Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

J
Övr. Katt Jag har sett många bild trådar men ingen för Britter så nu sätter vi igång..... Ta gärna med lite info om kissen, ålder, stam mm. 2
Svar
31
· Visningar
2 420
Senast: 0liver
·
Övr. Katt ...Tusse, min tillfälliga inneboende.:) Jag har fått den stora äran att ta hand om denna underbaring medan hans husse och matte är iväg...
Svar
11
· Visningar
942
·
N
Övr. Katt ... men ni får lova att inte bli rädda :angel: Är han inte söt, lille Svante :D
Svar
8
· Visningar
842
·
Övr. Katt Kan man göra Ultraljud på sin katthona för att kolla dräktighet? Vad kostar det ungefär isåfall? Får man reda på hur långt gången hon...
Svar
4
· Visningar
867
Senast: Sol
·
Övr. Katt jag har övertagit en perserhane på 3.5år. Jag har haft han sedan i somras ungefär, när jag fick honom hade han otrolig diaré knappst...
Svar
9
· Visningar
930
Senast: jassica
·
Övr. Katt Här kommer äntligen några bilder på min undrerbara lilla kisse. Hon känner sig mer och mer hemma och får bättre självförtroende, även om...
Svar
7
· Visningar
837
Senast: aleksis
·
Övr. Katt Igår blev min älsklingskatt påkörd. Vi har två katter. Båda är steriliserade vaccinerade örontatuerade och försäkrade. Vi bor på landet... 2
Svar
38
· Visningar
13 125
Senast: Ulrika C
·
Övr. Katt Lägg in era finsate katt bilder :banana:gärna bildbomber:banana: Kommentera gärna andras (dom vart lite sämre när jag för... 6 7 8
Svar
146
· Visningar
18 274
Senast: macbeth
·
S
Övr. Katt Kan en honkatt hamna i nån slags "psykisk obalans" efter kastrering? Visste inte riktigt hur jag skulle formulera mig. Våran kisse...
Svar
9
· Visningar
6 436
Övr. Katt Nån som provat en sån här? Resultat? :D länk till annons
Svar
1
· Visningar
858
Senast: Kajsabet
·
Övr. Katt När börjar mamman att löpa igen efter det att hon fått ungar?
Svar
9
· Visningar
12 844
Övr. Katt Våran gamla avelshane (nu kastrerad) var vi tvugna att ta bort nu idag.... En böld som förmodligen orsakat blodförgiftning, själv...
Svar
7
· Visningar
970
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Vad säger era katter om snö? Om regn? Vår kastrerade katt på 1,5år är en riktigt rastlös själ. Han ska jämt ut och kolla läget och är en...
Svar
2
· Visningar
761
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Ja så är det. Jag fick ju tillbaka min egen lilla uppfödning " den svart-vite kissen" .. Men han har fortfarande inget säkrat namn...
Svar
8
· Visningar
984
Senast: ika77
·
L
Övr. Katt Min katt, 5 månader gammal, har små svarta grejer i pälsen på hakan, vad kan det vara för något? Så gott vi kunnat se så är det bara på...
Svar
9
· Visningar
16 977
Senast: LillaQ
·
Övr. Katt att gå på lådan?? Ja,nu har min katt bestämt sig för att vara inne på nätterna,vilket är helt ok för mig! Kommer även in ett par...
Svar
8
· Visningar
1 219
Senast: Sotis
·
Övr. Katt Japp. Andra gången hon badar. Eller. duschar snarare. Inget schampoo eller så utan bara genomsköljning. Hon verkar tycka om det. Hon...
Svar
5
· Visningar
878
Senast: YlvaG
·
G
Övr. Katt Hjälp!! Jag bor på landet och har en katt som går lite ut och in av sej själv...Hon är 5 år...Hon har börjat att kissa i soffan..i...
Svar
7
· Visningar
921
Senast: Goes_on22
·
G
Övr. Katt Har som sagt köpt en kattunge nu. Men detta är första gången i mitt liv jag har en innekatt, så funderade på detta med kloklippning...
Svar
16
· Visningar
8 055
Senast: SockerSara
·
Övr. Katt Jag tänkte möjligtvis skaffa en (inne)katt till nästa år, beronde på hur mitt liv verkar arta sig. Därför har jag redan nu börjat snoka...
Svar
5
· Visningar
5 741
Senast: SockerSara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Smitare - hur gör ni?
  • Vilken ras passar mig?