svar
0
· Visningar
210
Senast: Sacred_Hell
·
Övr. Katt Kikade igenom lite gamla bilder och nog har katterna växt en hel del :P Från detta:
Svar
12
· Visningar
945
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt nu har min älskade katt varit borta i 15 minuter, tårarna sprutar och jag har inte riktigt förstått att han är borta. trots att jag höll...
Svar
14
· Visningar
1 001
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Har blivit en helt annan katt sen hon blev nästintill tandlös. Hon hade ju extremt dålig tandstatus varav alla tänder utom 2 och de små...
Svar
5
· Visningar
1 034
Senast: palle
·
Övr. Katt Upptäckte för några timmar sen en mask i rumpan på katten. Cyklade ner till Apoteket och köpte Banminth (heter det så?) och avmaskade...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Nikita4evR
·
Övr. Katt Köpte en ny perser hona(korsning brittisk korthår)hon är 5,5 mån och ej kastrerad. Bör hon gå på P-piller nu då??Vet sa till mig från...
Svar
6
· Visningar
877
Senast: Sol
·
A
Övr. Katt Min katt oscar är nu 7 månader gammal, han är en innekatt och då undrar jag ifall han måste kastreras?. Kan han börja märka revir...
Svar
3
· Visningar
783
Senast: _Anna___
·
Övr. Katt Jag har ju två kisemjausar(bäbisar),Marly då persern som inte kloar,inte bits och är jättesnäll mot barnen!!:love: Ariel...
Svar
9
· Visningar
7 986
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Min systers grannes katt som hon omhändertagit ska ju till vet för kastrering på måndag. Men nu verkar det som om hon fått ungar/unge...
Svar
4
· Visningar
661
Övr. Katt På torsdag ska Baghera in till veterinären för kastration, vaccination och märkning. De frågade mig idag när jag bokade tid om jag ville...
Svar
15
· Visningar
1 344
·
Övr. Katt Vilket torrfoder är bäst för katterna,och vilket smakar bäst?:d Har Royal Canin 4months (nånting),och köpte bara för att testa EN...
Svar
7
· Visningar
892
Senast: emjo
·
Övr. Katt Min syster har tagit sitt förnuft till fånga och ska åka till vet med vildkatta på Måndag!! Hoppas bara att hon inte hinner få några...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: Piavik
·
Övr. Katt Hur märker man på honan om hon fått ungar??Ser man det på spenarna(det borde man ju)
Svar
1
· Visningar
689
Senast: Piavik
·
E
Övr. Katt Ja, vi har någon slags kaffemaskin som när den gör kaffe så blir det som något skumaktigt typ, eller hur man skall förklara.. Men när...
Svar
3
· Visningar
3 663
Senast: Emelie3
·
Övr. Katt Bagheera är 5 år och lille Baloo 1. Bagheera och Baloo leker gärna tillsammans, men så fort Baloo går upp i sängen eller ligger i...
Svar
3
· Visningar
701
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka