Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

K
Övr. Katt Jag vet inte om det är möjligt ö.h.t., men frågar man inget får man ingenting veta. Det hade ju varit bra om man hade kunnat få en...
Svar
2
· Visningar
1 758
Senast: Kimz0r
·
Övr. Katt Mina katter är hopplösa, de väljer hundmat framför kattmat, särskilt valpmaten är populär:d. Jag vet att det är något som saknas men...
Svar
10
· Visningar
2 976
Senast: Zizzy
·
K
Övr. Katt Mina vänner ska vara bortresta några dagar och har problem med kattvakt. Det skulle underlätta enormt om de kunde släppa ihop sina så...
Svar
13
· Visningar
965
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hämtade hem våran kattunge i onsdags :) Allt har gått jättebra förutom en sak: hon har ögoninflammation :crazy: Redan när vi hämtade...
Svar
9
· Visningar
13 186
Övr. Katt Av mina tre hemmavarande missar är en hopplös. Han spinner högt så fort man tittar på honom, ibland så "hårt" att jag tror att han ska...
Svar
3
· Visningar
726
Senast: YorkWann
·
Övr. Katt http://s238.photobucket.com/albums/ff296/diie_ana/?action=view&current=knppkissar.flv suuuupersööta :love: och det är så underbart...
Svar
4
· Visningar
797
Senast: tindra
·
Övr. Katt Har 2 katter hemma, innekatter. Katt 1: Hona, 1 år, kastrerad, MYCKET social och pigg och busig. Katt 2: Hona 2-3 år...
Svar
14
· Visningar
1 474
Senast: trofé
·
Övr. Katt Vår stallkatt har en färg som jag aldrig sett innan, den kanske är vanlig bara att jag har missat den totalt. Hon är sandfärgad, inga... 2
Svar
25
· Visningar
2 538
Senast: HeRomer
·
Övr. Katt Vill bara visa hur söt min nya kattunge är :love: Hon heter: Celine's Raggar-Doris, och är född 17 augusti. Hennes pappa är...
Svar
7
· Visningar
994
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Finns det några tumregler för när katten är i lagom hull? Jag har lyckats banta ner min fotboll rätt bra, det kanske räcker nu? Katt-BMI...
Svar
3
· Visningar
1 319
Senast: Marvin
·
Övr. Katt Jag har länge undrat vad den lilla hudfliken som bildar en liten egen ficka och som finns längst ner på öronen på katten har för...
Svar
2
· Visningar
3 749
Senast: Pazuzu
·
Övr. Katt Har en kissekattfröken som alltid kunnat vara ute och inne som hon vill (eller nästan iaf), hon blir 11 år i mars. Nu är det såhär...
Svar
9
· Visningar
789
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Usch nu har jag verkligen såligt samvete. Kom just hem o trampa i nåt vått. Det var en genomskinlig spya från katten (typ som spott)...
Svar
5
· Visningar
994
Senast: tinafinis
·
T
Övr. Katt Min norska skogis har nu i några dagar haft ett öga som är lite svullet och det rinner klar väska ur det. Han har haft så förr i...
Svar
9
· Visningar
10 234
Senast: Tarzzan
·
S
Övr. Katt Lille Rocky är sååå duktig, har lärt sig både sitt och vacker tass!:banana: Här är en liten snutt som filmades tidigare i veckan...
Svar
9
· Visningar
1 168
Senast: Guldaskig
·
T
Övr. Katt I våras upptäckte jag att min gammelkatt hostade några gånger i veckan. Det ser ansträngande ut och hon lägger liksom ner huvudet mot...
Svar
16
· Visningar
29 510
Senast: tindra
·
Övr. Katt http://www.youtube.com/watch?v=1Bg7mLWojxs&eurl=http://www.idiot.se/ naaaw, kolla :love: Vill inte alla ha en kattunge nu? Jag...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: JK+T
·
Övr. Katt I vilken ålder är katter i perioderna: Spädbarn barn tonåringar vuxen gammal
Svar
6
· Visningar
6 756
Senast: Barabia
·
Övr. Katt Har ju fått iväg alla mina kattungar till jättebra hem, men så ringde en av de nya ägarna idag och är förtvivlad. Det är en...
Svar
8
· Visningar
11 062
Senast: Sassy
·
Övr. Katt När är det dags att skrapa tänderna på katten egentligen? Vet inte riktigt om en katten har tandsten men det är som lite gula... 2
Svar
20
· Visningar
2 022
Senast: Sotis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka