Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

F
Övr. Katt Jag har en katt som heter Svarte petter jätte sööt skicka gärna in bilder på era katter! 2
Svar
25
· Visningar
1 669
Senast: lawless
·
Övr. Katt jaa, min lille kisse:cry: i förrgår så märkte vi att han haltade, vi sa att vi skulle åka till vet. idag, eller imorgon, inte...
Svar
9
· Visningar
1 646
Senast: HannaMalm
·
M
Övr. Katt Min katt har lagt sig till med en ovana, i alla fall betraktar jag det som en ovana... Han lägger saker i sitt vatten. Det började...
Svar
4
· Visningar
687
Senast: Kakis
·
M
Övr. Katt vet inte hur man kan få min katt att sluta klösa på mattan? har försökt att spruta vatten på henne varje gång jag gör det...men det...
Svar
5
· Visningar
1 011
Senast: Kakis
·
Övr. Katt hjälp mig, jag har tappat bort alla länkar...:( dels till filmen där det lät som katterna sa saker till sina ägare, och dels den...
Svar
4
· Visningar
2 198
Senast: Poxz
·
Övr. Katt Yoga och Abbie var med till stugan i söndags kväll. Abbie är helt bombsäker på att om man går på gräs för länge så går man en grym död...
Svar
8
· Visningar
814
Senast: Sirisiri
·
G
Övr. Katt Är så kluven! Har ju sagt att jag ska skaffa katt när jag köpt gård, vilket är på gång, och igår såg jag en annons i en ICA-affär om två... 2
Svar
24
· Visningar
1 322
Senast: Cheeserica
·
P
Övr. Katt I dag när jag stod och borstade tänderna kom min 2- åriga kastrerade hankatt in och satte sig på badrumsmattan. Jag stod och tittade på...
Svar
6
· Visningar
2 079
Senast: marijaa
·
E
Övr. Katt Min pappas katt har fått ungar och han vill så gärna att jag ska ha en eller två. Är det bättre att ta två? Har hört både och...
Svar
6
· Visningar
696
Övr. Katt Vår älskade lilla Jetson, som är nu 10 månader, blev kastrerad för ca 1 månad sedan. Efter det har han börjat kissa på badrumsmattan...
Svar
2
· Visningar
777
M
Övr. Katt Nya kattungen är inte riktigt rumsren...eller, han går ju på lådan när han måste, men oftast så missar han :crazy: Har en ganska liten...
Svar
3
· Visningar
777
Övr. Katt Ska åka utomlands och jobba ett år och måste hitta en fodervärd till min kisse. Har frågat runt, har annonserat men har inte fått något...
Svar
3
· Visningar
935
Övr. Katt Lilla kisen, Mississippi ska hon heta! 50% norsk skogkatt och 50% okänd ras är hon, 12 veckor gammal. Bilder: Så söt när hon sover... 2
Svar
20
· Visningar
1 471
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt :cry: Måste flytta eftersom det inte går att ha henne i min lägenhet. Hon trivs inte här eftersom ytan är så begränsad (37kvm) och...
Svar
12
· Visningar
896
Senast: Sedna
·
Övr. Katt Jag tänkte höra med er om lite råd. Vi har en tjej i stallet som är en fantastisk djurvän och hon kommer ofta med nya katter som blivit... 2
Svar
21
· Visningar
2 568
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Den röda är ca 15 år gammal(flyttade in till oss som ca 1 år)och herre i huset. Den lilla svart/bruna och den svartvita(isängen) är...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: Heulwen
·
S
Övr. Katt Vi fick hem en till katt för några veckor sedan, jätte go och glad. Leker massvis och äter och dricker normalt. Men när han går på toa...
Svar
9
· Visningar
6 485
Senast: Coop
·
Övr. Katt Ville bara visa upp våran nya familjemedlem som kommer nästa vecka. Han ska heta ZEUS. Jag har haft en katt som blev 19 år, tyvärr fick...
Svar
8
· Visningar
806
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Jag och min kompis delar ju på en lägenhet. I hennes rum finns en fransk balkong, som jag nätat pga att stängerna är så breda. Perfekt...
Svar
9
· Visningar
2 524
Övr. Katt Jag vet inte om ni minns tråden om att mina grannars katt hade börjat flytta in hos oss. Nu har hon gjort det helt och hållet, och vi...
Svar
8
· Visningar
880
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka