Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Tänkte jag skulle fråga vilken/vilka kattraser som finns i en katt som jag precis fått, men jag kan inte lägga in bilder...... Hur gör...
Svar
10
· Visningar
1 179
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jag har en grinch hemma. Han förstör julen för mej! Nyaste hysset är att rycka loss "barren" å "kottarna" från manchetterna (stvn?) på...
Svar
3
· Visningar
659
Senast: Lillaloppan
·
Övr. Katt Hur känner man om katten är för smal eller för fet? Jag tror att min katt är ganska smal, man känner nästan ryggraden och revbenen kan...
Svar
1
· Visningar
697
Senast: morris
·
E
Övr. Katt Hej! Jag hade en tråd "att banta katten utan att svälta den" ute på Bukefalos förut. Efter uppdateringen av Bukefalos kommer jag inte...
Svar
4
· Visningar
822
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Min ena hund lyckades tränga in katten i ett hörn i går, och fullt slagsmål utbröt förstås. När jag fått undan hunden och räddat...
Svar
2
· Visningar
1 140
Senast: Vagis
·
F
Övr. Katt Har lärt min katt lite konster som hundar ofta kan då jag aldrig fick någon hund. Men nu har jag slut på idéer, kommer inte på vad jag...
Svar
12
· Visningar
1 275
Senast: moonlightgarden
·
R
Övr. Katt Fick ett drös med julstjärnor av "svärmor" igår..och jag har alltid fått höra att dom är giftiga osv. Så jag tänkte ju direkt på våra...
Svar
1
· Visningar
815
Senast: MissFideli
·
M
Övr. Katt Hur reagerar era katter när ni klipper klorna? Våra tre är totalt olika, hankatten lägger sig på rygg, spinner och trampar med...
Svar
16
· Visningar
1 257
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Ni som har både hanar och honor hemma och vill ta kattungar på dem, hur gör ni för att de inte ska bli på smällen hela tiden?
Svar
3
· Visningar
908
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Till en underbart söt liten honkatt. Hon är nästan helt vit, med en brungrå fläck på ryggen, o två på huvudet, så hon ser ut att ha...
Svar
4
· Visningar
1 296
Senast: Toya
·
L
Övr. Katt Tror ni det skulle funka? jag har funderat länga att köpa ett underbart sött litet halsband från bamsesbollar till min kisse. Det är 1...
Svar
1
· Visningar
635
Senast: kem
·
J
Övr. Katt Min Doris är väldigt kräsen. Det enda hon äter med stor aptit är tonfisk och ibland lite torrfoder. Var och pratade med en tjej på...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: Fridolina
·
C
Övr. Katt Jag flyttar om en vecka, och när vi bott in oss lite så ska vi äntligen få en katt av en kompis. Först var det inga alternativ, vi...
Svar
5
· Visningar
2 192
Senast: fia0
·
C
Övr. Katt Jag har skaffat katt igen! :banana: Eftersom jag är sjukskriven och är ensam hemma på dagarna så lyckades jag tillslut övertyga sambon...
Svar
3
· Visningar
675
Senast: carina_bergquist
·
Övr. Katt En bekants bekant har fått kattungar, o såvitt jag fått höra från vår bekant är de en dryg månad, möjligen ngt äldre. Jag tänkte ta en...
Svar
15
· Visningar
1 252
Senast: CeciliaW
·
C
Övr. Katt Storkissen på fyra år har börjat kissa blodblandat! Hon är röntgad för urinsten och testad för bakterier i urinen men vet. hittar inget...
Svar
8
· Visningar
10 820
Senast: kazam
·
Övr. Katt Tyvärr så "sköt" han bomskott första gången... Så håll tummarna att det lyckas denna gång..... Inte för att det blir min kull...
Svar
16
· Visningar
1 003
Senast: palle
·
B
Övr. Katt Är det någon som har en sån till sina katter? Stämmer det att katter föredrar att dricka rinnande vatten? Funderade på att köpa en sån... 2
Svar
26
· Visningar
2 413
Senast: Prosit
·
R
Övr. Katt Hur ska jag få mina katter mer lydiga? Nu menar jag inte typ "sitt" eller "vacker tass" utan bara sånna här basic grjer som tt dom typ...
Svar
17
· Visningar
1 251
Senast: _Elin_
·
Övr. Katt Hur avgör jag om förvildade kattungen som flyttat in i mitt stall är hona eller hane? Den går än så länge inte att komma nära. Jag...
Svar
3
· Visningar
789
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka