Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt *ganska långt och lite förvirrat* :D Min gamle bonnkatt på 16 år har under dom senaste tre månaderna svullnat upp som TUSAN, vad jag...
Svar
7
· Visningar
9 889
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Vilket schampo (och balsam) rekomenderas till en liten chinchillaperser?
Svar
3
· Visningar
969
Senast: Fiorano
·
F
Övr. Katt Jag ska få en Regdoll, men jag vet inte så mycket om denna ras. Så nu vill jag veta vad ni tycker att jag ska tänka på och fakta om...
Svar
11
· Visningar
9 460
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Jaha.. igår tändes grillen här och köttet plockades fram. Då hörs ett plågat jamande konstant i våran syrenhäck. Fram tittar en ursöt... 2
Svar
28
· Visningar
1 778
Senast: ika77
·
Övr. Katt Jag måste bara få visa mina bedårande småtroll. Såhär hittade jag dem igår. Äkta syskonkärlek! :love: Här är lilla Tilly Gullviva...
Svar
4
· Visningar
797
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Jag har en hankatt på ca 7 månader. Han hittades som liten och jag fick honom när han var 13 veckor. Jag tror inte att det är en...
Svar
17
· Visningar
1 210
Senast: Amore
·
S
Övr. Katt Lilla katten fick en unge inatt vid 2-tiden. Jättesöt liten filur. Men hon var rätt så tjock och jag undrar om det kan komma fler ungar...
Svar
2
· Visningar
629
Senast: Skuggabaldur
·
Övr. Katt Jag har älskat katter sedan jag var mycket lite, vi skaffade en katt när jag och min bror var under 10, katten blev senare påkörd och...
Svar
2
· Visningar
649
Senast: Hazel
·
Övr. Katt Igår var vi iväg hela dagen för att hämta hem våran nya bebis!!:love: Hon är helt enkelt ljuvlig!! Kommer lägga in bilder på...
Svar
7
· Visningar
846
Senast: fettso
·
K
Övr. Katt Den här katten var min dröm i flera år innan jag äntligen kunde skaffa honom, alltså en svart o vit skogs katt. Han är det absolut... 2
Svar
33
· Visningar
7 849
Senast: Keanu
·
Övr. Katt Tänkte visa er hur "fin" min katt blev hahahaha. Han hade jättelång päls och inget större intresse av att vårda den. Jag vet inte hur...
Svar
13
· Visningar
1 803
Senast: vindvissla
·
Övr. Katt Har planerat att köpa nya transportburar nu när vi blir en till i familjen, grabbarnas stora väska funkar nog inte längre ;) Jag vill...
Svar
3
· Visningar
876
Senast: Sassy
·
K
Övr. Katt Letar efter namnet på en klösmöbel med tre liggplatser, tre "hus" och tre trappor. Spänns fast mot taket och botten plattan är ca 40*70...
Svar
1
· Visningar
794
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Tips mottages tacksamt på torrfoder till smal katt (vill ha honom i lite bättre hull) Kan även nämna att han är fullt frisk, avmaskad...
Svar
9
· Visningar
758
Senast: YorkWann
·
J
Övr. Katt Vad har ni för blommor? Vill så gärna ha blommor i fönstrena men jag vet inte vilka blommor man får och inte får ha.. Någon som vet?
Svar
3
· Visningar
754
Senast: Minja
·
H
Övr. Katt Hallå Det är så att min katt ( 6 år ) har nyss börjat att hoppa runt på tre ben. det är något hon gör ibland bara, ibland har hon...
Svar
5
· Visningar
1 583
Senast: hannuws
·
Övr. Katt jag har en katt som verkligen tänker hoppa ifrån min balkong, och jag bor ju ganska högt upp, han kommer garanterat inte klara fallet...
Svar
12
· Visningar
8 490
Senast: Reykur
·
S
Övr. Katt En av våra katter (hona 2-3 år, fått en kull, ej kastrerad/steriliserad) har kraftiga tvångstankar. Varje gång hon ska komma och gosa...
Svar
18
· Visningar
11 360
Senast: annax
·
T
Övr. Katt Min katt brukar ha rinnande ögon, dock inte hela tiden. Det som rinner är helt genomskinligt och jag kan inte se nått tecken på...
Svar
2
· Visningar
1 063
Senast: Sassy
·
M
Övr. Katt Är det extra farligt att ge p piller till en ung katt? Det var en som sa att man inte ska ge p piller till en ung katt för att...
Svar
4
· Visningar
929
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka