Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

O
Övr. Katt Jag har en katt som inte tycker om badkaret, antagligen för att han tror att man ska "dränka" honom. Hur som helst, hur ska man kunna...
Svar
17
· Visningar
1 226
Senast: Cheeserica
·
L
Övr. Katt Hjälp mig snälla! För drygt en vecka sedan fick vi 5 st ljuvliga kattungar och nu är jag LIVRÄDD att våra andra vuxna katter ska döda...
Svar
3
· Visningar
2 861
Övr. Katt Nån som ska ställa sin kisse snart? Abbies nästa blir i Arboga 13/8. Hoppas på hennes 2:a CAP iaf. Har idag inhandlat... 2
Svar
23
· Visningar
1 507
Senast: Cheeserica
·
A
Övr. Katt Har varit tvungna att ta det trist beslutet att sälja alt. skänka vår vacka flicka till ett nytt hem...har letat som en dåre efter nytt...
Svar
4
· Visningar
664
Senast: Angel_23
·
A
Övr. Katt Jag har en hankatt som är 2 år och han är lite udda eftersom han älskar allting som har med vatten att göra. :love: Han vill gärna...
Svar
3
· Visningar
16 586
Senast: Freyja_bus
·
C
Övr. Katt Vad bra att jag tog reda på det och att jag faktiskt bad dom vänta! :idea: Det ledde tydligen till en hel del diskussion, för de...
Svar
9
· Visningar
822
Senast: Calenfiriel
·
Övr. Katt Vad ger ni för foder? Min ena katt är väldigt kräsen och äter inte mkt.. Har provat med Hill's Nature's Best, som ska vara extra...
Svar
12
· Visningar
791
Senast: Myggan
·
Övr. Katt Har en katt på 10 månader som jag vet är understimulerad p.g.a att hon alltid haft hundkompis att leka med, tyvärr så har hundkompisen...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: Angel_23
·
Övr. Katt min katt trivs inte å va inne, så ja släppte ut han igår, bor på andra våningen så han kan ju inte komma å gå som han vill, va ute å...
Svar
7
· Visningar
1 169
Övr. Katt Hur introducerar man en ny katt i familjen egentligen? Våran gammelkatt (hane) vägrar acceptera våran nya kattunge (hona). Det har gått...
Svar
2
· Visningar
1 012
Senast: Druvan
·
Övr. Katt Ena ungen Miss Piggy, hennes ögon står rätt ut ur huvudet, presis som folk med strumas ögon gör. Som 2 stora klot. Dessutom är hon sååå...
Svar
2
· Visningar
864
Senast: Mynta2
·
Övr. Katt hur kan man mata katter med råttgift? vi fick nyligen avliva våran hankatt "smuli" som han kallades, på grund av att han hade fått i...
Svar
10
· Visningar
1 064
Senast: Sol
·
S
Övr. Katt Min katt har blivit aggrevis.. Hon är 3 år och har fått kattungar en gång. Hon har annfallit människor jag vet inte hur många gånger...
Svar
11
· Visningar
1 027
Senast: Sandra_93
·
Övr. Katt Jag har gjort en saga om min katt och väljer nu att dela med mig av den. Jag såg att det var nåt stavfel, försök att ha överseende med...
Svar
3
· Visningar
3 399
M
Övr. Katt kan man vänja en katt att inte vara rädd när den åker bil? Hur isåfall? MIna katter är rädda, jamar och det blir lite halvblöta om...
Svar
12
· Visningar
15 915
I
Övr. Katt Har plockat hem en liten undernärdkattunge, i stallet där hon bott finns det fyra kullar kattungar och alla olika gamla så de små lite...
Svar
3
· Visningar
1 155
Övr. Katt Finns det någon tamkatt med mer "vilt" beteende än andra raser? Har hört att det ska finnas nå/några mer "vvilda/ursprungliga" raser...
Svar
2
· Visningar
3 932
Senast: Sassy
·
Övr. Katt på min kattmamma :love: Tog korten genom köksfönstret därav lite dålig kvalitet Hmm jag ser något där borta Om jag sträcker...
Svar
19
· Visningar
1 034
Senast: mysko
·
Övr. Katt Nu vill jag se bilder på katter med vackra ögon... Antingen som matchar pälsen eller som kontrasterar... Börjar med ett gäng... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 903
Senast: Fridolina
·
C
Övr. Katt Jag vet att det finns andra trådar om detta ämne men jag som är så orkeslös orkar inte söka igenom alla trådar efter svar. Min snart...
Svar
4
· Visningar
2 050
Senast: BIMM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka