Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

P
Övr. Katt Nu har vi köpte en ny katt, men vi har lite svårt att komma på vad han skall heta hehe, så jag tänkte fråga er här på buke:) Några... 2 3
Svar
41
· Visningar
2 732
Senast: Heulwen
·
A
Övr. Katt Nu handlar det om min katt igen...:crazy: Men hon kan gå runt ibland och jama högt,låter förfärligt.. Varför? Är hon understimulerad...
Svar
12
· Visningar
1 772
Senast: Anelly
·
Övr. Katt Ni som är lite kunnigare än jag på detta med kattungar. Kan jag se efter symptom som tyder på att det är dags att föda? Jag har varit...
Svar
4
· Visningar
623
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Har ert stall stallkatter? Vaccinerar ni dem, kastrerar ni dem? Hur ofta händer olyckor i ert stall, typ att hästar sparkar/biter dem...
Svar
15
· Visningar
1 702
Senast: diartistakasha
·
Övr. Katt Min katt har varit hes ett tag nu. Eller rättare sagt, han har tappat rösten. Vi ska till vet på fredag. Nån här som har...
Svar
6
· Visningar
16 675
Senast: diartistakasha
·
Övr. Katt Jag har en misse född 6:e april och är mao ca 7 månader nu. Ganska länge (kanske sen aug) har jag tyckt att hon är vädligt rund om... 6 7 8
Svar
146
· Visningar
22 743
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Hur fungerar det egentligen när man är fodervärd åt en katt? Är det likadant som att vara fodervärd åt hund? Vilka regler osv gäller...
Svar
3
· Visningar
856
Senast: Sol
·
Övr. Katt Är det bara inbillning av mig? Jag tycker att honan låter mer feminin efter sitt ingrepp. Har era katter förändrats efter dessa...
Svar
2
· Visningar
895
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Ni som åker tåg/buss med er katt, vad har ni för transportbur/väska? Har provat med min vanliga hårda plastbur, men det blir så otroligt...
Svar
8
· Visningar
10 675
Z
Övr. Katt Min mammas katt Maya dog för en vecka sedan och vi har ingen aning vad det var.:cry: Hon magrade av på max två veckor och slutade äta... 2
Svar
35
· Visningar
3 590
·
E
Övr. Katt Hej! Min katt har börjat (jag har inte uppmärksammat detta förr) med att att blåsa ut luft genom nosen. Det är inget hon gör hela...
Svar
6
· Visningar
13 278
Senast: manily
·
Övr. Katt Hej! Jag brukar inte skriva här, håller mest till inne på Barn. Vår familj har tyvärr blivit kattlös, och vi ser oss om efter en...
Svar
5
· Visningar
1 172
Senast: Tviggy1081
·
G
Övr. Katt Hur svårt är det att bli av med kattungar, dvs att sälja dem? Förut verkade det jättesvårt men nu verkar det som om annonserna knappt...
Svar
10
· Visningar
2 867
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Min kisse har så flikig päls om ni förstår :angel: Den är ganska så tjock och han verkar ju som vanligt men jag har lite funderingar...
Svar
2
· Visningar
3 032
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Ja, vad ska man säga? :( :mad: :cry: :cry: http://www2.unt.se/avd2/1,3908,MC=74-AV_ID=552233,00.html Fy f*n alltså:cry:
Svar
7
· Visningar
749
Senast: Sastra
·
A
Övr. Katt Jag har en katt på 1 år! När vi hämtade hem henne var hon så liten,och go.. Sov på kudden mellan mig o min sambo varje natt.. Idag kan...
Svar
17
· Visningar
2 647
Senast: Anelly
·
Övr. Katt Kan jag lämna mina katter instängda i sovrummet under upp till sex timmar? Jag fick lapp i brevlådan ikväll om att det kommer...
Svar
6
· Visningar
1 577
Senast: Björk
·
Övr. Katt Våran Marly hade blod i avföringen nu på kvällen,vad kan det vara?Han bajsade dessutom i sängen,han som alltid går på lådan!?
Svar
4
· Visningar
1 391
Senast: fettso
·
S
Övr. Katt jag har tre bondkatter hemma som går ut och in som dom vill. Dom är jättebra råttfångare och det är väl därifån som jag kan tänka att...
Svar
7
· Visningar
989
Senast: Majvi
·
Övr. Katt För ett tag sen började vi hitta att en av våra katter bajsat i duschkabinen. Vi har två katter, båda ganska gamla 13-15år, min kompis...
Svar
4
· Visningar
3 930
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka