Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Det är så länge sedan jag hade kattungar sist att jag inte minns när de ska avmaskas, har letat på fass men hittar inget. Och när kan...
Svar
5
· Visningar
845
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt eller hur??:love: :love:
Svar
8
· Visningar
726
Senast: Sastra
·
Övr. Katt ....lilla Pip-Tova och hon har flyttat hem till oss. Detta är första lilla kissen som ska få bo inne, förutsatt att min allergi inte...
Svar
4
· Visningar
704
Senast: Hera
·
Övr. Katt Nån som har nån utav dessa två? tycker verkligen om dessa katter.. dom är så vackra att titta på =) Hur är dessa katter i temparement...
Svar
7
· Visningar
1 390
Senast: Minerva
·
Övr. Katt Mamma kom in o frågade om jag hade bilderna från när vi fick avliva min katt Spinn. Visade då henne dom och det var första gången hon...
Svar
16
· Visningar
1 760
Senast: Smulis
·
Övr. Katt min katt hart vart inne på operation idag ca kl 11, och han är fortfarande rejält groggy, nån som vet hur långt tid tar det från det att...
Svar
7
· Visningar
1 406
R
Övr. Katt Det är väl alltid det svåraste beslutet att ta, men också alltid oundvikligt. Jag har en liten katthona som är 16 år. Jag har haft...
Svar
11
· Visningar
1 753
Senast: Only_Me
·
N
Övr. Katt Ja, alldeles snart är Svante inte ensamkatt längre. Han har ju tyckt att livet varit alldeles jättetråkigt sedan vi fick avliva storebor...
Svar
4
· Visningar
755
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Hittekatten har ju rännskita. Så när jag ändå hade vägarna förbi...nära där veterinären håller till så gick jag dit. Fick ett sk...
Svar
16
· Visningar
1 175
·
T
Övr. Katt Jag har en katthona på 3 år och funderar på att sterilisera henne. Hon är innekatt och hankatten är kastrerad, så det är ingen risk att... 2
Svar
27
· Visningar
3 326
Senast: Tosa
·
C
Övr. Katt Elsa the Cat: the movie Solid Cat min lilla bäbis har vuxit upp och blivit filmstjärna :) vad tycks?
Svar
4
· Visningar
737
·
Övr. Katt kl fyra idag åker jag och min syster till Luleå och hämtar våran Thelma :) hon är nu fjorton veckor (tror jag att det var född 20 feb... 2
Svar
21
· Visningar
1 257
Senast: Tindrande
·
Övr. Katt ... så jag undrar om det kan finnas någon sanning i det. Flera som träffat min katt säger att hon påminner mycket om en siames, både...
Svar
13
· Visningar
939
Senast: Tassetass
·
S
Övr. Katt fast inte så långt.. har har nämligen flyttat ut till traktorn :confused: han kommer in och äter och blir glad när man kommer och kan...
Svar
2
· Visningar
782
Senast: SomethingCorporate
·
Övr. Katt Ja, det hade jag tänkt mig och ringde till kattförening. Då får jag veta att deras katthem är helt fullt. Ja, men då finns det en som...
Svar
11
· Visningar
1 295
Senast: Heulwen
·
M
Övr. Katt vår stallkatt, ( som äter p piller) fick en kull ungar, 4 st, för 3 v sedan i morgon. Hon måste ha kräkt upp ett piller. Hur som...
Svar
9
· Visningar
2 821
Senast: Mithra
·
B
Övr. Katt nu är det ett dygn sedan jag såg slemproppen på min katt, som ska ha ungar. vad jag hört ska ungarna komma inom ett dygn efter att...
Svar
2
· Visningar
722
Senast: black_famous
·
Övr. Katt Har då en kastrerad hankatt på sju år som gärna går till grannen som bor ca 1 km härifån. Vet inte hur många gånger vi har vart och...
Svar
2
· Visningar
889
Senast: Royal_724
·
Övr. Katt jag har hört att för att få säga Norsk Skogkatt tex, så krävs det att den har stamtavla för 5 generationer bak. Annars blir det en...
Svar
9
· Visningar
2 154
Senast: KisseNova
·
M
Övr. Katt Är det för sent att kastrera en 5-åring, och är det för sent på året nu? Hört att det är bäst på våren. Katten i fråga är världens...
Svar
13
· Visningar
1 203
Senast: Lilovibe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka