Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Kom hem med min hankatt för 3 timmar sen ,han började vakna upp för ca 1 och en halv timme sen, när han gått runt lite så började han...
Svar
3
· Visningar
944
Senast: Heulwen
·
E
Övr. Katt Hej! Jag skall försäkra min katt och har fått ett friskintyg på henne från en veterinär. Jag har kikat runt mellan de olika bolagen...
Svar
7
· Visningar
1 081
Senast: Eeiram
·
L
Övr. Katt Funderar på att köpa en klöspelare som går upp till taket. Vad bör jag kolla på vad som kan vara bra eller dåligt? Jag vill ju inte att...
Svar
3
· Visningar
857
Senast: Ragatan
·
Övr. Katt Nu tror jag att kattskrället har fått ett grässtrå i svalget igen (fastnat mellan hals och näsa liksom...). :crazy: Var tvungen att...
Svar
4
· Visningar
8 873
Senast: Sastra
·
P
Övr. Katt Vår katt äter jättelite, nästan ingenting. :( Vi bor i lägenhet och han rör inte på sig så mycket. Vet ju inte vad han gör på dagarna...
Svar
17
· Visningar
1 075
Senast: PeRosa
·
Övr. Katt Hjälp! Min mamma har hittat en kattunge som är ca 5 veckor i vedboden, hur ska hon sköta den för att den ska klara sig? Min mamma kan...
Svar
5
· Visningar
2 663
Senast: maria85
·
Övr. Katt söt va? :love: <---längst till vänster <---längst till vänster
Svar
13
· Visningar
1 199
Senast: Heulwen
·
T
Övr. Katt Jag planerar att näta in min balkong och bygga roliga klätterställningar till katterna, så nu vill jag se bilder på era kattvänliga...
Svar
4
· Visningar
1 061
Senast: Tosa
·
S
Övr. Katt Min lilla Zmulan fick för exakt 2 v sedan fyra små underbara kattbäbisar. Hon är en jättebra mamma och ungarna växer så det knakar:love...
Svar
2
· Visningar
2 282
Senast: storeskog
·
Övr. Katt Min katt hona får P-piller. Nu löper hon lixom. Hom går och skriker och lägger upp sig för hanen men springer sedan ifrån han. Gör dom...
Svar
2
· Visningar
950
Senast: Sassy
·
Övr. Katt En blyertsteckning på min katt och min dotter. Fotograferat bilden med kamera, därför är bilden mörk, tyvärr.
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Elute
·
Övr. Katt Abbie myser i sin soffa Yoga myser i min soffa Abbie myser i min soffa Yoga sover sött på mattan Abbie visar att...
Svar
18
· Visningar
1 168
Senast: Sastra
·
S
Övr. Katt BILDER! I fredags var det premiär för tvååriga Mis. Det var lite konstigt att gå på gräset och hon förstod inte riktigt varför man ska...
Svar
12
· Visningar
931
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Ja idag föddes äntligen 2 små kattungar en gul och en svart m. gula prickar och vitt runt nosen. De är så söta!!!!:love: Men nu har...
Svar
15
· Visningar
1 038
Senast: islandsbecca
·
Övr. Katt Jag har haft mina två (inne)katter i 8 år nu (hankatten har jag haft i 13 år) och under hela den här tiden har de haft fri tillgång på...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: Lillemim
·
Övr. Katt Min pojkvän och jag och våra 2 kissar flyttade från Sverige i november, dom har pass och chip mm. men har hört någonstans att sverige...
Svar
3
· Visningar
749
Senast: ragge
·
Övr. Katt Sover i godan ro Men :eek: vad tusan var det som blixtrade :confused: Bara knasmatte :cool: Försvinn så vi får sova Ahh...
Svar
11
· Visningar
983
Senast: Gnist
·
Övr. Katt Skrev en tråd ganska nyligen men glömde att lägga till den mest betydande frågan. Jag ska bli med katt (min brors honor 5 år ) när jag...
Svar
2
· Visningar
612
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Åååh, hennes mage är som en liten (ganska stor :D) boll :love:. Hon bara äter och sover och kramas, helt underbar är hon. Fast hon är...
Svar
2
· Visningar
641
Övr. Katt Ett blyertsporträtt på min gamla honkatt, en skogisblandning.
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Elute
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka