Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag satte in en tallrik blötmat i barnhagen och 1 unge vräkte i sig...hur ok är det ? Dom är 4 veckor nu. Dom ska ju lära sig äta...
Svar
1
· Visningar
695
Senast: Sol
·
S
Övr. Katt Jag trodde att katter var experter på att sova, men samtidigt ha total koll på sin omgivning. Det märks ju så tydligt när katten sover...
Svar
4
· Visningar
1 412
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Och givetvis kravlade dom över lådan. Så nu har jag byggt en *barnhage* som är 1 1/2 meter lång och 1 meter bred...samt är så hög som...
Svar
11
· Visningar
1 053
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Är eventuellt på väg att köpa en katt som lämnat sin mamma när den var 8 veckor och har nu bott hos en familj med en annan vuxen katt...
Svar
11
· Visningar
2 236
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt När börjar ungar utforska lådan egentligen ? Och när slutar mamman ta hand om toalettbestyrena för de små ?? NÄR kan jag börja ställa...
Svar
6
· Visningar
852
Senast: Mynta2
·
Övr. Katt Ja, jag ska få min brors katter om ca ett år och dom som hunnit bli fem år är fortfarande inte riktigt tama. Sist jag försökte hjälpa...
Svar
3
· Visningar
745
Senast: BIMM
·
Övr. Katt Jag har tre. Kalle är äldst, jag tror att han föddes i April 1990. Sexton år. Så sent som i Mars i år kunde han vara borta två veckor i...
Svar
13
· Visningar
1 106
Senast: BIMM
·
S
Övr. Katt Idag bestämde vi oss för en tillökning i familjen i form av en norsk skogkatt. Väldigt oplanerat då vi fick förfrågan igår. (Var... 2
Svar
20
· Visningar
1 697
Senast: sucka
·
Övr. Katt Bebisarna kom ju i måndags, 5 stycken, varav en var död (antagligen pga okunskap hos modern så att hon slickade bak istället för fram...
Svar
12
· Visningar
1 076
Övr. Katt Sisådär, nu är de första bilderna inne på datorn. 3 dagar gamla är de och ser ut som små grisar. De slåss som bara dem över spenarna och...
Svar
4
· Visningar
822
Senast: mysko
·
Övr. Katt Jag har funderat på detta.. Vad ska man egentligen ge katten? Vilket foder kan de ta upp mest näring från och vilket foder ska man...
Svar
8
· Visningar
930
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Jag kommer nu till hösten att flytta till en lägenhet, en etta på knappt 50 kvm. Och nu börjar min hjärna fantisera ihop planer om en...
Svar
1
· Visningar
1 122
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Mina skrällen börjar ha lite jobbigt med värmen nu, dom ligger mest utslagna på mattan i sovrummet.
Svar
3
· Visningar
667
Senast: palle
·
Övr. Katt När jag var ute och gick tidigare ikväll fick jag syn på vår ena katt som satt och dejtade med grannens kattflicka. :love: De har varit...
Svar
5
· Visningar
770
Senast: aiquen
·
C
Övr. Katt Var och hälsade på hos kattungarna idag, och intentionerna var väl att välja en av dom. Men som vanligt när det gäller katter så är det...
Svar
6
· Visningar
918
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Jag kunde inte hålla mig en dag till så igår kväll hämtade vi lillan.. Efter som att vi ändå skulle vara hundvakt över natten åt hennes...
Svar
15
· Visningar
976
Senast: sandy_
·
Övr. Katt Äntligen äntligen börjar det bli dags för Tula att få bebisar :love:. Har tyckt nu i två nätter att "nu, nu kommer de nog snart", och vi...
Svar
16
· Visningar
877
V
Övr. Katt Jag har hittat en knöl på halsen på min katt. Trodde först att det kunde vara en fästing, men då jag försöker se, så verkar det mer som...
Svar
1
· Visningar
2 601
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Idag var Yoga med till stugan och invigde rastgården. Hon fick åka själv första gången, eftersom jag inte visste hur hon skulle reagera...
Svar
16
· Visningar
980
Senast: Prosit
·
C
Övr. Katt Hur gamla får dom vara när man tar dom från mamman? Jag vet att tolv veckor är rekommenderat, men paret som jag ska få kattungen av...
Svar
13
· Visningar
1 583
Senast: Svalan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka