Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

U
Övr. Katt min katt är 13år i år..börjar bli gammal.. men hon har en mjuk knöl liksom vid ena frambenet..hon har inte haft ont av den va ja vet...
Svar
4
· Visningar
1 582
Senast: Uddatyp
·
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Våran lilla kisse är en hankatt? Så sade i alla fall de vi köpte honom av. Men det kan ju vara svårt att se när de är så små. Och nu...
Svar
19
· Visningar
8 315
Senast: lady_vip
·
M
Övr. Katt När vi hade våre utekatter var vi ibland tvungna att tvätta dem när de kom in och hade slagit och luktade :eek: eller när de rullat dig...
Svar
3
· Visningar
7 233
Senast: morris
·
C
Övr. Katt Hej! Jag behöver lite råd om tovor i pälsen. Min katt är en korsning av brittisk korthår/norsk skogskatt och har jättehärlig lurvig...
Svar
6
· Visningar
12 257
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Hur visar era katter sina personligheter? Jag och min katt brukar leka "jaga" inomhus. Det går ut på att jag jagar henne tills hon...
Svar
13
· Visningar
1 114
Senast: jos
·
L
Övr. Katt ..och alla stallkatter som ej är steriliserade/kastrerade ska få ungar.... Tycker synd om dem. :cry: Jag tog kostnaden på våra 2...
Svar
13
· Visningar
888
Senast: Sastra
·
P
Övr. Katt Är han inte sööött!:love: :p
Svar
8
· Visningar
1 123
Övr. Katt På bilden ca 1 minut gammal liten kisse :D Återstår att se hur många ungar det blir denna gången. Honan ser ut som om hon svalt en... 2
Svar
39
· Visningar
1 945
S
Övr. Katt Idag fyller min lilla älskling Mis 2 år. Till frukost fick hon sin favoritmat Pussi i gelé och så har hon blivit överöst av...
Svar
4
· Visningar
993
Senast: Sirisiri
·
P
Övr. Katt hejsan! jag har en tjej katt som har ont över svansen. om man tar där morrar hon och blir arg. jag får inte kolla på det så mkt men...
Svar
7
· Visningar
1 172
Senast: Pontiac
·
Övr. Katt Min ena misse är lite understimulerad av att bara vara inne och skulle passa perfekt som "hund", få följa med när matte är ute å...
Svar
6
· Visningar
935
Senast: Haukur
·
Övr. Katt I morgon har missarna bott hos oss en vecka! :) Förra lördagen hämtade vi Julius och Augustus från katthemmet! Kan knappt tro att det...
Svar
12
· Visningar
994
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Träffade idag på en katt som några bekanta äger. Katten skulle ges bort eller avlivas, känner mig kluven. Katten är 1,5 år, kom till...
Svar
12
· Visningar
1 280
Senast: Heulwen
·
C
Övr. Katt vi har blivit rekommenderade att ge våran 'urinstenskatt' något specialfoder som löser upp/förebygger bildandet av... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 017
Senast: Tassetass
·
Q
Övr. Katt Otroligt vad folk bygger till sina husdjur! :love: Säkert gammal, men väl värd ett besök. The Cat's House. Klicka på den högra katten...
Svar
3
· Visningar
948
Senast: Bison
·
M
Övr. Katt Jag har skrivit om Lisa som är en liten katt men jag vill visa Felix nu som har vuxit, han blir 6 månader den 15 april och han är så...
Svar
6
· Visningar
733
Senast: Bison
·
S
Övr. Katt Vad ska jag göra? Min mamma vill inte ha två katter och det har vi. En svart liten och en Svart/vit stor, och det är alltså den största...
Svar
8
· Visningar
1 099
Senast: marijaa
·
C
Övr. Katt till er som har innekatter. hur mycket dricker era katter per dygn, på ett ungefär? äter dom torrfoder eller mjukfoder? hur mycket...
Svar
8
· Visningar
4 717
Senast: Makimakac
·
M
Övr. Katt Jag är lite orolig för min hona Lisa på sex månader. Hon kom till mig när hon var 11 veckor, kvinnan som jag hämtade Lisa ifrån sa att...
Svar
6
· Visningar
3 911
Senast: Yakimo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka