Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

C
Övr. Katt :eek: :cry: :eek: Han stal en kokt/stekt lökstrimla från min tallrik och smet in under soffan, och jag fick inte tag på honom innan...
Svar
8
· Visningar
16 476
Senast: Calenfiriel
·
Övr. Katt Har precis varit med katten till vetrinären och hon har förstorade lymfkörtlar. Är det någon som varit med om det. Hon ska läggas in på...
Svar
2
· Visningar
8 754
Senast: Fiffi1
·
Övr. Katt Hur mkt kostar det per dygn att lämna katten på pensionat?? Får man lämna med egen mat som katten kan äta,om man inte önskar att katten...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: fettso
·
Övr. Katt Våra katter är väldigt förtjusta i konservmajs och Idas katt tycker även om salta jordnötter. Är det verkligen bra för dem? Det går inte...
Svar
6
· Visningar
16 756
Senast: Sinfonie
·
Övr. Katt Ja, jag misstänker att våran lilla Doris är dräktig. Hur länge är en katt dräktig? Detta blir i sådana fall hennes andra kull, den...
Svar
8
· Visningar
10 984
Senast: Majvi
·
N
Övr. Katt Min kisse vill alltid hänga med när jag åker nånstans. Han är innekatt men har sen han var riktigt liten vant sig vid att följa med...
Svar
1
· Visningar
774
Senast: skogsbo
·
Övr. Katt Vilken kattsand använder ni och varför?? 2
Svar
30
· Visningar
2 522
Senast: mizzcat
·
P
Övr. Katt Är allt för öronskabb fortfarande receptbelagt eller finns det något annat som fungerar? Har inte haft det på år!Är det fukten i sommar...
Svar
17
· Visningar
2 042
Senast: Linduska
·
Övr. Katt Eftersom det är första gången jag är under "katter" här på buke så finns det ju en viss risk att denna länk redan lagts upp här förr och...
Svar
3
· Visningar
812
Senast: ASKAPLASKA
·
D
Övr. Katt http://i25.photobucket.com/albums/c100/Dannilall/HPIM0007.jpg http://i25.photobucket.com/albums/c100/Dannilall/HPIM0006.jpg...
Svar
10
· Visningar
807
Senast: eriica-o21
·
H
Övr. Katt En av kissarna i stallet har hittat sin favorit =P Måste putta ner henne för att få bort henne =P Nån mer som har katter... 2
Svar
23
· Visningar
1 802
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Hur är dom katterna i temperamentet?:love: Har två små barn och en perser hane på 5mån.:love: Hur ligger dom i pris??
Svar
11
· Visningar
2 124
Senast: jackrussellterrier
·
  • Låst
Övr. Katt Varje morgon kommer våran katt och möter oss när jag ska skjutsa min dotter till skolan... I tisdags kom han inte och mötte oss... 2
Svar
26
· Visningar
2 176
Övr. Katt Vi har alltid kört med Miss Cat, den klumpande modellen. Och alltid vart jättenöjda!! Den har funkat superbra!! Nästan ingen lukt och...
Svar
8
· Visningar
939
Senast: Houdinie
·
Övr. Katt Min lille grabb blir bara större och större, Nu är han hela 4:a veckor.. Åh kan han inte bli stor och få flytta hem till mig nuu nuu... 2
Svar
27
· Visningar
1 695
Senast: palle
·
Övr. Katt När man inte vill att världen ska se en, vad gör man då? Jo, man gömmer sig bakom tassarna!
Svar
9
· Visningar
904
Senast: sofflan82
·
C
Övr. Katt Min 12 åriga hankatt magrar, han dricker mkt, äter allt han kommer över. Vi var till veterinären för 2 veckor sen, där dom självklart...
Svar
5
· Visningar
3 296
Senast: cilvia
·
Övr. Katt Kan en katt få förlossningsdeppression??? Min älskade lilla Smulan har fått kattungar för första gången... Hon tar hand om dom och...
Svar
3
· Visningar
1 473
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Jag avmaskar inte eftersom mina katter är inne och aldrig har visat tecken på mask. Men. Nyss tog den ene en fågel på balkongen:eek...
Svar
8
· Visningar
1 984
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Katt Han e så undrebart söt. Min lilla Bob. Norsk skogskatt 12 veckor.
Svar
11
· Visningar
872

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka