Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min Dizze som är fyra månader, väger två kilo , är det för mycket ? Hon är väldigt aktiv och SMAL, ser ut som om hon inte fått någon...
Svar
4
· Visningar
740
Senast: loveponies
·
C
Övr. Katt Hej! Undrar om någon vet vad denna färgen kallas? Är det någon form av tigrerad? Har försökt söka efter trådar om kattfärger men Olles... 2
Svar
39
· Visningar
2 299
Senast: Sassy
·
G
Övr. Katt Jag har varit på djursjukhuset med min snart 13 åriga hankatt. Han har en cancer tumör på käken.Finns inget att göra han kommer bara att...
Svar
8
· Visningar
4 116
Senast: Midi
·
R
Övr. Katt Nu är ju lille hittekatten Baloo snart 6 månader, har börjat visa tendens till att stryka dofter med kinderna, Han är ganska mager...
Svar
8
· Visningar
1 109
Senast: Marvin
·
Övr. Katt Vi har just nu tre stallkatter. En vuxen bondkatt och två kattungar. Problemet är bara maten. Vem ska vi anpassa den till? har förstått...
Svar
5
· Visningar
868
A
Övr. Katt Frasse har varit "på rymmen" sen i går kväll... :( Sambon släppte ut honom en sväng i går när han gick till tvättstugan (vi bor i lgh)...
Svar
6
· Visningar
905
Senast: Saigon
·
M
Övr. Katt Två små frågor:D Nr1: Vår ena stallkatt är som tokig att rulla sig i hundpiss:eek: Varje dag går han till brevlådorna och gräver...
Svar
9
· Visningar
1 164
Senast: Mount Never Rest
·
Övr. Katt SKa jag få i katten avmaskningen...?? Mosar jag det i maten rynkar hon bara på nosen....stoppar jag ner dom i halsen på henne blir hon...
Svar
13
· Visningar
925
Senast: Cheyton
·
Övr. Katt Varför bits min katt när jag gosar med honom? Han ligger på golver och kromar omkring och vill bli gosad och efter ett tag så biter han...
Svar
4
· Visningar
863
Senast: mandalaki
·
A
Övr. Katt Går det att vänja gamla katter vid hund som inte ger sig på katter? Hur lång tid kan det ta om det över huvud taget går?
Svar
7
· Visningar
1 426
Senast: domino
·
Övr. Katt Hur ofta löper en katt ungefär? Min honkatt har inte löpt sen juni/juli ungefär, går inte på p- piller, okastrerad och inte träffat...
Svar
5
· Visningar
671
Senast: domino
·
Övr. Katt Våra båda katter drabbades av kattsnuva, efter att ha varit hos veterinären så fick dom ögonsalva.Samt att vi skulle rengöra ögonen med...
Svar
5
· Visningar
1 055
Senast: KisseNova
·
Övr. Katt Och dom blir bara sötare och sötare! :love: Nu har ju alla öppnat ögonen, och jag kan knappt hålla mig från att äta upp dom! :D :love...
Svar
7
· Visningar
988
Senast: Cheeserica
·
E
Övr. Katt Hej! Jag hoppas inte det här är emot Bukefalos-reglerna, men jag är förtvivlad. Jag undrar om någon har bild/-er på...
Svar
12
· Visningar
6 199
Senast: fjolltroll
·
Övr. Katt Har nu skrivit ner innehållsförteckningen på katternas torrfoder så kan ni, kattmatsexperter säga vad som är bra/dåligt och om det finns...
Svar
19
· Visningar
1 556
Senast: _Maria_
·
R
Övr. Katt Det är så att lille Baloo måste bo inne i mitt sovrum om nätterna, där har han mat, vatten korg och kattlåda. Men sover hellre hos mig...
Svar
4
· Visningar
1 690
Senast: rattalskare
·
Övr. Katt ...om hon äter annan mat än Royal Canins Beauty and Fit. Har någon annan upplevt samma sak? Har flera katter och dom kan äta allt...
Svar
1
· Visningar
675
Senast: anna_panna
·
G
Övr. Katt för snart ska vi in och ta röntgenplåtar och blodprov på Virre med känsliga magen. Han blev sjuk i torsdags, vi var in i fredags och...
Svar
16
· Visningar
1 272
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Grannens katt, en kastrerad grabb som har några år på nacken som jag förstått. Han bodde i vårt hus förut men när tanten dog så...
Svar
6
· Visningar
973
Senast: staaria_
·
M
Övr. Katt Tack till alla som svarade på min tråd "Att ha två katter är bättre än att ha en?". Era svar fick mig att hämta en liten hane. Min lilla...
Svar
5
· Visningar
1 336
Senast: Cheeserica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka