Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min katt blev avlivad i morse. Grannen kom och avlivade han på gräsmattan (han hatar att åka bil, 20min bilresa till veterinären)...
Svar
5
· Visningar
903
Senast: Inglorion
·
F
Övr. Katt Jag vill verkligen ta upp det här för jag blir så förvånad att ingen tänker på sin katts bästa när de sätter på katten pinglor! Eller...
Svar
14
· Visningar
1 553
Övr. Katt Är det lönt att byta ut repen på klätterträdet vi har till katterna?? Vad kan det kosta? Någon som vet vart det kan finnas rep som är...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: Haukur
·
Z
Övr. Katt http://www.youtube.com:80/watch?v=ypMl2RFTC9Y Inte illa men vad tycker katten igentligen om detta.
Svar
12
· Visningar
1 132
Senast: Trinity
·
M
Övr. Katt Det är nu så att vi har hittat en gård vi kanske vill flytta till men det är liksom en järnväg 50m från huset och presis bredvid tomten...
Svar
5
· Visningar
1 091
Senast: veronican
·
L
Övr. Katt Hej! är helt ny på denna sida, finns det utrymme för de som har intresse för tex. Javaneser och Balineser på detta ställe? Jag har i...
Svar
3
· Visningar
1 392
Senast: snippan
·
F
Övr. Katt Det var ju några år sen som jag hade kattunge men när växer frambenen ifatt bakbenen? Sigge är 13 veckor nu och har liksom puckelrygg...
Svar
2
· Visningar
3 512
Senast: fancyfree
·
Övr. Katt Sambons katt har blivit med rumskompisar. Två, tjocka, lurviga grejer med långa öron som han inte alls förstår sig på. De tre första...
Svar
4
· Visningar
1 003
Senast: Pazuzu
·
Övr. Katt FIN*StarmakersMr Moonlight S*Corona Huskatten Tösen (lyckotösen) Lighten igen och DK*Gacias Duchess
Svar
7
· Visningar
894
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt fast dom är inte direkt kompisar än :smirk: Låt mig presentera: Tore alias. Totte eller. Otto, ej riktigt bestämt ännu. Far: Main...
Svar
2
· Visningar
709
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Hej på er! Har äntligen fått till ett någorlunda kort på vår katt Elvis. Han är kolsvart förutom några vita morrhår och några vita...
Svar
10
· Visningar
1 191
·
Övr. Katt Mina katter rotar runt i mina blomkrukor så att jag blir tokig. Finns det någonting man kan stoppa i blomkrukan så att det luktar illa...
Svar
3
· Visningar
1 325
Senast: Lindon
·
Övr. Katt Alltså, dumförklara inte mig helt nu. Behöver hjälp, min katt ska ha ungar om typ några dagar (inte planerat, hon smet ut, och det vart...
Svar
17
· Visningar
1 395
Senast: TesseToken
·
K
Övr. Katt Raskatter och huskatter och blandraskatter...alla är dom ju katter och som sådana har dom ännu en lång väg att gå för att bli...
Svar
11
· Visningar
1 287
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jag tror min Spot är dålig på att tvätta sig. Han har alltid varit en lortgris men det är först nu som jag börjat klura mer på varför...
Svar
7
· Visningar
2 333
·
M
Övr. Katt Såg en annons på skepparkatter, men vad är det för sorts katter. Har aldrig hört talas om sådana. De ska tydligen ha extra tummar. SKa... 2
Svar
22
· Visningar
8 695
·
M
Övr. Katt Det är så att vi har två katter, vi släppte ut den ena igårkväll och tänkte att han skulle komma hem på morgonen men det har han...
Svar
5
· Visningar
1 027
Senast: LillAmi
·
S
Övr. Katt Vi har 3 katter (den fjärde flyttade till grannen för många år sedan). Den som flyttade till grannen plus gammeldamen och den yngsta är...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: Skuggabaldur
·
Övr. Katt lite över 10 kilo katt, den största ja nånsin sett! Underbart vacker!
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Cilla
·
T
Övr. Katt Tycker det är sååå spännande så jag bara måste få skriva av mig lite ;) Vi har bestämt oss för att bli stödhem åt KKS, och i eftermiddag...
Svar
13
· Visningar
1 105
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka