Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

B
Övr. Katt Idag var jag hem till en bekanting som har en katt som är 18 år gammal. Katten är både blind och döv pga av åldern, men hänger med ändå...
Svar
3
· Visningar
4 239
Senast: Sol
·
B
Övr. Katt Som inte kan ta med sig sina katter när de flyttar. De bara lämnar dem vind för våg och tar för givet att de som flyttar in efter ska ta...
Svar
6
· Visningar
993
Senast: Sastra
·
P
Övr. Katt En dag förra sommaren kom Tiger, min katt in med svansen släpandes i marken. Jag blev ju såklart orolig och tänkte känna försiktigt på...
Svar
9
· Visningar
9 102
Senast: movgli
·
Övr. Katt :D :love: Btw Vad Är det för färg på den katten :confused:
Svar
9
· Visningar
936
Senast: Hrima
·
Svar
0
· Visningar
142
Senast: milly
·
L
Övr. Katt lite bus och lek.............vad tycker ni om han kattfolk ..är han hyffsat fin???? för tjock för smal???? cornisch rex vid namn...
Svar
5
· Visningar
780
Senast: Lindaslycka
·
Övr. Katt Är det någon här som varit med om att kattens immunförsvar fått tuppjuck och börjat behandla de egna röda blodkropparna som främmande...
Svar
13
· Visningar
4 318
Senast: palle
·
S
Övr. Katt Min katt kliar sig runt ögonen? Han har börjat klia av lite päls med nu. Han kliar lite upp mot öronen men inget i. De ser fina ut...
Svar
4
· Visningar
4 456
Senast: Sotis
·
S
Övr. Katt Knasig katt/hund... hon kanske vill vara en hund?? eller finns det andrs katter som gör likadant...
Svar
19
· Visningar
1 218
Senast: SilverTail
·
B
Övr. Katt efter en kastrering? Ska man vänta tills suturerna är borta?[/B]
Svar
4
· Visningar
1 036
Senast: bladaker
·
S
Övr. Katt Hej jag håller på om ett arbete om utställningar och riktar in mig lite extra på huskatt och undrar om det är nån som vill hjälpa mig...
Svar
5
· Visningar
758
Senast: MissFideli
·
E
Övr. Katt Hej! Jag undrar om Whiskas torrfoder är ett bra torrfoder att ge som helfoder till en katt (min katt är en "vanlig bondkatt", före... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
15 446
Senast: Sannis
·
C
Övr. Katt Va hos vet nu och frågade när man kan kastrera Alfons (6månader). Hans "bollar" hade "trillat ner" fullt och han ska kastreras om knappt...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: BIMM
·
Övr. Katt Jaa.. sitter här och funderar, när ska man börja ta ut sin kattungar egentligen? De ska bli ute/innekatter när de blir "stora". De är nu...
Svar
7
· Visningar
1 000
Senast: Royal_724
·
J
Övr. Katt Har en ca 13veckor gammal kattunge som vi har behandlat mot kattepest (tror vi, Vetrinär på albano var ej säker). Han åt inte, drack...
Svar
2
· Visningar
2 793
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag har blivit farmor! Min sunny-pojke har blivit far:) bebisarna: bebisarna å mamma poppis: Å så min sunny, den lycklige...
Svar
17
· Visningar
1 077
Senast: Haukur
·
K
Övr. Katt Kattmatspanik såhär på kvällen! Tål katter sur skinka?
Svar
10
· Visningar
1 321
Senast: lisa
·
Övr. Katt Hur ser din katts favoritleksak ut? Min kisses favvo är en hemmasydd nästan metern lång tygorm vid namn Orm. :D Denna orm ska sova i... 2
Svar
22
· Visningar
1 825
Senast: dannilall
·
Övr. Katt Ursäkta kvaliteten på filmen men jag försökte filma och leka samtidigt... :angel: Visst e han väl för go !!!??? :p...
Svar
8
· Visningar
735
Senast: Black
·
Svar
8
· Visningar
822
Senast: Lillaloppan
·