Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Byter ni verkligen bara dem en gång i månaden? Jag har två katter,och har haft i två säckar i lådan,redan nu efter två veckor stinker...
Svar
8
· Visningar
828
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Min systers katt som jag berättat att hon tagit hand om åt våran gamla granne är troligtvis dräktig! Hon är i ganska gott hull,med en...
Svar
5
· Visningar
774
Senast: fettso
·
Övr. Katt Våran Jetson som nu är lite drygt året (kastrerad) var hos sin uppfödare i 2 veckor i oktober och busade massor med deras katter utan...
Svar
4
· Visningar
650
D
Övr. Katt Nu har mina små blivit 3 veckor. Här är några nya foton.
Svar
15
· Visningar
1 146
Senast: perfect
·
Övr. Katt Grabben blir stor och snygg ;) Min vackre grabb :love:
Svar
9
· Visningar
911
Senast: QoM
·
S
Övr. Katt vad katten vill egentligen? Någon som kan hjälpa mig lista ut?
Svar
6
· Visningar
740
Senast: Silverstol
·
Övr. Katt Kommer ni ihåg att jag köpte två små kissebäbisar i Augusti? Här är lite smakprover! :love: 2
Svar
20
· Visningar
1 503
Senast: cccpear
·
Övr. Katt Vad är det för sorts katt i HM:s underklädesreklam? Den är sjukt vacker :love:
Svar
6
· Visningar
1 290
Senast: Sassy
·
Övr. Katt hur många katter har ni? ja har fyra stallkatter. Vi köpte en liten kattunge men efter att den bott hos oss i två veckor så sprang den... 2
Svar
30
· Visningar
2 306
Senast: Magic
·
Övr. Katt Efter chatten med bla fin (där det visade sig att hennes ena katt är oootroligt lik min startar jag min första bildtråd :banana: MEN... 2
Svar
24
· Visningar
8 599
Senast: Dexdemonia
·
Övr. Katt Vilket medel använder man till kattungar??
Svar
3
· Visningar
787
Senast: Piavik
·
C
Övr. Katt Min vuxna katt älskar mjölk och grädde och får det ibland, hur är det med mjölk, har hört av vissa att en del katters...
Svar
10
· Visningar
2 424
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Vad kostar det?Är det farligt för kattmamman??
Svar
7
· Visningar
811
Senast: Sol
·
Övr. Katt Siameshanen har drabbats av något skumt. Fick över en hel ett stort (som vå femkronor) vätskande, hårlöst sår på sidan av halsen...
Svar
11
· Visningar
9 114
Övr. Katt Min systers granne som vi känt i många år har hamnat på hemmet,kvar lämnade hon ca 20 vildkatter.(Som hon dock matat och tagit hand om)...
Svar
5
· Visningar
1 795
Senast: Sol
·
Övr. Katt Vad kostar det att föda upp en kull kattungar på flaska??Hur ofta ska dom äta??
Svar
4
· Visningar
766
Senast: Piavik
·
Övr. Katt Måns lekte så våldsamt med ett snöre nyss att han tappade en liten tand från främre delen av munnen. :crazy: Det blöder lite (inne i...
Svar
4
· Visningar
996
Senast: aiquen
·
Övr. Katt http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,935803,00.html Det måste ju vara en bluff, eller hur?
Svar
11
· Visningar
1 080
Senast: Ozen
·
Övr. Katt katter öppna dörrar? En av våra kan det, han öppnar om han vill in till något rum:rofl: Han hoppar upp, Får tassen runt...
Svar
17
· Visningar
946
Senast: beautyy
·
Övr. Katt :rofl: :rofl: :rofl: http://tower.boras.org/cat/
Svar
14
· Visningar
982
Senast: mazariin