Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt DHL var här tidigare o knackade på, den har jag ägnat gn timme att bygga :) Drt blev bra, saknas bara den sista pelaren upp till taket...
Svar
2
· Visningar
796
Senast: pajaztar
·
Övr. Katt Jag funderar på att skaffa en grislampa till katterna, inte för att dom egentligen behöver då dom är innekatter i en ganska varm...
Svar
8
· Visningar
4 395
Senast: kisse
·
Övr. Katt Har två hundar och tre katter, har alltså inte råd att köpa nått super dyrt foder till katterna då hundarna käkar ett relativt dyrt... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
11 342
Senast: RedForDanger
·
M
Övr. Katt Hej är det någon som haren bra sida med en massa kattnamn?
Svar
1
· Visningar
903
Senast: tindra
·
D
Övr. Katt Nu imorse bajsade den också? VARFÖR?! Finns det ngn expert som kan tala med djur man kan vända sig till? :(
Svar
11
· Visningar
1 197
Senast: Dark_Dream
·
Övr. Katt men igår var mamma katt framme på mattan (hon kommer ut om kvällarna, tvättar sig, äter går på låda osv men håller koll på mig) och jag...
Svar
2
· Visningar
734
Senast: tindra
·
C
Övr. Katt Först och främst, det är mitt i natten och jag borde sova, Har tagit en sömntablett och den börjar ju verka. Skriver därför lite mysko...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: Haukur
·
K
Övr. Katt Jag vet inte om det är för att det är före jul eller om det alltid är stressigt hos veterinärerna, men jag känner inte att jag får några...
Svar
12
· Visningar
1 389
Senast: Kat
·
Övr. Katt Min stackars kissekatt på ca 10 år har fått artros...nån som har erfarenhet av det?
Svar
3
· Visningar
956
Senast: Zilver
·
Övr. Katt Nu har lillkissen lagt på sig lite för mycket och det är dags att ta tag i "lådan på magen". Jag har en laserpekare som är väldigt...
Svar
15
· Visningar
2 105
Senast: Megs
·
Övr. Katt Har sökt i trådarna och och internet men inte lyckats lista ut om det finns något annat torrfoder liknande Hills som är bra för att...
Svar
14
· Visningar
2 708
Senast: superbusan
·
Övr. Katt Jag har två katter. En av mina hon katter är 2 år (sterilliserad) och nu har hon fått många små små sår under hakan och magen mest i...
Svar
0
· Visningar
1 465
Senast: JustMe
·
  • Låst
Övr. Katt Har köpt de till mina katter nu.. Iams multi-cat fodret. Kostade en hel del.. stod de skulle kosta 669kr för 15 kilo men kom till...
Svar
2
· Visningar
2 420
Senast: Cheeserica
·
D
Övr. Katt Jag har en han katt som är ca 3 år gammal, kasterad, för 9 år sedan hade jag en skogskatt som jag haft sen hon var liten, hon var ute...
Svar
1
· Visningar
823
Senast: Heulwen
·
L
Övr. Katt Har skaffat två kattungar. De e stalkatter för min terrier går tyvärr inte alls ihop med katter. De trivs väldigt bra och e ute lite om...
Svar
4
· Visningar
765
Senast: linnea 82
·
Övr. Katt Idag har jag fått en chock, distriktsveterinären skulle komma hem och kastrera min lilla hankatt på 7 ånader. När vi har bedövat och... 2
Svar
30
· Visningar
3 346
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Är det något kattfolk inne så här sent? Vår katt ska föda! Vattnet har typ gått för flera timmar sen, men ingen unge har kommit. Hon...
Svar
4
· Visningar
5 899
Senast: millus
·
Övr. Katt *ryser* nu ligger tre kyckling vingar på tining ute i köket. ska utfodra de små tigrarna lite senare när de är genomtinade och skinnet... 2
Svar
20
· Visningar
1 542
Senast: cissiny
·
S
Övr. Katt Killen Ena tjejen (coool bild...) Den andra tjejen... Ett kort på alla tre...
Svar
13
· Visningar
1 217
Senast: Sisikarlstad
·
Övr. Katt Tjo! Jag har ju 2 katter, Lajlo och Stitch.. Och nu har jag en fråga angående Stich:s beteende.. När man ligger ner eller nåt, bara...
Svar
4
· Visningar
1 068
Senast: Illiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈